bbq en korte rokjesquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:07 schreef ArTiC het volgende:
idd...het heeft agelopen winter een half jaar lang gevroren ofzo...zomer
ik heb ze allebei nietquote:
vast niet. Tenzij hij je dochter probeert te verleiden. Maar dat duurt zeker nog 15 jaarquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vast niet. Tenzij hij je dochter probeert te verleiden. Maar dat duurt zeker nog 15 13 jaar
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:24 schreef ArTiC het volgende:
Marokkaanse coup bij voetbalclub
snel r8, vlucht!
Er komen steeds meer redenenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:24 schreef ArTiC het volgende:
Marokkaanse coup bij voetbalclub
snel r8, vlucht!
Je weet maar nooit bij hemquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vast niet. Tenzij hij je dochter probeert te verleiden. Maar dat duurt zeker nog 15 jaar
das de moeite van het opstoken niet!quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:14 schreef Juup© het volgende:
Vanavond bbq'en, zal snel klaar zijn denk ik
glorieus zal de afgang van Nederland zijn!quote:
in je korte rokje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:14 schreef Juup© het volgende:
Vanavond bbq'en, zal snel klaar zijn denk ik
Dit roep je al de hele tijd en steeds wint NL dus blijf dat vooral roepenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
glorieus zal de afgang van Nederland zijn!
Dat Suarez Duitsland maar pijn mag doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
glorieus zal de afgang van Nederland zijn!
dat zeiden ze hier ook al. Mijn insteek is dat de nederlaag tegen spanje de zoveelste afgang in de finale zal zijn en daardoor extra zoet zal smakenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit roep je al de hele tijd en steeds wint NL dus blijf dat vooral roepen
kuilengraverquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zeiden ze hier ook al. Mijn insteek is dat de nederlaag tegen spanje de zoveelste afgang in de finale zal zijn en daardoor extra zoet zal smaken
keep looking through ze pink glassesquote:
man zeik niet...je kan zondag iets historisch meemaken, iets unieks voor Nederland wat misschien nooit meer gaat gebeurenquote:
itt jij was ik er ook bij in 74quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
man zeik niet...je kan zondag iets historisch meemaken, iets unieks voor Nederland wat misschien nooit meer gaat gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |