Zelden. Mijn Arabische uitspraak is bagger..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Praat jij ook een mix van Nederlands en Marokkaans door elkaar ?
Goedzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zelden. Mijn Arabische uitspraak is bagger..
Ja die Turken he, praat me er niet vanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
GoedzoVooral Turken hebben daar een handje naar.
Ik zal het proberen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga eens PI's gebruiken, ik snap er niks van zo
Hoezo goedzo? Als ik merk dat mensen zich daar aan ergeren doe ik t expressquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
GoedzoVooral Turken hebben daar een handje naar.
Dat haaat ik zo ontiegelijk hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja die Turken he, praat me er niet van
Weet ik niet. iig niet uit Aruba want als je daar op een boot stapt kom je niet meer terug.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niet uit Viëtnam met een vissersbootje?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo goedzo? Als ik merk dat mensen zich daar aan ergeren doe ik t express
Nederlands is wel bij uitstek een brabbeltaaltjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat haaat ik zo ontiegelijk hestom gespuis, praat Nederlands, of praat Turks, maar ga geen brabbeltaaltje door elkaar lullen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet ik niet. iig niet uit Aruba want als je daar op een boot stapt kom je niet meer terug.
Ik neuk express vrouwen in hun oor, gewoon omdat ze zich daar aan ergeren.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo goedzo? Als ik merk dat mensen zich daar aan ergeren doe ik t express
Ja, tegenwoordig wel jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nederlands is wel bij uitstek een brabbeltaaltje
Ach, bij alles wat je zegt gaat het toch het ene oor en het andere uitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik neuk express vrouwen in hun oor, gewoon omdat ze zich daar aan ergeren.
Good job!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik neuk express vrouwen in hun oor, gewoon omdat ze zich daar aan ergeren.
Neem gelijk 2 schakelaars mee, en stop wat troep onder je shirt. Je zou de gezichten eens moeten zien danquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En express het woord ''Allah'' dan vaak gebruiken
Dankjewel!quote:
Teveel moeite..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neem gelijk 2 schakelaars mee, en stop wat troep onder je shirt. Je zou de gezichten eens moeten zien dan
Ja dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Over die goede ouwe tijd spreken als je zelf een broekie bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |