Het is Java! Dat hoeft niet gekocht te worden! En het programma waar ik het voor nodig heb is open source, dus gratiesch. Ik mocht het wel door IT laten ondersteunen, moest ik 750 euro laten betalen door mn baas. Ja, daagquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
*proest
Overigens heeft Inu wel gelijk qua organisatie. Inkoper software heeft geen kut met helpdesk te maken. Daarbij werd het programma al niet ondersteund en is dus niet ingekocht schijnbaar. Of de helpdesk heeft heel andere ideeën over service dan de inkoper software.
Regeltjes zijn leuk (dat ze geen admin is is heel goed) maar soms kan je ook gewoon ff wat meedenkend zijn als IT-helpdesk. Maar dankzij onze regeltjesmentaliteit ontbreekt het daar nog wel eens aan.
ik stuur je een java update op cd voor de helft!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is Java! Dat hoeft niet gekocht te worden! En het programma waar ik het voor nodig heb is open source, dus gratiesch. Ik mocht het wel door IT laten ondersteunen, moest ik 750 euro laten betalen door mn baas. Ja, daag
Ja maar kopen of niet kopen zegt nog niets over of je het op je pc's wilt hebben. Er is ook veel gratis rotzooi die je niet wilt hebben als organisatie. Nu zie ik het probleem van Java ook niet in, maar kan me wel voorstellen dat ze niet zomaar alles willen installeren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is Java! Dat hoeft niet gekocht te worden! En het programma waar ik het voor nodig heb is open source, dus gratiesch. Ik mocht het wel door IT laten ondersteunen, moest ik 750 euro laten betalen door mn baas. Ja, daag
Doe je er ook ff het admin-ww bij zodat ze em kan installeren?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik stuur je een java update op cd voor de helft!
Da's toch vast gewoon qwerty oid.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Doe je er ook ff het admin-ww bij zodat ze em kan installeren?.
Dat is overal. Terwijl een Group Policy rule die alleen Java laat updaten zo makkelijk isquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja maar kopen of niet kopen zegt nog niets over of je het op je pc's wilt hebben. Er is ook veel gratis rotzooi die je niet wilt hebben als organisatie. Nu zie ik het probleem van Java ook niet in, maar kan me wel voorstellen dat ze niet zomaar alles willen installeren.
Wij rollen overigens zelfs Java gecontroleerd uit, met als gevolg dat we zelden de juiste versie hebben draaien.
Ja, maar ook Java wordt bij ons getest! We rollen niets zomaar uit en overal zetten we de auto-update standaard uit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is overal. Terwijl een Group Policy rule die alleen Java laat updaten zo makkelijk is.
tuurlijk krijgt ze mijn admin-wwquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Doe je er ook ff het admin-ww bij zodat ze em kan installeren?.
wordt je ook flauw van, iedere week een update voor skype, adobe, java, hp enz enzquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar ook Java wordt bij ons getest! We rollen niets zomaar uit en overal zetten we de auto-update standaard uit.
Dat is per definitie een gevaarlijke aanname.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:07 schreef r8ality het volgende:
Waarom zou je Java testen? Iedere update is maar een uitbreiding, verder verandert er niets.
Al zou er wat veranderen, als het ene programma de nieuwste wel nodig heeft heb je een net zo groot probleem als dat een andere programma een oudere wil.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is per definitie een gevaarlijke aanname.
Juist met Java icm. met maatwerk is het best tricky om zo maar ff een update eroverheen te gassen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Al zou er wat veranderen, als het ene programma de nieuwste wel nodig heeft heb je een net zo groot probleem als dat een andere programma een oudere wil.
En bijvoorbeeld programma's die gebruik maken van Framework. Sommige eisen dat je een bepaalde versie gebruikt terwijl die nieuwste echt wel de oude functies bevat.
heb je ze al gebeld? En wil je mij je werknummer ff pm-men?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:27 schreef bleiblei het volgende:
En ze hebben mijn telnr afgesloten omdat ze een keer een rekening niet konden incasseren.
Stuur dat verdomme een sms. Ik krijg geen post meer van jullie, stelletje malloten.
Dat de rekening van afgelopen maand 4 keer zo hoog was en wel gewoon geincasseerd kon worden deed wederom geen belletje rinkelen.
*Mental note* ik ga meer bellen met mijn werktelefoon.
171 telefoontjes naar mobiel en 50 naar vaste telnr's vorige maand.
Ze hebben mij voor de helft geblokkeerdquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je ze al gebeld? En wil je mij je werknummer ff pm-men?
Que? Je bedoelt maatwerk wat Java-functies aanroept die in de volgende update ook zit, aangevuld met meer functies?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Juist met Java icm. met maatwerk is het best tricky om zo maar ff een update eroverheen te gassen.
Laten ze nu net bij Levi behoorlijk wat zelfbouw software draaien.
Een Skype-update zal niet snel andere software onderuit trekken, een minder smooth lopende Java-update kan in 1 klap je bedrijf stuurloos maken.
quote:Unlike major releases, update releases are not allowed to add, remove, or change any public APIs, and generally this has limited update releases to only containing bug fixes
Geen maatwerk, zelfbouw. We hebben hier 15 ontwikkelaars werken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Que? Je bedoelt maatwerk wat Java-functies aanroept die in de volgende update ook zit, aangevuld met meer functies?.
[edit] Van de Oracle website (over Java):
[..]
Boeit niet, Juup-decipelquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen maatwerk, zelfbouw. We hebben hier 15 ontwikkelaars werken.
Veel plezier in Zweden bij de Mac!quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Veel plezier in Zweden bij de Mac!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |