dat klopt dus al nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen rookt sigaar op de pot
van onze redactie
AMSTERDAM - Johan Derksen rookt óveral een sigaartje. Zelfs als-ie op de toiletpot zit.
[ afbeelding ]
Johan Derksen.
"Ik begin de dag altijd met een kop koffie en een sigaar", vertelt de sportjournalist tijdens VI Oranje. "Ik kan overal en altijd een sigaartje roken, maar vind het bijzonder ontspannend om dat op de wc te doen."
Johan deed zijn ontboezeming nadat tijdens het voetbalprogramma het filmpje van een sigaren rokende Diego Maradona werd getoond. De oud-voetballer en bondscoach van Argentinië trainde zijn ploeg afgelopen week met een dikke bolknakker in de mond.
"Dit heb ik van mijn leven nog nooit gezien", schaterden VI Oranje-gezichten René van der Gijp en Wilfred Genee. Waarna laatstgenoemde benieuwd was wat de gekste plek was waar Johan wel eens een sigaartje had gerookt.
Die fotoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen rookt sigaar op de pot
van onze redactie
AMSTERDAM - Johan Derksen rookt óveral een sigaartje. Zelfs als-ie op de toiletpot zit.
[ afbeelding ]
Johan Derksen.
"Ik begin de dag altijd met een kop koffie en een sigaar", vertelt de sportjournalist tijdens VI Oranje. "Ik kan overal en altijd een sigaartje roken, maar vind het bijzonder ontspannend om dat op de wc te doen."
Johan deed zijn ontboezeming nadat tijdens het voetbalprogramma het filmpje van een sigaren rokende Diego Maradona werd getoond. De oud-voetballer en bondscoach van Argentinië trainde zijn ploeg afgelopen week met een dikke bolknakker in de mond.
"Dit heb ik van mijn leven nog nooit gezien", schaterden VI Oranje-gezichten René van der Gijp en Wilfred Genee. Waarna laatstgenoemde benieuwd was wat de gekste plek was waar Johan wel eens een sigaartje had gerookt.
Ehhh..jawel?quote:
Nu is het afwachten op de Telegraaf reacties.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:26 schreef Gillette_M5 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)aar_op_de_pot__.html
edit: net iets te laat, zie erboven![]()
Genee vroeg er toch niet naar? Derksen vertelde zelf dat de wc een plek was waar ie dat lekker ontspannend vindtquote:
Jazeker wel , hij vroeg dat letterlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:31 schreef frensje het volgende:
[..]
Genee vroeg er toch niet naar? Derksen vertelde zelf dat de wc een plek was waar ie dat lekker ontspannend vindt
idd... vaak wel te triest dat ik dubbel lig om de simpele reacties.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu is het afwachten op de Telegraaf reacties.
"kk snor"
"johan derksen is een nare mongool"
"sterf aan longkanker vieze roker"
oh ok, ik dacht dat hij er zelf over begonquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jazeker wel , hij vroeg dat letterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |