- Zwemmen: eventueel balletje meenemen, altijd geinig in het water, leuke afleiding en leuk om elkaar mee uit te dagen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:09 schreef TimeWillTell het volgende:
Scheveningen is inderdaad het plan
Dat is ook een goede inderdaad en mocht het wat worden dan heb je nog foto's van jullie dates; altijd geinig.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:16 schreef L.no het volgende:
Als het goed klikt, dan komt de gespreksstof vanzelf.
Weetje wat me leuk lijkt om te doen op het strand als je niets te doen hebt? Foto's maken van elkaar. Zo gaat een half uurtje in no-time weg. Dit is gewoon een persoonlijke manier om lol te hebben eh.
Hehe zwemmen is denk nog een beetje koud, ook aangezien het morgen niet echt een topdag wordt qua weer. Maar bedankt voor de overige ideeenquote:
Wat leukquote:Op zondag 4 juli 2010 20:40 schreef TimeWillTell het volgende:
Ik zou nog even laten weten hoe de date is gegaan. Was echt een topdate, beste tot nu toe van al mijn dates al zeg ik het zelf.
Inderdaad was het niet echt een issue om zo lang met haar aan het strand te zitten, we hebben gewoon een tijdje lekker op het strand gelegen en gepraat en af en toe vielen er wel stiltes maar geen onprettige. Verder nog samen een hapje gegeten en voordat ik het weet waren er 6 uur om. Uiteindelijk nog met haar gezoend en daarmee de einde van de date
Thanks nogmaals voor jullie toeverlaat hehe
Hee Tim,quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 08:00 schreef TimeWillTell het volgende:
[..]
Hee Tim,
Hehe nja gescoord, we zoenen geregeld en spreken aardig wat af. Zaterdag haar vriendinnen ontmoet en vanmiddag komt ze weer mijn kant op. Alleen wordt het een beetje klote weer helaas. Gaat de goede kant op dus.
Altijd blij als ik iemand heb kunnen helpen.quote:Thanks nog voor je ideeen![]()
Hehe zal ik doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:31 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
[..]
Altijd blij als ik iemand heb kunnen helpen.
Houd ons op de hoogte, leuk om eens een keer iets positiefs te lezen.
Weer even een update van mijn kantquote:Op maandag 12 juli 2010 17:31 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
[..]
Altijd blij als ik iemand heb kunnen helpen.
Houd ons op de hoogte, leuk om eens een keer iets positiefs te lezen.
Zoals het hoortquote:Op maandag 19 juli 2010 23:10 schreef TimeWillTell het volgende:
[..]
Weer even een update van mijn kantGaat de goede kant op, we proberen iedere week zo'n 2 maal af te spreken. Ouders en vriendinnen van haar ontmoet, zij mijn ouders. Ik heb lekker rustig aan gedaan en hebben we tot nu toe alleen flink staan zoenen. Op een gegeven moment begon zij ineens of ze volgende keer kan blijven slapen, goed teken zou ik zeggen hehe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |