Ja, maar... ik ben nog nooit verder gekomen dan de huisarts.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wat de dokter zegt hoeft toch niet waar te zijn? Als je pijn hebt en je lichaam zegt dat het mis is, dan ga je toch verder zoeken! Of ben ik nou raar?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef Blueman het volgende:
Antwoordt de zoon: "Ik ben nog maar een uur Oranjefan en ik heb nu al een hekel aan de Duitsers!!
je kunt het gewoon eisen hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar... ik ben nog nooit verder gekomen dan de huisarts.Een keer een gastroscopie gehad, maar verder is het altijd "kijk het nog even aan" en dan ben ik een watje en ga ik er niet hard genoeg tegen in.
Ik verander altijd in een lief klein verlegen meisje bij de dokter. Iets eisen komt dan niet heel geloofwaardig over.quote:
Neem je je hupsband een keer mee?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik verander altijd in een lief klein verlegen meisje bij de dokter. Iets eisen komt dan niet heel geloofwaardig over.
but in zis kees you need someone.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:44 schreef Levitation het volgende:
Kweetniet. Ben niet zo'n fan van iemand meebrengen omdat ik het zelf niet af kan.
dus blijf je jaren onnodig met pijn lopen, goeie deal!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:44 schreef Levitation het volgende:
Kweetniet. Ben niet zo'n fan van iemand meebrengen omdat ik het zelf niet af kan.
ach, ik zit al op 30 jaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus blijf je jaren onnodig met pijn lopen, goeie deal!
quote:
Homerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn collega's kunnen 'm ook waarderen.
![]()
Deze is ook leuk:
dat geld kunnen ze beter besteden aan boswachters, brand is veroorzaakt door een kampvuur en smeulde al een paar dagen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:17 schreef r8ality het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-natuurbranden.html
Natuurlijk. Nog meer plannen van aanpak. Kerndocumenten. KPI's.
Dat het een redelijk uitzonderlijke grote brand is die niet zo vaak voorkomt maakt natuurlijk niets uit. Liever een paar ton aan projectmanagers er tegenaan gooien.
Of Wesley de kopcabauter?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |