hup! hup....eh.... OEROEGAY!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:39 schreef Blueman het volgende:
Tijd om me klaar te gaan maken voor een lange lange dag @ work!
Hup Holland Hup
kan. Kom je eten?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:21 schreef Levitation het volgende:
BBSQ, gaan jullie voebal kijken in de stad?
Dat zou ik wel gezellig vinden.quote:
ach zwem op je zijquote:
op je pc naar een ander prg zoeken die dezelfde java update benodigd en zo it dwingen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:56 schreef Inu het volgende:
Ik heb een workaround voor IT nodig
Ik heb een Java update nodig voor een programma, maar ik heb geen admin rechten op mn pc en IT ondersteunt dat programma niet en dus ook de update nietIemand tips?
U r fucked.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:56 schreef Inu het volgende:
Ik heb een Java update nodig voor een programma, maar ik heb geen admin rechten op mn pc en IT ondersteunt dat programma niet en dus ook de update nietIemand tips?
Applicatie kan ik niks aan veranderen, is geselecteerd binnen het projectquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
op je pc naar een ander prg zoeken die dezelfde java update benodigd en zo it dwingen?
Een andere applicatie kiezen die wel ondersteund wordt?
Ligt eraan wat je aan hebt en wie er op de IT-afdeling zittenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:56 schreef Inu het volgende:
Mensen van OGDquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je aan hebt en wie er op de IT-afdeling zitten.
Dat zou dus prima moeten werkenquote:
Nee, vandaag is het een meisje met een hele grote beugel die slurpt omdat ze haar mond niet dicht kan doen om te slikkenquote:
degene die zich overal mee bemoeit, zou dat hun baas kunnen zijn?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, vandaag is het een meisje met een hele grote beugel die slurpt omdat ze haar mond niet dicht kan doen om te slikken
En anders zit er een jongen die zo ongeinteresseerd is in alles dat meisje zijn (die we hier trouwens heel veel hebben, dus niks speciaals voor IT-ers) niet helpt... Ze zitten ook zwaar onder de plak bij de vent die er tegenover zit en die zich overal mee bemoeit
Ik zal eens tegen de accountmanager zeggen dat ik er een maand kom zittenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, vandaag is het een meisje met een hele grote beugel die slurpt omdat ze haar mond niet dicht kan doen om te slikken
En anders zit er een jongen die zo ongeinteresseerd is in alles dat meisje zijn (die we hier trouwens heel veel hebben, dus niks speciaals voor IT-ers) niet helpt... Ze zitten ook zwaar onder de plak bij de vent die er tegenover zit en die zich overal mee bemoeit
Nee, dat is gewoon de vent die de software aanschaft binnen het bedrijfquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
degene die zich overal mee bemoeit, zou dat hun baas kunnen zijn?
hij schaft de sw aan en jij vraagt wat ie er mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon de vent die de software aanschaft binnen het bedrijfWat heeft die met Helpdesk IT te maken?
Omdat hij bepaalt wat er ingekocht wordt en dus ook wat er ondersteund wordt. Lijkt me logisch dat hij zich dus bemoeit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon de vent die de software aanschaft binnen het bedrijfWat heeft die met Helpdesk IT te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |