dus als we de tour kijken zien we DE?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddagzitten een beetje lui HIMYM te kijken en straks de tour kijken. Misschien gewoon vanachter de tv , zonnetje brandt weer flink dus voel er weinig voor om lang in de zon te zitten om de renners in 2 sec door ons dorp te zien sjezen
dus hij is nu weer verse scharrel?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Aure het volgende:
Geen mensen gezien die ik hoopte te zien gister. Wel heeft vriendinnetje eindelijk de barman aan de haak geslagen (met dank aan moi) ! En ben ik een oudscharrel tegen gekomen die hier nu onder de douche staat
Leuk jurkjequote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Aure het volgende:
Oh en vet veel complimentjes gekregen over mn jurkje Sun! Alleen als ik dan zei dat ik me er wel een beetje dik in voelde begon iedereen keihard te lachen. Ik zal het maar positief opvatten
Ik heb net heerlijk op de bank film liggen kijken en in slaap liggen vallenquote:
Ja ben er ook erg blij mee!! En afgaande op het tempo zal ik nu ongeveer 2 weken steady tussen 77,1 en 77,9 schommelen.. en dan ineens weer een kilo'tje minderquote:Op zondag 4 juli 2010 12:38 schreef LieLie het volgende:
Oh, en Sun! Wat goed van de weegschaal!![]()
Hier is ie nu weer steady op 84/84.2. Loop op het moment ook niet hard, dus dat helpt ook niet echt.
Maar het is zo wahaharm![]()
En volgende week op vakantie, dus ik moet me er maar niet te druk om maken komende maand.
Normaal gesproken wordt ik niet zwaarder van vakanties, dus we zullen het wel zien
Ik heb idd ook steeds een paar weken dat het gelijk blijft, en dan ineens gaat er een paar dagen achter elkaar een beetje af en ben ik weer een kilootje kwijtquote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ben er ook erg blij mee!! En afgaande op het tempo zal ik nu ongeveer 2 weken steady tussen 77,1 en 77,9 schommelen.. en dan ineens weer een kilo'tje minderPrima tempo zo en ik heb helemaal niet het gevoel dat ik 'aan het afvallen' ben als in dat het moeite zou kosten of dat ik er steeds mee bezig hoef te zijn
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb idd ook steeds een paar weken dat het gelijk blijft, en dan ineens gaat er een paar dagen achter elkaar een beetje af en ben ik weer een kilootje kwijt![]()
Ach, ik kom er vanzelf, ben al lang blij dat ik weer een beetje normaal (leuke) kleding kan kopen voor de vakantie en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |