quote:Op zondag 4 juli 2010 16:09 schreef Hondenfluitje het volgende:
De site gewoon niet bezoeken is ook al veilig begrijp ik?
quote:
Reactie's staat op elke filmpje uitquote:Op zondag 4 juli 2010 16:49 schreef themole het volgende:
Het lijkt alsof het gefixt is. Ik word bij video waar ik net werd doorverwezen naar vage site niet meer doorverwezen.
Het is vandaag ook independence day in de USA...quote:Op zondag 4 juli 2010 17:00 schreef Renderclippur het volgende:
Tis dat niemand werkt op Youtube, omdat het zondag is. Daardoor heeft /b/ lekker zijn gang kunnen gaan
Volgens mij niet. Ik gebruik Noscript als add-on via Firefox en ik zie niksquote:foto Op zondag 4 juli 2010 17:12 schreef Ferb het volgende:
Er kan niks gebeuren als je je javascript heb uitstaan toch?
Jij hoort mij nu te knuffelen en zeggen dat het allemaal wel goedkomtquote:
Kom maar hier schatquote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij hoort mij nu te knuffelen en zeggen dat het allemaal wel goedkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop