anders ga je bij de Mac werken.quote:
Wat een doos, al zij zo boos is dan is het wel zo eerlijk dat zij ook aangeeft waarom.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
Bb doet je foon het al? Mijn bazin is boos op me, ik weet niet waarom en ze wil het niet zeggen en ik heb alweer bijna een paniekaanval![]()
Neen.quote:
Nope. Maar ik zit (jawel, aan het begin van mijn "echte" werkleven alquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef bleiblei het volgende:
Wil je weg bij de o zo mooie Operating Group?
dus met boswachter zaten we er niet eens zo ver vanafquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nope. Maar ik zit (jawel, aan het begin van mijn "echte" werkleven al) in een soort van tweestrijd. IT is op sommige gebieden wel interessant en verdienen doet het ook niet slecht. Maar toch ben ik op de een of andere manier niet happy, ik doe toch liever iets met de handjes denk ik. Tel daarbij Zweden op en je snapt mijn voorlopige levensverwarring.
Nee, boswachter lijkt me dan weer nietsquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus met boswachter zaten we er niet eens zo ver vanaf
Brandweerman.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, boswachter lijkt me dan weer niets.
eens. Maar goed, uiteindelijk heeft ze vanaf 2 uur tegen niemand meer iets gezegd en is net weg, dus het zal wel iets anders zijn. Ik zit het dichtst bij van alle collega's die niet meteen gaan huilen, dus dan ben je de paalquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een doos, al zij zo boos is dan is het wel zo eerlijk dat zij ook aangeeft waarom.
je wil in zweden met je handen werken. Je kan dus kiezen: assemblagemedewerker bij IKEA of boswachter / houthakker.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, boswachter lijkt me dan weer niets.
Of in de fabriek bij Spijker.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wil in zweden met je handen werken. Je kan dus kiezen: assemblagemedewerker bij IKEA of boswachter / houthakker.
In de fabriek bij Geely Volvoquote:
of paddenstoelenplukker!quote:
Dat kan altijd nog, hout zat daar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ivm baangarantie zou ik toch voor het hout hakken gaan, in dat geval
Reactorvatpoetser.quote:
Das in Rusland Oekrainequote:
Ooit welquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:08 schreef amaranta het volgende:
Maar ga je écht emigreren Reality?
* volvo alvast in de goede richting zet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |