abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83627525
Hee allen,

Morgen heb ik mijn tweede date met een meisje dat ik al enige tijd geleden heb leren kennen. We hebben elkaar het laatste jaar niet veel gesproken, maar sinds kort hebben we weer contact en heb ik al een date met haar gehad. De eerste date was gezellig, maar misschien nog wat oppervlakkig. Ik ben nu eenmaal niet iemand die snel gaat met dit soort dingen.

Nu is het zo dat we best een end van elkaar vandaan wonen en daarom de date wel een beetje de moeite waard moet zijn qua hoeveelheid tijd als je begrijpt wat ik bedoel. Nu is het zo dat ik niet te hard van stapel met haar wil lopen, ik vind haar namelijk erg leuk. Nu hebben we voor morgen afgesproken om naar het strand te gaan, alleen heb ik het idee dat zo'n 4 a 5 uur hangen aan het strand zijn tol kan heffen op de gespreksstof. Een aangezien we smiddags gaan is het niet zo dat je even snel een filmpje pakt lijkt mij.

Hebben jullie soms tips wat te doen hiermee? De date gewoon alsnog niet te lang laten duren? Ik ben namelijk nog iets van 1,5 uur onderweg naar haar.
pi_83627725
Ligt er nogal aan waar je op strand afspreekt. In Scheveningen zijn flink wat meer mogelijkheden dan in één of ander gehucht in Zeeland.
pi_83627857
Scheveningen is inderdaad het plan
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:09:46 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_83627885
Waarom zou je perse 5 uur gespreksstof moeten hebben? Als het klikt is een stilte niet perse vervelend.
censuur :O
pi_83627950
In Scheveningen heb je ook een bioscoop!

EN morgen is het western weekend op Scheveningen.. dus.. er zal genoeg gespreksstof rond lopen lijkt me...

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:12:28 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83627996
Je hoef zoiezo niet de hele tijd te praten om een leuke date te hebben.

Maar verder zou ik die stilte gebruiken om haar te zoenen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83628136
Thanks for reacties. Ja inderdaad kan een stilte niet iets slechts zijn, echter bij de eerste paar dates kan dat nog weleens awkward zijn hehe. Maar idd ga ik mijn poging doen om haar te zoenen tijdens de date. Moet wel ok zijn denk ik zo aangezien het haar iniatief was voor een tweede date en al op korte termijn.

En misschien later die dag is pateetje niet zo'n slecht idee, schijnt namelijk ook niet echt super weer te worden.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:16:33 #8
137556 L.no
Midlife crisis
pi_83628156
Als het goed klikt, dan komt de gespreksstof vanzelf.
Weetje wat me leuk lijkt om te doen op het strand als je niets te doen hebt? Foto's maken van elkaar. Zo gaat een half uurtje in no-time weg. Dit is gewoon een persoonlijke manier om lol te hebben eh.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_83628221
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:09 schreef TimeWillTell het volgende:
Scheveningen is inderdaad het plan
- Zwemmen: eventueel balletje meenemen, altijd geinig in het water, leuke afleiding en leuk om elkaar mee uit te dagen.

- Zo nu en dan zelf drank of ijs halen, heb je allebei mooi ff rust en het staat nog galant ook.

- Terrasje pakken. Maak dit overigens niet te gek, want dronken is niemand op z'n fraaist.

- Later op de dag bioscoop. Hebben toch airco en de mogelijkheden hoef ik niet voor je uit te tekenen hoop ik.
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:16 schreef L.no het volgende:
Als het goed klikt, dan komt de gespreksstof vanzelf.
Weetje wat me leuk lijkt om te doen op het strand als je niets te doen hebt? Foto's maken van elkaar. Zo gaat een half uurtje in no-time weg. Dit is gewoon een persoonlijke manier om lol te hebben eh.
Dat is ook een goede inderdaad en mocht het wat worden dan heb je nog foto's van jullie dates; altijd geinig.
pi_83628376
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:18 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]
Hehe zwemmen is denk nog een beetje koud, ook aangezien het morgen niet echt een topdag wordt qua weer. Maar bedankt voor de overige ideeen
pi_83629186
Dan ga je er bungytrampoline-springen
pi_83629394
Meh doe ik het dalijk in me broek xennia, geen goed plan haha. Ik laat nog wel ff weten hoe het is gegaan.
pi_83629447
succes klinkt als een leuke dag wees jezelf is de enige tip die ik je kan geven . Laat zien wie je bent maar overdrijf niet teveel. niemand vind een betweter leuk.
Redacted
pi_83654018
Ik zou nog even laten weten hoe de date is gegaan. Was echt een topdate, beste tot nu toe van al mijn dates al zeg ik het zelf.

Inderdaad was het niet echt een issue om zo lang met haar aan het strand te zitten, we hebben gewoon een tijdje lekker op het strand gelegen en gepraat en af en toe vielen er wel stiltes maar geen onprettige. Verder nog samen een hapje gegeten en voordat ik het weet waren er 6 uur om. Uiteindelijk nog met haar gezoend en daarmee de einde van de date

Thanks nogmaals voor jullie toeverlaat hehe
  zondag 4 juli 2010 @ 20:42:52 #15
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83654104
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:40 schreef TimeWillTell het volgende:
Ik zou nog even laten weten hoe de date is gegaan. Was echt een topdate, beste tot nu toe van al mijn dates al zeg ik het zelf.

Inderdaad was het niet echt een issue om zo lang met haar aan het strand te zitten, we hebben gewoon een tijdje lekker op het strand gelegen en gepraat en af en toe vielen er wel stiltes maar geen onprettige. Verder nog samen een hapje gegeten en voordat ik het weet waren er 6 uur om. Uiteindelijk nog met haar gezoend en daarmee de einde van de date

Thanks nogmaals voor jullie toeverlaat hehe
Wat leuk

Al volgende ontmoeting afgesproken ?
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_83654225
Jep, zouden nog even contacten maar waarschijnlijk volgende week zondag weer. Afstand maakt het nou eenmaal niet echt mogelijk om vaak bij elkaar langs te gaan. Misschien is dat niet eens zo'n slecht iets, zo zijn die dates iig wel leuk en krachtig.
pi_83942267
En? Heb jij wel gescoord?
pi_83944391
quote:
Op maandag 12 juli 2010 01:40 schreef TimMer1981 het volgende:
En? Heb jij wel gescoord?
Hee Tim,

Hehe nja gescoord, we zoenen geregeld en spreken aardig wat af. Zaterdag haar vriendinnen ontmoet en vanmiddag komt ze weer mijn kant op. Alleen wordt het een beetje klote weer helaas. Gaat de goede kant op dus. Thanks nog voor je ideeen
pi_83944637
Als je daar al bang voor bent........ Maarja, je had in ieder geval een date
Hoe is het gegaan?
pi_83965465
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:00 schreef TimeWillTell het volgende:

[..]

Hee Tim,

Hehe nja gescoord, we zoenen geregeld en spreken aardig wat af. Zaterdag haar vriendinnen ontmoet en vanmiddag komt ze weer mijn kant op. Alleen wordt het een beetje klote weer helaas. Gaat de goede kant op dus.
quote:
Thanks nog voor je ideeen
Altijd blij als ik iemand heb kunnen helpen.

Houd ons op de hoogte, leuk om eens een keer iets positiefs te lezen.
pi_84060148
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:31 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

[..]

Hehe zal ik doen.
pi_84255741
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:31 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

[..]

Weer even een update van mijn kant Gaat de goede kant op, we proberen iedere week zo'n 2 maal af te spreken. Ouders en vriendinnen van haar ontmoet, zij mijn ouders. Ik heb lekker rustig aan gedaan en hebben we tot nu toe alleen flink staan zoenen. Op een gegeven moment begon zij ineens of ze volgende keer kan blijven slapen, goed teken zou ik zeggen hehe.
pi_84258990
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:10 schreef TimeWillTell het volgende:

[..]

Weer even een update van mijn kant Gaat de goede kant op, we proberen iedere week zo'n 2 maal af te spreken. Ouders en vriendinnen van haar ontmoet, zij mijn ouders. Ik heb lekker rustig aan gedaan en hebben we tot nu toe alleen flink staan zoenen. Op een gegeven moment begon zij ineens of ze volgende keer kan blijven slapen, goed teken zou ik zeggen hehe.
Zoals het hoort

Het lijkt nu wel een beetje op een dagboek, dus wat mij betreft kan je wel stoppen hoor... Doe je het wel veilig? Anders komt er straks weer een nieuw topic met "Help! Ze is zwanger... En nu?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')