abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 21:23:55 #51
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83698403
Oh, die zijn idd best 'stoer' basboussa! Ik ga zoeken...! Dank voor je tip.

Het is idd wel een voorwaarde dat het 'goed geregeld' is, pas dan ga je lekker naar je werk. Heb je betere plannen in t vooruitzicht?
  maandag 5 juli 2010 @ 21:28:00 #52
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83698606
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef mikoxx het volgende:
Oh, die zijn idd best 'stoer' basboussa! Ik ga zoeken...! Dank voor je tip.

Het is idd wel een voorwaarde dat het 'goed geregeld' is, pas dan ga je lekker naar je werk. Heb je betere plannen in t vooruitzicht?
ja toch? ik heb natuurlijk een meisje, en ben verder niet erg moeilijk qua jongen/meisjeskleding, maar ik vond dat deze toch behoorlijk unisex waren, en ze zijn erg stevig, kind speelt ook graag met de gespjes...

Nog geen andere ideeen nu, nichtje past op, maar een 'beetje' passief... Zet rustig 4 keer een Dora dvd op.... En ik ben 5 uur weg...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  maandag 5 juli 2010 @ 21:31:30 #53
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83698807
Oeh... da's idd vrij 'makkelijk' ja . En Beisan vind t wel prima? Hoe oud is je nichtje dan?
pi_83698965
Simmu, wat fijn dat Selene al zo gewend lijkt te zijn aan haar nieuwe bed. Ik hoop dat vannacht ook een goede is met Piep.

Vicky, dat is een goede tip, dat je 3 maanden moet wachten met echte schoenen.
Fijn dat jullie nieuwe methode lijkt te werken.

Mikoxx, ook goede nachten! Fijn dat het beter gaat met je!
Lopen jouw jongens al?
Ko heeft nu leuke sandaalachtige slofjes van Babypaws, hij kruipt en loopt er heerlijk mee achter zijn loopwagen. Ze staan in het kleertjestopic.

Basboussa, wat een leuke schoenen! En moeilijk inderdaad. Maar je man gaat het binnenkort toch over nemen? Naar de Mac enzo?
Wel heerlijk dat je werk leuk is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 5 juli 2010 @ 21:36:02 #55
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83699042
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef mikoxx het volgende:
Oeh... da's idd vrij 'makkelijk' ja . En Beisan vind t wel prima? Hoe oud is je nichtje dan?
Ze is 18, dacht dat je daar wel meer van kon verwachten. Beisan vindt het wel best, geloof ik, maar ik ga toch even goed op zoek naar iets beters... Maar ja, ik verdien weinig, en het is maar voor korte daagjes... Kan niet alteveel eisen stellen, maar een toren bouwen is toch niet teveel gevraagd geloof ik.. Al doen ze dat bij hullie thuis volgens mij helemaal niet.... Activiteiten met kinderen
  maandag 5 juli 2010 @ 21:42:23 #56
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83699423
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef oeke het volgende:

Lopen jouw jongens al?
Ko heeft nu leuke sandaalachtige slofjes van Babypaws, hij kruipt en loopt er heerlijk mee achter zijn loopwagen. Ze staan in het kleertjestopic.

Nee joh!! Ze staan en stappen langs de tafel enzulks... Ik ben alleen op zoek naar een alternatief voor de shoesme, want die zijn zo warm nu....
pi_83699740
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef mikoxx het volgende:
Nee joh!! Ze staan en stappen langs de tafel enzulks... Ik ben alleen op zoek naar een alternatief voor de shoesme, want die zijn zo warm nu....
Maar die schoentjes van Basboussa lijken me meer geschikt voor kindjes die echt al lopen. En de tip van Vicky om dan nog 3 maanden te wachten? Shoesme zijn ook al echt schoenen toch?
pi_83700024
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Vicky het volgende:
Tinu, je kan het beste pas schoentjes gaan kopen/aandoen als Jair minstens 3 maanden goed loopt. In het begin is blote voetjes veel beter omdat ze dan beter grip krijgen.
Te laat nu hebben wij ze al gekocht. Het is wel zo dat ik hem nu veel aan de hand laat lopen naar de auto of de fiets bij ons in huis en buiten. Daar wil ik hem niet zomaar blootsvoet laten lopen. Binnen of waar ik het veilig acht zoals in de tuin van bekenden laat ik hem rustig blootsvoet lopen. Hij loopt heel erg op zijn tenen. Ik dacht dat dat ook beter wordt als die met schoenen gaat lopen.

Fijn dat je je beter voelt Mikoxx en dat het met een extra hapje voor het slapen zo goed gaat.

Simmu fijn dat Selene goed geslapen heeft in haar nieuwe bed. Vanaf welke leeftijd hebben jullie het ledikant open gedaan met de spijlen die eruit kunnen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_83700078
Lieve dames van het dreumestopic, ik wilde jullie nog even bedanken voor de felicitaties
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koen was woensdags al een straalkacheltje en niet lekker en ook donderdag op zijn verjaardag zelf was hij ook nog behoorlijk warm, hij kreeg even een opleving wat betreft zijn kadootjes maar daarna was het gauw weer apie hangen bij mama
Tot snel in het peutertopic

pi_83700670
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef oeke het volgende:
Simmu, wat fijn dat Selene al zo gewend lijkt te zijn aan haar nieuwe bed. Ik hoop dat vannacht ook een goede is met Piep.

Vicky, dat is een goede tip, dat je 3 maanden moet wachten met echte schoenen.
Fijn dat jullie nieuwe methode lijkt te werken.

Lopen jouw jongens al?

Basboussa, wat een leuke schoenen! En moeilijk inderdaad. Maar je man gaat het binnenkort toch over nemen? Naar de Mac enzo?
Wel heerlijk dat je werk leuk is.
Ik heb vanmiddag toevallig het cb boekje zitten lezen en daar stond die 3m tip in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83701186
Dit zijn onze schoenen/ sandalen. Ik vind ze ook erg leuk. Sowieso op het kdv en in tuin van vrienden/ familie en dergelijke gaan de schoenen gewoon uit, want hij kruipt meestal nog en ik wil niet dat deze schoenen aan de voorkant zo lelijk verslijten en het is beter voor zijn lopen.

Basboussa balen van de oppas. Ik hoop dat je je oppas nog kunt opvoeden of iemand vinden waarmee je tevredener bent.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 5 juli 2010 @ 22:23:52 #62
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83701594
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Tinuviel het volgende:
Basboussa balen van de oppas. Ik hoop dat je je oppas nog kunt opvoeden of iemand vinden waarmee je tevredener bent.
Opvoeden??? Ik zou er weleens (figuurlijk dan) flink met de zweep overheen willen gaan!!! Er zit daar zo weinig ambitie in, zo weinig interesse in de 'grote wereld', zo weinig passie. Het draait allemaal om het nu, 'spullen', vriendinnen en het vriendje.

En de ouders geven de school de schuld, arm kind, want die ouders, daar moet pas echt een keer flink de zweep over...

sprak de vrouw die nooit fouten maakt...
pi_83701998
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Opvoeden??? Ik zou er weleens (figuurlijk dan) flink met de zweep overheen willen gaan!!! Er zit daar zo weinig ambitie in, zo weinig interesse in de 'grote wereld', zo weinig passie. Het draait allemaal om het nu, 'spullen', vriendinnen en het vriendje.

En de ouders geven de school de schuld, arm kind, want die ouders, daar moet pas echt een keer flink de zweep over...

sprak de vrouw die nooit fouten maakt...
Ho Basboussa wilde niet je verborgen frustratie over de opvoeding van je oppas oproepen. Ik bedoelde meer een beetje goede invloed uitoefenen als moeder van het oppaskindje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 5 juli 2010 @ 22:34:43 #64
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83702135
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Ho Basboussa wilde niet je verborgen frustratie over de opvoeding van je oppas oproepen. Ik bedoelde meer een beetje goede invloed uitoefenen als moeder van het oppaskindje.
't viel op, he!

Maar goed, ik ga op zoek naar een andere oppas, enzo, want ik probeer het al aan te geven, maar nichtlief heeft zoveel ervaring met oppassen/tv aanzetten dat het niet aankomt...
pi_83703416
LL,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb je daar een heerlijk peutertje met rode konen.
Tot over 11 maanden!

Ze zijn leuk Tinuviel.

Basboussa, manlief ging toch ook minder werken? Hm, niet leuk zo'n ongeinspireerd nichtje. Dan is ons oppasnichtje gelukkig een stuk leuker.

Vanavond was Ko zo boos en gefrustreerd dat hij zichzelf (zachtjes) in zijn arm leek te bijten.
Herkent iemand dit?

[ Bericht 11% gewijzigd door oeke op 05-07-2010 23:12:06 ]
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:26:00 #66
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83708117
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef oeke het volgende:

Basboussa, manlief ging toch ook minder werken? Hm, niet leuk zo'n ongeinspireerd nichtje. Dan is ons oppasnichtje gelukkig een stuk leuker.

Vanavond was Ko zo boos en gefrustreerd dat hij zichzelf (zachtjes) in zijn arm leek te bijten.
Herkent iemand dit?
Doet Beisan ook weleens, maar dan is ze echt goed, goed boos. Kan ze haar aggressie niet zo goed kwijt, denk ik. Ze begint me nu ook echt te slaan, als ze boos is, maar ze knijpt en bijt zichzelf ook dan helaas. Ik heb me er eigenlijk nooit zo druk om gemaakt, want het is voor haar op dat moment de enige manier om haar aggressie/frustratie te uiten, denk ik. Ze kan moeilijk zeggen: stomme mama, ik wil geen luier aan... Nog niet...

En ja, man gaat minder werken, maar heb nog steeds iemand nodig voor door de week. En man heeft 2de baan nog niet durven opzeggen, eerst even kijken hoe het ging met mij. Of het me wel beviel!
En in Nederland zou ik ook leuke oppasnichtjes hebben, maar goed, moet nu roeien met de riemen die ik heb
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:33:59 #67
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83709695
Maarten heeft ook een periode gehad dat hij snel heel boos was, hij ging zich wel niet bijten ofzo, maar het kwam er echt door dat hij zich niet duidelijk kon maken wat er nou aan de hand was.
Nu kan hij het al veel meer, en is de boosheid ook weg.

Vanmorgen om kwart over 5 werd Maarten wakker, verschrikkelijk aan het hoesten (zo'n zeehondenhoestje) en voelde erg warm aan. Veel huilen, en net koorts gemeten, dat viel wel mee, 38.1. Ga sowieso maar niet te werk (straks even afbellen) en wil even naar de ha om naar zijn hoestje te laten luisteren...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_83710218
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef Tinuviel het volgende:

[..]
Simmu fijn dat Selene goed geslapen heeft in haar nieuwe bed. Vanaf welke leeftijd hebben jullie het ledikant open gedaan met de spijlen die eruit kunnen?
niet, want dat ging niet bij dat ledikant

vannacht ging het trouwens alweer prima. ik sta doorgaans om half 7 oid op, en dan kan ik dus mooi buiten op het terras zitten luisteren hoe de boel wakkeer wordt maar selene gaat vooralsnog dus niet zlef haar bed uit. het zal wel hoor, tel je zegeningen en alles (en hou het haakje op de deur + traphekkie dicht )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83711451
Neh, dat waren wij eerst ook van plan, maar toen zei mijn moeder: dan is het zijn eigen bed, maar dan één waar hij uit kan. Dat wordt spoken. Je kan hem beter meteen een groot bed geven, dan is het bijzondere dat het een ander bed is, en niet zozeer dat hij eruit kan.

Zit wel wat in denk ik
pi_83713151
Mila heeft net een appel gestolen en ze zit `m gewoon op te peuzelen, samen met haar beer, die krijgt ook hapjes

[ Bericht 0% gewijzigd door Raissa op 06-07-2010 10:52:20 ]
pi_83713445
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:38 schreef Raissa het volgende:
Mila heeft net een appel gestolen en ze zit `m gewoon op te peuzelen, samen met haar beer die krijgt ook hapjes
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:48:30 #72
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83713463
Wat lief!

Maarten deelt ook tegenwoordig uit, vanmorgen een banaantje, en dan krijg ik ook hapjes en zo ook met de limonade oid...
En hij wil heel graag uit mijn beker drinken

Maarten heeft trouwens een (griep)virusje, gewoon uitzieken dus... Net even bij me gehangen en nu is hij even aan het spelen...
pi_83713588
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:48 schreef Marie79 het volgende:
Wat lief!

Maarten deelt ook tegenwoordig uit, vanmorgen een banaantje, en dan krijg ik ook hapjes en zo ook met de limonade oid...
En hij wil heel graag uit mijn beker drinken

Maarten heeft trouwens een (griep)virusje, gewoon uitzieken dus... Net even bij me gehangen en nu is hij even aan het spelen...
Beterschap!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:53:50 #74
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83713624
Dank je (zegt Maarten)
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:37:38 #75
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83715053
Late reactie, maar Seilram wat schrikken zeg. Gelukkig is alles goed!!

Beterschap voor Maarten!!

Mila

Twan is toen hij 2 jaar was meteen in een halfhoogslaper gaan slapen, dat ging en gaat nog steeds erg goed!! Komt denk ik ook omdat er een soort van bedrand helemaal omheen zit.

En over dankje gesproken... Lennon zegt tegenwoordig dankje... zo schattig, hij zegt ook dankje als hij zelf iets geeft.
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:36:13 #76
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83725304
Maarten, beterschap!

Appels zijn heel lekker, Mila

Heb je netjes opgevoed, Diaan! En wat leuk dat jullie er weer voor gaan....

Gisteren nog wat rotzooi opgeruimd, kijk ik om, heeft mevrouw de inhoud van 3 laadjes in 1 laadje gepropt, en ze stond toch trots te klappen... Tja, dan kan ik niet boos worden, hoor! Wat een hulp...
pi_83728762
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
Late reactie, maar Seilram wat schrikken zeg. Gelukkig is alles goed!!

Beterschap voor Maarten!!

Mila

Twan is toen hij 2 jaar was meteen in een halfhoogslaper gaan slapen, dat ging en gaat nog steeds erg goed!! Komt denk ik ook omdat er een soort van bedrand helemaal omheen zit.

En over dankje gesproken... Lennon zegt tegenwoordig dankje... zo schattig, hij zegt ook dankje als hij zelf iets geeft.
Wat precies is een halfhoogslaper. Is dat een soort meegroiebed of open bed?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:55:36 #78
114177 Diaan73
pi_83729204
@basboussa, hij had het ineens door grappig om te horen. Aan de andere kant kan hij ook wel heel driftig worden als hem iets niet lukt... dan laten we hem maar even.

@Tinuviel, een halfhoogslaper zit tussen een hoogslaper en een normaal bed in. Zoiets:

Make love, not war ☮
pi_83729560
Dat je dat durft
pi_83729647
dit is selene's bed:

en sangdrax was vanochtend vergeten het traphekkie dicht te doen (selene kan overigens wel zelf de trap op en af) dus selene deed hem heel behulpzaam dicht voor hem
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83736013
Lekker vrolijk bed!
pi_83736216
Tof bed
pi_83737577
Wat een leuk bed is het Simmu.

Het bed van Lennon vind ik ook erg leuk. Zit er nog iets onder Diaan? Lijkt me wel een beetje eng trouwens als dat het kind dan zo'n ladder op en af gaat. Waren jullie daar niet een beetje bang voor Diaan?

[ Bericht 78% gewijzigd door Tinuviel op 06-07-2010 21:20:32 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:21:09 #84
114177 Diaan73
pi_83753530
Ik vond het eigenlijk helemaal geen eng bed. Twan klom er toen nog niet zelf in, ik tilde hem erin en eruit. Door de opstaande rand kon hij er ook niet uitvallen... hij slaapt er nog steeds in trouwens. Daaronder zit niets, daar staat heel veel speelgoed en gebruikt hij als "hut".

Simmu, dat is ook een erg leuk bed!!
Make love, not war ☮
pi_83753672
ghe, maar lennon is toch wel een klimgeitje?

hier wat nieuws..elin zegt op t moment alles na.

'elin wil je banaan'

NAAAAAAAAAAAAAN

Elin wil je aardbeien?

AAAAAAAAAHBEI?

zeg eens mama?

MAPA

grr, ze heeft mama nu verwisseld voor MAPA, ook leuk.

maar verder maakt ze echt een spurtje
ze kan al haar lichaamsdeln aanwijzen als ik het haar vraag (navel, oogjes,oortjes,neus, teentjes, vinger, knietjes etc.
en ze doet dan ook wel een poging om het na te zeggen, maar meestal is het gewoon random

'TWIETTWIET'
alles, ze is in de vogelfase (vorige week was alles een schaap)
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:36:41 #86
114177 Diaan73
pi_83753972
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ghe, maar lennon is toch wel een klimgeitje?
Ja dat wel, maar soms zet ik hem in het bed van Twan om Twan wakker te maken, blijft hij daar heel mooi zitten. Ik weet nog niet welk bed Lennon gaat krijgen, duurt nog wel even denk ik.
quote:
hier wat nieuws..elin zegt op t moment alles na.

'elin wil je banaan'

NAAAAAAAAAAAAAN

Elin wil je aardbeien?

AAAAAAAAAHBEI?

zeg eens mama?

MAPA

grr, ze heeft mama nu verwisseld voor MAPA, ook leuk.

maar verder maakt ze echt een spurtje
ze kan al haar lichaamsdeln aanwijzen als ik het haar vraag (navel, oogjes,oortjes,neus, teentjes, vinger, knietjes etc.
en ze doet dan ook wel een poging om het na te zeggen, maar meestal is het gewoon random

'TWIETTWIET'
alles, ze is in de vogelfase (vorige week was alles een schaap)
Wat goed van haar zeg!!
Make love, not war ☮
pi_83754037
mja het leukste vind ik dat wij haar dat niet leerden.. ik vroeg gewoon een keer
'waar is je neus' en toen raakte ze haar neus.. en dat bij haar handen, ogen, oren, mond, haar en voeten. dus toen hebben we haar de rest ook aangewezen, erg schattig en ook zo knap wat ze tussen neus en lippen door zelf oppikken
pi_83754232
Knap zeg van Elin!
pi_83755877
Dat is wel leuk inderdaad, dat ze dat zelf leert
pi_83756877
Hoe was het op t CB KD? Ben benieuwd hoe lang en zwaar ze is.
pi_83758437
oja

ehm ff denken volgens mij 10kg en 200 gram, dus een slankie en een cm of 82 geloof ik, korter dan ik dacht, maar nog aan de lange kant geloof ik
pi_83758850
Elin, wat grappig

Seb begint ook steeds meer dingen te zeggen. Gisteren kwam zijn vader thuis met een oranje muts in de vorm van een bal op zijn hoofd: bal zei ie toen. Om vervolgens zijn vader heel hard uit te lachen

Seb is trouwens heel erg bang voor het geluid van straaljagers, daar kwam ik vorige week achter. Hij lag op bed een filmpje te kijken en ineens begint hij heel hard te huilen. Ik dacht eerst dat er iets in het filmpje was, het geluid van de straaljager was me niet eens opgevallen. Maar daarna was het nog een paar keer Dan vliegt hij in paniek op en kruipt zowat in me. Heeeeel handig, mijn ouders wonen niet al te ver van een luchtmachtbasis Probeer hem maar steeds te vertellen dat het niet eng is, maar tot nu toe komt het niet aan.

Wij moeten morgen naar het CB, ik ben benieuwd. Volgens de weegschaal thuis is hij 11,1 kilo
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_83794126
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:57 schreef Kleurdoos het volgende:
oja

ehm ff denken volgens mij 10kg en 200 gram, dus een slankie en een cm of 82 geloof ik, korter dan ik dacht, maar nog aan de lange kant geloof ik
Ah, ongeveer dezelfde bouw als Tyler en dat krielkippie van ons.
  donderdag 8 juli 2010 @ 07:18:29 #94
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83794146
Selene wat een leuk bed!
Wat goed van Elin

Wie heeft er lucifersstokjes voor me?
Maarten heeft vannacht weer aardig lopen spoken, uiteindelijk om kwart over 2 een zetpilletje gegeven, hij had ook wat koorts en toen verder tussen ons in geslapen. Meneer was om 10 over 6 uitgeslapen, klimt van bed af en gaat alvast het licht aan doen ben blij dat het geen winter is, dan was ik helemaal klaarwakker geweest. Nu zit hij met walletjes onder zijn ogen met zijn broodje en drinken onaangeraakt in de kinderstoel Hij gaat het toch proberen op het kdv, en als het niet gaat, dan gaat W. hem halen.
  donderdag 8 juli 2010 @ 07:37:35 #95
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_83794252
Wat knap van Elin, die test krijg je ook nog een keer op Cb maar volgens mij bij 1,5 of 2 jr weet niet meer precies.

Maarten niet zo spoken als mama het niet is.

Seb je hoeft niet bang te zijn voor straaljagers. Zijn toch juist leuk??

Ik kwam gister tot de ontdekking dat er weer 2 tanden bij beide bij zijn. In 1 mnd tijd 6 tanden bij beide :-S daar moet je haast wel last van hebben hè. Slapen is nog steeds niks maar van M weet ik dat het ooit goedkomt. Dat houd ik mezelf maar voor. En tot die tijd gaan ze gewoon regelmatig logeren :-D R gaat steeds vaker stapjes los zetten en V is gefrustreerd daardoor. Hahaha
pi_83794280
Hier een ventje van 84 CM en volgens onze weegschaal 10,1 met broek en luier aan...
Gaat lekker.

En ik moet over anderhalve week naar het CB en heb er dus nu al geen zin in
  donderdag 8 juli 2010 @ 07:51:55 #97
248986 MamaNik
pi_83794354
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 07:41 schreef freecell het volgende:
Hier een ventje van 84 CM en volgens onze weegschaal 10,1 met broek en luier aan...
Gaat lekker.

En ik moet over anderhalve week naar het CB en heb er dus nu al geen zin in
Ik moet ook over 2 weken met de mannen en heb er ook al geen zin in als ik eraan denk met deze warmte daar pfff en dan ook nog de prikken die ze altijd met 2 mensen tegelijk doen. Heel onhandig want hoe moet ik 2 jongens tegelijk troosten. Ben alleen wel benieuwd hoe lang en hoe zwaar ze zijn.
pi_83794744
Ik ben oprecht altijd bang dat ze een keer gaan roepen dat hij toch wel erg dun en mager is en dat hij wel erg blauw en gebutst is en dat ze dan gaan roepen dat ik hem verwaarloos of mishandel oid... En dat ze hem dan afpakken

Ik kan daar echt van wakker liggen
  donderdag 8 juli 2010 @ 08:48:09 #99
248986 MamaNik
pi_83795013
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:29 schreef freecell het volgende:
Ik ben oprecht altijd bang dat ze een keer gaan roepen dat hij toch wel erg dun en mager is en dat hij wel erg blauw en gebutst is en dat ze dan gaan roepen dat ik hem verwaarloos of mishandel oid... En dat ze hem dan afpakken

Niet druk om maken. M is nu 3 en altijd bond en blauw geweest. Schaamde me soms om daar heen te gaan. Maar als die zich stoot of valt dan wordt het blauw. Maar huilen doet die niet. Dus heel vaak had ik het ook niet door. M is 1,03 m of zo en gok op 13 à 14 kg maar zijn broertjes zijn bijna 14 mnd en die zijn rond de 12. Dus M is ook dun als ze maar in hun eigen lijn meegroeien dan is er niks aan de hand hoor. En die blauwe plekken die komen waarschijnlijk omdat hij ondernemend is.
pi_83795116
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:29 schreef freecell het volgende:

elke avond een badje in vallen en stotenzalf

nah maar serieus, zo snel plaatsen ze kinderen niet uit huis hoor. En ik geloof dat je goed referentiemateriaal hebt wbt gewicht.. en die blauwe plekken..ik ken maar weinig kindjes die er niet blauw uitzien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')