abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juli 2010 @ 12:41:28 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83639646
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

En eens iets anders doen dan lopen richting de Dam en daar hangen

Ja, gewoon vanaf Cs naar de nieuwmarkt, via "chinatown" dan de dam over naar de 9 straatjes en de Jordaan, beetje sfeer proeven op Leidseplein (moet je toch ff zien) en dan weer verder naar wat echte leuke plekken. Hapje eten in de Pijp ergens oid.

Natuurlijk ontkom je niet aan wat echte touristtraps hier en daar .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_83639707
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, gewoon vanaf Cs naar de nieuwmarkt, via "chinatown" dan de dam over naar de 9 straatjes en de Jordaan, beetje sfeer proeven op Leidseplein (moet je toch ff zien) en dan weer verder naar wat echte leuke plekken. Hapje eten in de Pijp ergens oid.

Natuurlijk ontkom je niet aan wat echte touristtraps hier en daar .
Hehe zo ga ik altijd als ik familieleden uit Ierland op bezoek heb
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 4 juli 2010 @ 12:44:55 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83639813
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Hehe zo ga ik altijd als ik familieleden uit Ierland op bezoek heb

Opvallend dat er nu dan ook niemand meer komt bitchen .
Get woke, go broke!
pi_83639856
Dat al die toeristen hier jaarlijks en masse naartoe blijven komen zegt ook genoeg . Amsterdam .
  zondag 4 juli 2010 @ 12:48:27 #105
273515 TwisterNederland
De enige echte
pi_83639996
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Maar je kan er wel een dagje heengaan?
Ja, aangezien ik de drukte van Amsterdam niet lang vol kan houden.
Alles rijdt door elkaar en je moet altijd opletten. Sta ik netjes te wachten bij de stoplicht. Komt er een tram aangereden zo ongeveer op ongeveer dezelfde plek waar die verkeerslicht staat
  zondag 4 juli 2010 @ 12:49:25 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83640037
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:48 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Alles rijdt door elkaar en je moet altijd opletten. Sta ik netjes te wachten bij de stoplicht. Komt er een tram aangereden

Ach wat schattig .

Je bent nog jong he? Nog nooit in Rome geweest, of in Azie zeker? .
Get woke, go broke!
pi_83640060
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach wat schattig .

Je bent nog jong he? Nog nooit in Rome geweest, of in Azie zeker? .
Laten we gewoon dichtbij beginnen met Londen ofzo haha
pi_83640180
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:48 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Alles rijdt door elkaar en je moet altijd opletten. Sta ik netjes te wachten bij de stoplicht. Komt er een tram aangereden zo ongeveer op ongeveer dezelfde plek waar die verkeerslicht staat
.

Zó typisch.

.
pi_83640300
Niks mis met de stad Amsterdam. Donderdag nog heerlijk gepilst op het Leidseplein. Echter vind ik andere wereldsteden mooier/leuker.
pi_83640339
Amsterdam. Da's toch die stad waar altijd een file staat en waar ze die slappe zak als burgemeester hadden?
  zondag 4 juli 2010 @ 12:56:42 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83640388
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:55 schreef Genius-F het volgende:
Niks mis met de stad Amsterdam. Donderdag nog heerlijk gepilst op het Leidseplein. Echter vind ik andere wereldsteden mooier/leuker.

Oh, ik ken ook nog steden zat die ik prachtig vind hoor, ik vermaak me overal wel. Pas nog gezellig gestapt in Edinburgh, mooie stadskern, leuke kroegen en hele leuke mensen.

Amsterdam is ook niet het centrum van het universum, alleen wel van Nederland .
Get woke, go broke!
  zondag 4 juli 2010 @ 12:58:04 #112
258802 Yreal
henk..!
pi_83640447
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, ik ken ook nog steden zat die ik prachtig vind hoor, ik vermaak me overal wel. Pas nog gezellig gestapt in Edinburgh, mooie stadskern, leuke kroegen en hele leuke mensen.

Amsterdam ligt niet echt centraal he
  zondag 4 juli 2010 @ 12:59:23 #113
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_83640512
Mensen die in amsterdam wonen zijn echt dom. Iedereen weet toch dat Purmerend veel leuker en gaver is? echt toffe mensen wonen daar. ook de echte oude gezellige amsterdammer woont daar nu ook, want ja die weet wel waar het leuk is!!!!!!!

o ja, je wordt ook nog eens keihard geript in de shop in amsterdam, kom op zeg, dan ga je daar toch niet wonen?!?! in Purmerend hebben ze overal gewoon een eigen thuisteelt. veel relaxter gewoon goede en gratis wiet enzo. Natuurlijk is amsterdam wel aardig als ik zaterdag met mijn maten van mijn voetbalteam ga stappen bij leidsplein enzo (lekker wijven kijken!) maar ik zou nou echt niet dat iedere dag willen doen ofzo.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 4 juli 2010 @ 12:59:28 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83640517
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:58 schreef Yreal het volgende:

[..]

Amsterdam ligt niet echt centraal he

Geografisch niet nee, voor de rest wel >
Get woke, go broke!
pi_83640524
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zelf vind ik Utrecht een leuke stad om wat te gaan eten of te gaan stappen, iets dichterbij nog haha.
Zelfs Alkmaar kan ik waarderen
  zondag 4 juli 2010 @ 13:00:30 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83640562
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Zelf vind ik Utrecht een leuke stad om wat te gaan eten of te gaan stappen, iets dichterbij nog haha.
Zelfs Alkmaar kan ik waarderen

Ik kom regelmatig in Utrecht, gezellige stad, mooie terrasjes ook .

Haarlem is ook heel erg leuk al was dat voornamelijk om 1 haarlemsche .
Get woke, go broke!
pi_83640686
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:59 schreef Ryon het volgende:
Mensen die in amsterdam wonen zijn echt dom. Iedereen weet toch dat Purmerend veel leuker en gaver is? echt toffe mensen wonen daar. ook de echte oude gezellige amsterdammer woont daar nu ook, want ja die weet wel waar het leuk is!!!!!!!

o ja, je wordt ook nog eens keihard geript in de shop in amsterdam, kom op zeg, dan ga je daar toch niet wonen?!?! in Purmerend hebben ze overal gewoon een eigen thuisteelt. veel relaxter gewoon goede en gratis wiet enzo. Natuurlijk is amsterdam wel aardig als ik zaterdag met mijn maten van mijn voetbalteam ga stappen bij leidsplein enzo (lekker wijven kijken!) maar ik zou nou echt niet dat iedere dag willen doen ofzo.
mensen die meer dan 3 uitroeptekens gebruiken zijn sowieso pauper.

En zolang je een vrouw nooit hebt geprikt hoef je dr ook geen "lekker wijf" te noemen.. of je hebt zelf een vagine, dan weet je natuurlijk waar je het over hebt..

Ohja, de stad Emsterdem; net die Carrie uit SAtC, lijkt heel glamorous en vast een dag mee uit te houden maar zodra je dr leert kennen of vaker begint te zien; wat ben je lelijk van dichtbij..
  zondag 4 juli 2010 @ 13:06:48 #118
258802 Yreal
henk..!
pi_83640818
Ik kom dus dagelijks in Amsterdam, en ik vind sommige delen heel sfeervol, maar het grootste deel, ik noem oost,noord en west, zuid oost enzo toch wel een criminele baggerbende. Vooral die hoek richting diemen en het stuk rond lelylaan
  zondag 4 juli 2010 @ 13:07:07 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83640826
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:03 schreef linpunt het volgende:

[..]

mensen die meer dan 3 uitroeptekens gebruiken zijn sowieso pauper.

En zolang je een vrouw nooit hebt geprikt hoef je dr ook geen "lekker wijf" te noemen.. of je hebt zelf een vagine, dan weet je natuurlijk waar je het over hebt..

Ohja, de stad Emsterdem; net die Carrie uit SAtC, lijkt heel glamorous en vast een dag mee uit te houden maar zodra je dr leert kennen of vaker begint te zien; wat ben je lelijk van dichtbij..

Klopt maar weinig van je post, vooral je reacties op zijn post, hij heeft het over "lekker NAAR wijven kijken" bijv.

En ga weg met je SATC geneuzel zeg, alsof dat debiele gedoe ook maar 1 raakvlak heeft met het echte leven .
Get woke, go broke!
pi_83640973
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:06 schreef Yreal het volgende:
Ik kom dus dagelijks in Amsterdam, en ik vind sommige delen heel sfeervol, maar het grootste deel, ik noem oost,noord en west, zuid oost enzo toch wel een criminele baggerbende. Vooral die hoek richting diemen en het stuk rond lelylaan
pi_83641015
Liever een meet op de Oudezijds Voorburgwal, de Trompetterssteeg etc. Sfeervol stukje Amsterdam.
  zondag 4 juli 2010 @ 13:13:18 #122
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_83641020
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:59 schreef Ryon het volgende:

Goede troll.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_83641028
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:06 schreef Yreal het volgende:
En welke delen vind je nou sfeervol
  zondag 4 juli 2010 @ 13:14:20 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83641047
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:13 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

En welke delen vind je nou sfeervol

Idd, meteen de negatieve dingen eruit gooien terwijl er dus zat mooie dingen zijn. Beetje typisch.
Get woke, go broke!
pi_83641069
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klopt maar weinig van je post, vooral je reacties op zijn post, hij heeft het over "lekker NAAR wijven kijken" bijv.

En ga weg met je SATC geneuzel zeg, alsof dat debiele gedoe ook maar 1 raakvlak heeft met het echte leven .
dooooooh. ik had die carrie er dan ook niet bijgehaald als ik niet had onderbouwd dat ze verder suf was..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')