Whut?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:07 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik liep net even met een stuk metaal uit de vriezer (don't ask), en daar vielen ook letterlijk de druppels condens vanaf... Als het condens is zou isoleren helpen.
lijkt niet verstopt? komt er wel of niet water uit? Als hij een paar maandjes stil heeft gestaan wil er nog wel eens algen in de slang of in het "afvoerputje" in de airco zelf zitten. Probeer de slang zo kort mogelijk te maken en kijk of hij dan nog blijft lekken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hij koelt nog steeds prima, maar er komt echt veel water? vanaf.
De roosters zijn schoon dus hij is niet verstopt, de afvoerslang voor de condens lijkt ook niet verstopt ofzo. En het lijkt mij eerlijk gezegd ook erg veel water voor condens.
condens op de slangen van een airco is verwaarloosbaar. Het is waarschijnlijk de lekbak die niet goed kan leeglopen door wat voor reden dan ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:07 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik liep net even met een stuk metaal uit de vriezer (don't ask), en daar vielen ook letterlijk de druppels condens vanaf... Als het condens is zou isoleren helpen.
de lekbak zit onderin, iets met zwaartekracht enzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Lijkt niet verstopt want er komt water uit..maar lang niet zoveel als hoeveel hij lekt aan de binnenkant.![]()
Lekbak die niet goed leegloopt heb ik al eerder ergens gelezen, maar geen idee waar die lekbak dan zou moeten zitten, staat ook niks over in de handleiding.
Slang zo kort mogenlijk maken, oke dat kan ik proberen. Morgen het ding nog maar eens van de muur halen en ergens op proberen te leggen op de juiste hoogte.
gedoe, ik heb totaal geen verstand van die dingen en mijn man net zo min![]()
Ik haat het als ik ergens geen verstand van heb en dus maar wat aan het aankloten ben![]()
goeiemorgenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:! Oke, ja logisch, dat natuurlijk waar het water allemaal blijft liggen..goeiemorgen
![]()
Dat, en bovendien, als 'ie echt lek was zou hij niet meer koelenquote:Op zondag 4 juli 2010 01:01 schreef klipper het volgende:
Ga er in ieder geval maar vanuit dat het inderdaad condens is.
Als je airco echt lek zou zijn, dan zul je geen vloeistof zien, deze verdampt vrijwel onmiddellijk als deze vrij komt.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |