Hoe kom je er zo snel achter wat allemaal geleaked worden? Misschien PM ofzo? Ben daar wel benieuwd naar.quote:
http://board.rapbasement.com/quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe kom je er zo snel achter wat allemaal geleaked worden?
Dankuquote:
Eminemquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef GGMM het volgende:
Eminem - 2.0 Boys ft. Slaughterhouse & Yelawolf
http://www.2dopeboyz.com/(...)ghterhouse-yelawolf/
Ik weet niet of je op de hoogte bent over het feit dat hij onlangs het album Recovery heeft gemaakt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:17 schreef Boomlaars het volgende:
Ongelooflijk slecht nummer. Gaat niks worden dit project. Laat Eminem eerst solo maar eens fatsoenlijke muziek maken.
Thnx. Nice.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
The Apple
Ballin' Uncontrollably
Difficult (Dudey) (ft. Obie Trice)
Fly Away (ft. Just Blaze)
G.O.A.T.
Things Get Worse (ft. B.o.B)
Going Crazy (ft. D12)
Hello Good Morning (Remix) (ft. Diddy & Dirty Money)
Wee Wee
Echo (ft. Royce Da 5'9")
2.0 Boys (ft. Slaughterhouse & Yelawolf)
Give Me The Ball
Emulate (ft. Obie Trice)
Syllables (ft. Dr. Dre, Jay-Z, 50 Cent, Stat Quo & Ca$his)
Oh No
Topless (ft. Nas & Slim Tha Mobster)
Hit Me With Your Best Shot (ft. D12)
Living Proof (ft. Royce Da 5'9")
Cocaine (ft. Jazmine Sullivan)
Celebrity (Remix) (ft. Lloyd Banks & Akon)
Get Money
It's Been Real (Outro)
download
haha die heb je van slim-shady.nl of niet?quote:Houniet
ik ruik vet lekker
The Apple
Ballin' Uncontrollably
Difficult (Dudey) (ft. Obie Trice)
Fly Away (ft. Just Blaze)
G.O.A.T.
Things Get Worse (ft. B.o.B)
Going Crazy (ft. D12)
Hello Good Morning (Remix) (ft. Diddy & Dirty Money)
Wee Wee
Echo (ft. Royce Da 5'9")
2.0 Boys (ft. Slaughterhouse & Yelawolf)
Give Me The Ball
Emulate (ft. Obie Trice)
Syllables (ft. Dr. Dre, Jay-Z, 50 Cent, Stat Quo & Ca$his)
Oh No
Topless (ft. Nas & Slim Tha Mobster)
Hit Me With Your Best Shot (ft. D12)
Living Proof (ft. Royce Da 5'9")
Cocaine (ft. Jazmine Sullivan)
Celebrity (Remix) (ft. Lloyd Banks & Akon)
Get Money
It's Been Real (Outro)
download
Recovery is, buiten een twee- of drietal nummers (Cold Wind Blows, Going Through Changes, Almost Famous), om te huilen zo slecht. Heb het al eerder gepost maar hier nog een korte uiteenzetting waarom;quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:22 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op de hoogte bent over het feit dat hij onlangs het album Recovery heeft gemaakt?
De enige noemenswaardige albums zijn inderdaad the Slim Shady LP, Marshall Mathers LP en Devil's Night. Ik vond het al minder worden met The Eminem Show, maar dat was nog redelijk vergeleken met de troep van de afgelopen 8 jaar (hoewel de 8 Mile Soundtrack niet onaardig was).quote:Het constante gezeik en gejank van je is behoorlijk sneu, je loopt alleen maar te janken dat de The Slim Shady LP, The Marshall Mathers LP en The Eminem show de enige noemenswaardige albums zijn van Eminem.
Ik zal het suggestieve eerste deel van je opmerking laten voor wat het is. Eminem brengt al 8 jaar rommel uit, het is overduidelijk dat zijn beste dagen ver achter hem liggen. Encore was beneden alle peil, idem voor Relapse en Recovery ditto.quote:Als je een beetje goed naar muziek zou luisteren (niet alleen Eminem) dan had je door dat elke muzikant door bepaalde fases gaat, je kan niet verwachten van Eminem dat hij jaar op jaar hetzelfde album kan uitbrengen zonder er z'n gevoel in kwijt te raken.
Ongetwijfeld. Maar als het slechts therapeutisch is voor hem (zoals jij suggereert) moet hij het niet uitbrengen. Zeker wanneer er een tussenpoos is geweest van 5 jaar (Encore - Relapse) schept dit bepaalde verwachtingen. Als je die niet waar kunt maken moet je het materiaal lekker voor jezelf bewaren, en niet het uitbrengen en dan vervolgens 6 maanden later roepen 'fuck my last CD that shit's in my trash'.quote:Een muzikant is ook een mens, mensen hebben gevoelens en daarvan maakt hij z'n muziek. Het is een sterk product als je dat kan waarderen. Maar constant janken dat de meest recente producten van Eminem tegenvallen is een beetje onnodig.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:20 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Recovery is, buiten een twee- of drietal nummers (Cold Wind Blows, Going Through Changes, Almost Famous), om te huilen zo slecht. Heb het al eerder gepost maar hier nog een korte uiteenzetting waarom;
1) Tenenkrommende 'punchlines' a la:
"cut playing with the scissors and shit and cut the crap"
"you dont get another chance life is no nintendo game"
"brain did rims yeah stupid wheels"
"like a fuck you for christmas, his gift is a curse"
"they'll never catch up (ketchup) to all this energy that I've mustered (musterd)"
"fuck the world, feed it beans, its gassed up if it thinks its stopping me"
"Im standing on my monopoly board that means Im on top of my game"
etc etc etc
dit zet zich ook in zijn recente features voort, met als voorlopig 'hoogtepunt' "why do I hear the sounds of toilets flushing, some shit is going down"
2) Eminem moet ophouden met zingen. Hij kan het niet en het klinkt voor geen meter. Op Recovery heeft hij zich meer op de bridges gefocussed (Going Through Changes, Not Afraid, Space Bound) en ze zijn stuk voor stuk om te huilen. Op SSLP & MMLP pretendeerde hij niet te kunnen zingen, probeerde hij geen belachelijk hoge noten te halen en klonken de refreinen des te beter. Bijzonder negatieve trend welke is ingezet ten tijde van the Eminem Show.
3) De productie was dramatisch. "Boy 1-day"? "Just Blaze"? De beats klinken rommelig en amateuristisch. Dr. Dre's beats zijn voorspelbaar maar zijn in elk geval prettig om te horen. Dit was vooral troep (Cinderella Man, Not Afraid, Won't Back Down etc etc) wat totaal niet bij zijn stem past. Imo zou hij of zelf moeten produceren (in de stijl van het meesterlijke Devil's Night, niet zoals TES), of weer terug moeten naar The Bass Brothers (SSLP) / Mel Man (MMLP).
4) Clichematige, voorspelbare inhoud. Liefdesnummers als Space Bound / Love The Way You Lie welke voor 16 jarige meisjes gemaakt lijken te zijn, en slecht uitgevoerde metaforische nummers als '25 to Life' horen niet op een Eminem album thuis.
5) Geforceerde, schreeuwende, irritante flow.
[..]
De enige noemenswaardige albums zijn inderdaad the Slim Shady LP, Marshall Mathers LP en Devil's Night. Ik vond het al minder worden met The Eminem Show, maar dat was nog redelijk vergeleken met de troep van de afgelopen 8 jaar (hoewel de 8 Mile Soundtrack niet onaardig was).
[..]
Ik zal het suggestieve eerste deel van je opmerking laten voor wat het is. Eminem brengt al 8 jaar rommel uit, het is overduidelijk dat zijn beste dagen ver achter hem liggen. Encore was beneden alle peil, idem voor Relapse en Recovery ditto.
[..]
Ongetwijfeld. Maar als het slechts therapeutisch is voor hem (zoals jij suggereert) moet hij het niet uitbrengen. Zeker wanneer er een tussenpoos is geweest van 5 jaar (Encore - Relapse) schept dit bepaalde verwachtingen. Als je die niet waar kunt maken moet je het materiaal lekker voor jezelf bewaren, en niet het uitbrengen en dan vervolgens 6 maanden later roepen 'fuck my last CD that shit's in my trash'.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef Boomlaars het volgende:
Conclusion: Recovery blew me, and my expectations, away. Great production (its so refreshing to hear Eminem on non-repetitive Dr. Dre beats), great content with a few disappointing tracks. The creative, introspective and reflective tracks were the absolute shiners. Overall score: 8/10
kan me nog herinneren dat je 25 to life een 10 gaf, net zoals space bound.quote:Boomlaars
4) Clichematige, voorspelbare inhoud. Liefdesnummers als Space Bound / Love The Way You Lie welke voor 16 jarige meisjes gemaakt lijken te zijn, en slecht uitgevoerde metaforische nummers als '25 to Life' horen niet op een Eminem album thuis
Ben het roerend met je eens, eminem is 3x niks meer. Ik kan goede rap/hip hop zeer waarderen zoals hij vroeger met Dre maakte maar tegenwoordig lijkt het gewoon puur voor de radio/commercie gemaakt te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:20 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Recovery is, buiten een twee- of drietal nummers (Cold Wind Blows, Going Through Changes, Almost Famous), om te huilen zo slecht. Heb het al eerder gepost maar hier nog een korte uiteenzetting waarom;
1) Tenenkrommende 'punchlines' a la:
"cut playing with the scissors and shit and cut the crap"
"you dont get another chance life is no nintendo game"
"brain did rims yeah stupid wheels"
"like a fuck you for christmas, his gift is a curse"
"they'll never catch up (ketchup) to all this energy that I've mustered (musterd)"
"fuck the world, feed it beans, its gassed up if it thinks its stopping me"
"Im standing on my monopoly board that means Im on top of my game"
etc etc etc
dit zet zich ook in zijn recente features voort, met als voorlopig 'hoogtepunt' "why do I hear the sounds of toilets flushing, some shit is going down"
2) Eminem moet ophouden met zingen. Hij kan het niet en het klinkt voor geen meter. Op Recovery heeft hij zich meer op de bridges gefocussed (Going Through Changes, Not Afraid, Space Bound) en ze zijn stuk voor stuk om te huilen. Op SSLP & MMLP pretendeerde hij niet te kunnen zingen, probeerde hij geen belachelijk hoge noten te halen en klonken de refreinen des te beter. Bijzonder negatieve trend welke is ingezet ten tijde van the Eminem Show.
3) De productie was dramatisch. "Boy 1-day"? "Just Blaze"? De beats klinken rommelig en amateuristisch. Dr. Dre's beats zijn voorspelbaar maar zijn in elk geval prettig om te horen. Dit was vooral troep (Cinderella Man, Not Afraid, Won't Back Down etc etc) wat totaal niet bij zijn stem past. Imo zou hij of zelf moeten produceren (in de stijl van het meesterlijke Devil's Night, niet zoals TES), of weer terug moeten naar The Bass Brothers (SSLP) / Mel Man (MMLP).
4) Clichematige, voorspelbare inhoud. Liefdesnummers als Space Bound / Love The Way You Lie welke voor 16 jarige meisjes gemaakt lijken te zijn, en slecht uitgevoerde metaforische nummers als '25 to Life' horen niet op een Eminem album thuis.
5) Geforceerde, schreeuwende, irritante flow.
[..]
De enige noemenswaardige albums zijn inderdaad the Slim Shady LP, Marshall Mathers LP en Devil's Night. Ik vond het al minder worden met The Eminem Show, maar dat was nog redelijk vergeleken met de troep van de afgelopen 8 jaar (hoewel de 8 Mile Soundtrack niet onaardig was).
[..]
Ik zal het suggestieve eerste deel van je opmerking laten voor wat het is. Eminem brengt al 8 jaar rommel uit, het is overduidelijk dat zijn beste dagen ver achter hem liggen. Encore was beneden alle peil, idem voor Relapse en Recovery ditto.
[..]
Ongetwijfeld. Maar als het slechts therapeutisch is voor hem (zoals jij suggereert) moet hij het niet uitbrengen. Zeker wanneer er een tussenpoos is geweest van 5 jaar (Encore - Relapse) schept dit bepaalde verwachtingen. Als je die niet waar kunt maken moet je het materiaal lekker voor jezelf bewaren, en niet het uitbrengen en dan vervolgens 6 maanden later roepen 'fuck my last CD that shit's in my trash'.
Ik schreef mijn de review waar je aan refereert een paar dagen na de release, te vroeg dus. Toen was ik erg enthousiast (met name omdat het welbekende accent ontbrak), maar na een aantal weken realiseerde ik me dat het verre van goed is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef ebutyouyou het volgende:
[..]
kan me nog herinneren dat je 25 to life een 10 gaf, net zoals space bound.
en love the way you lie kreeg een 9.5 van je in je mooie review..
en nu zijn dat opeens slecht uitgevoerde nummers?? je gaat weer te ver man echt
tuurlijk sommige beats waren gwoon zwaar verkkd en cinderella men gewoon triest enz. maar nu draai je beetje door ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |