Maar het was tóch gezellig dat je er even was...quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:53 schreef lily het volgende:
Het is net of hij parachute springtwat grappig!
en Thomas, hele mooie foto zeg
Ik was trouwens te snel weg voor meer foto's van mijn kindertjes, volgens mij. Ik heb alleen gezien dat Ynske bovenstaande foto van Leah maakte. We zijn daarna vertrokken.
P maakte thuis nog een opmerking over dat tentje van Harry. Vond ie een handig ding.
baby, de peuteruitvoering is zo'n 20cm langerquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:27 schreef lily het volgende:
Echt handig. Ideaal voor op vakantie ook..
Ik heb eens zitten kijken op hun site maar ik ga er gewoon een kopen (via marktplaats).
Heb jij de baby of peuteruitvoering?
Geeft toch niks. Je was er voor de gezelligheid, niet voor de foto'squote:Op donderdag 22 juli 2010 18:23 schreef Ynske het volgende:ben blij dat jullie ze tof vinden
dr zijn er nog, maar die komen laten
enfin ook meer van Leah
Ik heb er eentje!quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:03 schreef Asyniur het volgende:
Dat tentje is een Deryan travelcot en ik vind het ook een superhandig ding. Klein in te vouwen, ideaal om in te spelen/slapen. Je kind kan er niet uitrollen en er kunnen geen beestjes bij als je de rits dichtdoet
Heuj import-Limbo! Wadoedegijhier?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:24 schreef Elmo76 het volgende:
Hoi,
Ik ben lange tijd niet actief geweest op Fok en nu besloot ik eens te gaan neuzen en zie ik een topic over een Zuid-Limburg meeting.....................die helaas al is geweest. Aangezien ik ook in Z-L woon, leek me dit wel leuk!! Ik zal het eens wat meer in de gaten gaan houden hier en hopelijk komt er nog eens een meeting waar ik met mijn dochtertje evt. wel bij kan zijn!
Erg mooie foto's trouwens!!
Ik zag ook nog 2 bekende gezichtjes voorbij komen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |