Jij bruin met je teer witte huidjequote:Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef Kally het volgende:![]()
Bruin bruiner bruinst terug van het strand![]()
En weer weg was draaien
Yep voorgebruind onder de zonnebankquote:
Pics!!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep voorgebruind onder de zonnebank![]()
Mijn rug begint echt de goede kleur te krijgen nu![]()
Nu wel weg is
Ja, dat kan wel wezen maar je kunt niet iedere 2 jaar weer een vlekje laten wegsnijden.... je kunt ook gewoon proberen te voorkomen.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik haat smeren Leandra. Al dat vet op je huid waar ieder beestje en ieder korreltje zand aan vast blijft kleven. Ik moet gewoon beter doseren en er niet te lang in gaan zitten.
Je hebt een puntquote:Op zondag 4 juli 2010 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel wezen maar je kunt niet iedere 2 jaar weer een vlekje laten wegsnijden.... je kunt ook gewoon proberen te voorkomen.
Tuurlijk is smeren vervelend en komt er zand op je rug te zitten en weet ik veel wat nog meer, maar niet smeren en straks vlekjes hebben die wel kwaadaardig zijn is nog veel vervelender dan smeren.
Dus dat, ik doe nog steeds factor 30 op en trouwens is een spuitfles van Nivea en die plakt totaal nietquote:Op zondag 4 juli 2010 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel wezen maar je kunt niet iedere 2 jaar weer een vlekje laten wegsnijden.... je kunt ook gewoon proberen te voorkomen.
Tuurlijk is smeren vervelend en komt er zand op je rug te zitten en weet ik veel wat nog meer, maar niet smeren en straks vlekjes hebben die wel kwaadaardig zijn is nog veel vervelender dan smeren.
Je bent de sjaak als je het snapt.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom zijn vrouwen toch altijd zo tergend verstandig
Omdat ik heel blank ben en anders levend verbrand en mijn kinderen ook, dus vandaarquote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom zijn vrouwen toch altijd zo tergend verstandig
Volgens mij ben je als vent tegenover het andere geslacht altijd de sjaak. Meestal heb je het als man niet eens door, maar je zit gewoon aan een elastiekje en zij bepalen de rek die erin zit.quote:
Bunjee jumpen freestylequote:Op zondag 4 juli 2010 15:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als vent tegenover het andere geslacht altijd de sjaak. Meestal heb je het als man niet eens door, maar je zit gewoon aan een elastiekje en zij bepalen de rek die erin zit.
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik zal er voor augustus eentje aanschaffen
![]()
Moet je wel beloven dat je erin gaat
Andersom zou helemaal raar zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga niet zwemmen om jou te laten fappen Teun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |