Die prijzenquote:
Het is wel lekker.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die prijzen
Een voorgerecht van 24 EUR?
Ja maar er zijn grenzen aan wat ik voor een maaltijd wil betalen... het is niet dat ik er een leven lang plezier van hebquote:
Zal vast zijn, maar die prijzen zijn wel echt buiten proportiequote:
Staan geen prijzen bijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar er zijn grenzen aan wat ik voor een maaltijd wil betalen... het is niet dat ik er een leven lang plezier van heb
Doe Abdij ziet er geweldig uit Ang3l..... hoe liggen de prijzen?
vanaf 10-10 2010 hebben we in Nuenen in de watermolen een restaurant zitten dat van dat rundvlees serveerd van koeien die aleen bier drinken en gemasseerd wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar er zijn grenzen aan wat ik voor een maaltijd wil betalen... het is niet dat ik er een leven lang plezier van heb
Doe Abdij ziet er geweldig uit Ang3l..... hoe liggen de prijzen?
Ik vind dat je hier meer geluk moet hebben dan dat de prijs ene garantie is voor de kwaliteit. Soms eet je ergens achteraf in een piepklein restaurantje voor weinig geld echt superlekker t.o.v. ergens in een duur restaurant inspiratieloos echt slecht. Maar ook andersom natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik geef toe, ik eet daar ook alleen met mijn ouders.
Hier in Nederland vind de verhouding tussen prijs en kwaliteit sowieso buitenproportioneel, als je het vergelijkt met Frankrijk of Duitsland.
In Amsterdam moet je naar Loetje voor de lekkerste biefstuk van het land.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Of Prego in A'dam, die is betaalbaar maar erg goed. Alleen niet in de natuur of aan het water. En in Amsterdam.
Ik weet niet hoe ver het weg is voor je, maar mij herinnert 't enorm aan vroegahquote:
Vanaf mijn vriend is het 40 minuten rijden... dus da's te doen...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver het weg is voor je, maar mij herinnert 't enorm aan vroegah
Ik moest e raan denken omdat bij de Villa Volta van de Efteling de abdij ook voorkomt in 't verhaal
Oh dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Ja en waar gaat Hugo, van de Looooonse Duinen inbreken waardoor hij de banvloek krijgt?
JUIST! De abdij vanPostel
Wel cool dat die plaatsen echt allemaal bestaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Het viel me afgelopen woensdag ook pas op
Toen dacht ik: O verrek, daar ben ik wel 's geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |