Voor nog meer bewijs:quote:Op zondag 4 juli 2010 18:10 schreef Dagonet het volgende:
Ah, het begint te komen:
http://www.geeksmack.net/internet/youtube-hacked-by-4chan
Wat is dit nou weer voor onzin. Zo kan iedereen wel de grootste kolder verkondigen natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 18:27 schreef Desunoto het volgende:
Dagonet, dat andere nieuwssites er niets over melden betekent niet meteen dat het niet waar is of onbetrouwbaar is wat PiRANiA hier post.![]()
Goeie trollquote:Op zondag 4 juli 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin. Zo kan iedereen wel de grootste kolder verkondigen natuurlijk
Kijk in de spiegel en zeg wat je ziet. Met je paniektopic "Help er staat iets op twitter". Onnadenkende.quote:
Als je iets meer dan de openingspost gelezen had dan was je erachter gekomen dat hij ook wat merkwaardige dingetjes op Youtube gevonden had. En er waren quotes gepost van andere mensen die opeens bij andere video's kwamen.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel en zeg wat je ziet. Met je paniektopic "Help er staat iets op twitter". Onnadenkende.
Je was serieus? In dat geval: ik heb de scripts zelf gezien, en gezien hoe de koekjes werden verstuurd. Daar was nog geen nieuws van, maar ik meld het hier gewoon even.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel en zeg wat je ziet. Met je paniektopic "Help er staat iets op twitter". Onnadenkende.
wat ben jij voor een paardenlul? mehhhn die gast helpt alleen maar hoor. tjonge ga lekker paardenmeisjes neuken ofzo!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral selectief lezen en alle soorten bewijzen negeren.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Euhm het klopt toch? We hebben het allemaal gezien?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met de site was niets mis hoor. Alleen aan de userkant ging het niet goedquote:Op zondag 4 juli 2010 18:55 schreef mschol het volgende:
overigens: een <script> tag die een site overhoop haalt... hoe amaturistisch
dan schotelt de site de userkant niet goed voor aan de userquote:Op zondag 4 juli 2010 18:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Met de site was niets mis hoor. Alleen aan de userkant ging het niet goed.
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 19:12 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn account is voorgoed uitgeschakeld kreeg ik in het scherm te zien, is dit een grap?
Klein pop-upje tijdens een nieuwe pagina? Dan ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:12 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn account is voorgoed uitgeschakeld kreeg ik in het scherm te zien, is dit een grap?
Nee, ik probeer even een filmpje te kijken, ik was uitgelogd dus drukte op 'aanmelden' kreeg ik dit te zien:quote:Op zondag 4 juli 2010 19:14 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Klein pop-upje tijdens een nieuwe pagina? Dan ja.
Dan wel.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, ik probeer even een filmpje te kijken, ik was uitgelogd dus drukte op 'aanmelden' kreeg ik dit te zien:
[ afbeelding ]
En dan youtube mailenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:20 schreef L.no het volgende:
Arme Edwinuss.
Misschien moet je wachten totdat dit gedoe voorbij is.
Als je cookie is doorgestuurd zal je dat niet gemwerkt hebbenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:22 schreef e-wok het volgende:
Ik ben vanmiddag 1 of 2x op yt geweest, maar geen rare popups oid gehad. Moet ik nu mijn pw wijzigen of me er verder niet druk over maken. Ik ben altijd automatisch ingelogd.
Als ik het goed begrijp is het inmiddels opgelost?
Ik heb geen scripts gezien in de comment section toen ik youtube had aangezet om 12 uur.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je cookie is doorgestuurd zal je dat niet gemwerkt hebben.
juist javascript aanzetten!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:48 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik heb geen scripts gezien in de comment section toen ik youtube had aangezet om 12 uur.
En toen ik deze topic zag heb ik javascript uitgezet.
Daarna nog 1x gekeken en zag ik een javascript .
Maar dan kan er toch niks aan de hand zijn?
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je cookie is doorgestuurd zal je dat niet gemwerkt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |