abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juli 2010 @ 10:31:20 #26
163650 Greys
pi_83712958
Is het een oudere of jonge kat? Of heb ik daar overheen gelezen?

En heel verstandig dat je geen kantelramen open laat waar je niet bij bent, dat kan echt gruwelijk aflopen

Je kunt als je het niet helemaal vertrouwt nog altijd even de dierenarts bellen om advies, of het 'normaal' is dat een kat een beetje hijgt als hij druk aan het spelen is - zoals net - en het is warm en hij dan een beetje hijgt. Da's misschien een tussenweg, dan hoef je er niet meteen op stel en sprong heen, maar even horen wat zij er van vinden.
Ik zie mijn kat eerlijk gezegd nooit echt hijgen, ook niet als hij pontificaal in de zon heeft liggen grillen en hij gloeiend heet aanvoelt, dus misschien is het toch handig als je het even navraagt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83713954
Pingoo wordt over precies een maand 1 jaar. Hij is dus nog vrij jong. Muis is 1 en luna 6 maanden. De laatste twee hijgeen ook als ze heel hard gespeeld hebben.

Goed idee om even aan de dierenarts voor te leggen en dat heb ik zojuist dan ook gedaan. Volgens haar komt het echt door de warmte en zeker als ie zich heeft ingespannen krijgt ie het warm en kan hij gaan hijgen. Ze gaf advies een koude doek tegen hem aan te leggen of een bevroren water fles. Als het weer kouder wordt en hij hijgt nog steeds moet ik even langskomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')