Hij zou eens in aanraking moeten komen met de blues. Artiesten als Dale Hawkins, Benny Spellman, Long John Baldry, Eddie Clearwater, Buster Benton, Carey Bell, Johnny Winter, Memphis Slim, John Lee Hooker, John Mayall, Todd Sharpville, Paul Lamb of Louisiana Red. Als je over je volle verstandelijke vermogens beschikt kijk je daarna nooit meer naar het TROS Muziekfeest.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:17 schreef bascross het volgende:
[..]
De Dalai Blama is een trouwe kijker van ''Tros muziekfeest'', daardoor kent hij al die marginale artiesten.
Showbizz.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:20 schreef Copycat het volgende:
Mensen ook die verbaasd zijn dat iemand die in de showbizz werkt dol op aandacht is.
Ik moet toegeven dat ik geen enkele naam ken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zou eens in aanraking moeten komen met de blues. Artiesten als Dale Hawkins, Benny Spellman, Long John Baldry, Eddie Clearwater, Buster Benton, Carey Bell, Johnny Winter, Memphis Slim, John Lee Hooker, John Mayall, Todd Sharpville, Paul Lamb of Louisiana Red. Als je over je volle verstandelijke vermogens beschikt kijk je daarna nooit meer naar het TROS Muziekfeest.
Mensen die het raar vinden dat zulke types worden afgezeken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:20 schreef Copycat het volgende:
Mensen ook die verbaasd zijn dat iemand die in de showbizz werkt dol op aandacht is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:56 schreef DrDentz het volgende:
Wat een invasie van Yolanthe-adorerende SHO-types opeens in dit topic. Maar goed, die vinden Gordon waarschijnlijk ook geen mediageile flikker.
Maar wat heeft ze jou of anderen dan aangedaan??? Of is het meer in de trant van 'je kop staat me niet aan' ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef bascross het volgende:
Wie zegt dat ik haar haat? Ik vind het gewoon een irritante aandachtshoer. Haat is teveel eer.
Je bent wel van de domme aannames geloof ik? Wat dat betreft pas je prima in de aars van die kutsnor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zou eens in aanraking moeten komen met de blues. Artiesten als Dale Hawkins, Benny Spellman, Long John Baldry, Eddie Clearwater, Buster Benton, Carey Bell, Johnny Winter, Memphis Slim, John Lee Hooker, John Mayall, Todd Sharpville, Paul Lamb of Louisiana Red. Als je over je volle verstandelijke vermogens beschikt kijk je daarna nooit meer naar het TROS Muziekfeest.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:14 schreef DrDentz het volgende:
Als je dat niet kent ben je een flapdrol in een klein wereldje. Volgens de Dalai Blama dan, want die kent het wel allemaal.
Laat gaan joh, is toch heerlijk man. Schei toch uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:36 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Je bent wel van de domme aannames geloof ik? Wat dat betreft pas je prima in de aars van die kutsnor.
Ik wed om de trouwring van Yo dat ik een betere jazzpianist ben dan jij en ook nog eens zonder bladmuziek het repertoire van de door jou genoemde artiesten kan spelen.
Wat een figuren hier
Jazz en Blues hebben exact dezelfde oorsprong, domoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:44 schreef DrDentz het volgende:
Jazz. Zenuwachtig gedoe voor pseudo-intellectuelen. Wat dat betreft past die muziek wel bij je.
Misschien kun je in je rode tuniek de held uit gaan hangen voor je eigen volk ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:42 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Klopt.
Wijsheid komt met een brede algemene ontwikkeling, waarbij je niet bij voorbaat kennis uitsluit omdat je er niets mee hebt.
Een mening hebben over iemand die je niet kent en wiens biografie je ook compleet onbekend is kan alleen maar zijn oorsprong hebben in grenzeloze stupiditeit.
Dat gaat ook op voor Derksen. Hij moet gewoon braaf over het spelletje praten en een beetje interessant doen. Zich bemoeien met spelersvrouwen geeft hem alleen maar een heel gefrustreerde indruk. Ik verdenk hem ervan zelf eens bovenop de jonge Yo te willen klimmen. Het is de kift.
Zie je het voor je? Tibetanen die de biografie van Yolanthe aan het bestuderen zijn in de zoektocht naar ultieme wijsheid.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Misschien kun je in je rode tuniek de held uit gaan hangen voor je eigen volk ?
Wat een gelul zeg
Die pet ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:48 schreef bascross het volgende:
Hier Yolanthe de aandachtshoer.
[ afbeelding ]
quote:
En nou niet onaardig is om naar te moeten kijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:00 schreef Copycat het volgende:
Want het is ook echt zo vreemd dat ze blij in beeld komt als haar man een doelpunt scoort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |