hehe, hmmm, een man een man een woord een woord enzo hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan me niet schelen.
Tombo.Slapen muts!
Ach, ik kan het naar m'n zin draaien.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, hmmm, een man een man een woord een woord enzo he
QFT, HGT vind ik helemaal niks, zeker nu die Paay er zit, Popstars kan er daardoor alleen maar op vooruitgaan.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik lag in bed en kon niet slapenDus ik had mn laptop nog aan en zag langzaam dit topic richting de 300 gaan, en dan kan ik het niet weerstaan!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik lag in bed en kon niet slapenDus ik had mn laptop nog aan en zag langzaam dit topic richting de 300 gaan, en dan kan ik het niet weerstaan!
hmm, das niet mannelijk hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach, ik kan het naar m'n zin draaien.
Je hebt ook wel ergens iets liefs.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet juist zo lachen om de auditiesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
QFT, HGT vind ik helemaal niks, zeker nu die Paay er zit, Popstars kan er daardoor alleen maar op vooruitgaan.
Ga wel pas na de audities kijken, 12 weken is veel te veel
Nou, nu wilde ik gewoon weten of ik goed in kon schatten wanneer ik moest posten om niet te vroeg/te laat te zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:34 schreef gomi het volgende:
[..]
verslaafde
het gaat zeker om de kick enzo he?
jaja zo begint allemaal hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, nu wilde ik gewoon weten of ik goed in kon schatten wanneer ik moest posten om niet te vroeg/te laat te zijn![]()
Normaal doe ik het niet altijd expres, maar ik vind het ook niet erg
Ja ach jij bent trouwens op vakantie volgende week toch?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel, maar 12 weken achter elkaar.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |