Nee, maar hij gaat niet dood als hij een keer kunstvoeding krijgt. Daarnaast kan ik van te voren natuurlijk kolven.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
die mag je toch niet alleen thuislaten? Laat je ook een borst thuis?
in een koeltas mee terug nemen?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, maar hij gaat niet dood als hij een keer kunstvoeding krijgt. Daarnaast kan ik van te voren natuurlijk kolven.
nadeel is wel dat ik daar dan ook moet kolven. En, de melk kan weggooien omdat ik hem daar niet gekoeld kan bewaren.
je kunt m infrieren in duitsland, paar flesjes water, bevroren, erlangs en dan haal je dat wel hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
mja, is de melk dan nog goed na een autorit van 7 uur?
is dat zo ja? dat L e o n a Leeuwin betekend?quote:
ja, want L e o n betekent ook leeuw.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
is dat zo ja? dat L e o n a Leeuwin betekend?
ja of ik geef ze aan leeuwinquote:Op maandag 5 juli 2010 13:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
je kunt m infrieren in duitsland, paar flesjes water, bevroren, erlangs en dan haal je dat wel hoor.
Of je zet je auf marktplatz.de. Zijn vast wel kopers voor.
ja dat kan ook.quote:
En dat allemaal door een voetbalwedstrijdquote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef Levitation het volgende:
SQ, ik ga morgen NIET sporten bij jouw sportschool... heb me ziek gemeld.
Nee, niet vanwege dat, ik zou namelijk ruim op tijd weer thuis zijn geweest.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
En dat allemaal door een voetbalwedstrijd
Ohquote:Op maandag 5 juli 2010 14:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, niet vanwege dat, ik zou namelijk ruim op tijd weer thuis zijn geweest.
ik vond het al dapper dat je überhaupt ja zei. Maar waarom ziek? Nu gaan ze je nog een keer bellen. Sorry dat ik je hiermee opzadel...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef Levitation het volgende:
SQ, ik ga morgen NIET sporten bij jouw sportschool... heb me ziek gemeld.
Ook niet. Vind de tour wel aardig om te zien, maar zó leuk is het ook weer niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh
Dan!
Is het dan omdat je de finish van de Tour etappe wil zien?
Ohhh dus niet ziek om een reden. Dan heb je een goede reden ja!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ook niet. Vind de tour wel aardig om te zien, maar zó leuk is het ook weer niet.
Ik zei toch al dat ik me ziek gemeld heb.
Omdat ik écht niet in staat ben om heel zwaar te sporten op het moment. Zit ook nog op uitslagen van bloedprikken te wachten... eerst dat maar ff afwachten voor ik me echt afmat.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vond het al dapper dat je überhaupt ja zei. Maar waarom ziek? Nu gaan ze je nog een keer bellen. Sorry dat ik je hiermee opzadel...![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik loop er straks wel heen en betaal alsnog inschrijfgeld, dan bellen ze niet meer.
dat is goed.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat ik écht niet in staat ben om heel zwaar te sporten op het moment. Zit ook nog op uitslagen van bloedprikken te wachten... eerst dat maar ff afwachten voor ik me echt afmat.
Beetje baantjeszwemmen durf ik wel aan... heb je zin om dat morgenavond te gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |