abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:49:17 #151
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_83800419
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef IsavdLinden het volgende:
Waarom zou iemand uberhaupt een kind willen op zijn 19e? Dan ben je zelf nog een kind en heb je, denk ik, wel wat beters te doen dan een kind te baren, te verzorgen en op te voeden.
Het klinkt zo cliché maar het is zo waar: geniet van je jeugd.
QFT

Je mist zoveel als je zo jong al moeder bent
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

inderdaad, vooral als die al een aantal keer gequote is.
Jankmuilen omdat mensen het niet met je eens zijn is standaard op FOK!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:35:48 #152
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83804573
OMG
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:46:04 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83805005
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
QFT

Je mist zoveel als je zo jong al moeder bent
Plus dat het simpelweg niet makkelijk is om een alleenstaande moeder te zijn.

En daar zal het in het geval van TS waarschijnlijk wel op neerkomen, hoewel ik het vermoeden heb dat ze juist zwanger wil worden om haar neukertje aan zich te binden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83805286
Nóg niet doorhebben dat TS een troll is.
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:58:59 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83805521
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:53 schreef Mistbank het volgende:
tuurlijk, maar er zijn genoeg meiden die wel echt op zo'n jonge leeftijd moeder willen worden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:02:58 #156
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83805725
quote:
Jij ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:04:39 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83805801
quote:
Dat is voor de discussie an sich toch niet van belang?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:04:08 #158
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_83827093
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

tuurlijk, maar er zijn genoeg meiden die wel echt op zo'n jonge leeftijd moeder willen worden.
precies SL, en hoogstwaarschijnlijk ook hele goede en zorgzame moeders kunnen zijn (vergeet niet dat het 2 generaties terug heel gebruikelijk was om vroeg kinderen te krijgen) maar we zijn het er volgens mij wel over eens dat de omstandigheden van TS verre van ideaal zijn
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:57:18 #159
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_83830588
Kotstopic
De kan.. tyfus van de samenleving, jouw soort mensen.
Wat voor geweldige baan heb je en woonomgeving waar een kind in kan opgroeien?

Belachelijk, preventief steriliseren.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_83831074
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 02:28 schreef opastokvis het volgende:
inderdaad, wat snakelady's broer overkomen is heeft mijn broer ook ondervonden.

hoop niet dat je net zo'n achterbaks mokkel bent als mijn ex-schoonzus, dan mogen ze je gelijk preventief ruimen
En mijn broer ook..
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:00:15 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83849405
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:08 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
En mijn broer ook..
Een hoop broers met slechte smaak en weinig inzicht geloof ik.....

Ze zijn er natuurlijk nog altijd zelf bij. Je kunt ook met condoom neuken natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83938416
Of TS nou een troll is of niet, ik wil toch mijn bijdrage leveren.

Zelf heb ik op mijn 18e mijn dochter gekregen. Ik kende haar vader toen 3 jaar, waarvan wij 2 jaar goede vrienden waren en het laatste jaar een relatie hadden. Wij hebben toen besloten om er samen voor te gaan en nu zij bijna 3 is gaat het nog altijd goed.
Echter hadden wij steun van onze familie (niet de goedkeuring, maar wel steun) en vrienden en hebben wij echt heel veel hulp gehad. Ik heb een goede, vaste baan, een woning, een auto, ben bijna meester in de rechten, hij studeert bedrijfskunde, geeft les en doet het ook prima. Omdat wij elkaar al goed kenden, familie hebben die ons helpt en gewend zijn geraakt aan hard werken en weinig slaap redden wij het. Onze dochter is een heerlijk kind, ontzettend slim en erg makkelijk qua slapen en eten en luisteren, stel dat je een huilbaby krijgt?. Wij kunnen gewoon uitgaan, omdat ik nichten heb die graag bij ons komen slapen om op haar te passen. In de ochtend moet ik wel gewoon weer opstaan om voor haar te zorgen. Vakanties met vrienden zijn leuk, ik betaal altijd twee extra tickets, één voor mijn dochter en één voor mijn moeder/schoonmoeder om op haar te kunnen passen. Het is ontzettend veel extra geregel en gedoe.
Ik zou er niet aan moeten denken om het alleen te moeten doen.
In een situatie als die van TS: niet doen! Het is zwaar en alleen red je het bijna niet.
Ik heb ook kennissen die jong moeder zijn geworden en die gaan van tijdelijke woning naar schuldhulpverlingsinstantie naar dieper in de put. Een verhaal als het mijne is helaas een uitzondering, jeugdzorg heeft het al druk genoeg.
pi_83941678
Als je een goede vent hebt met een stabiel inkomen... Kan je makkelijk een kindje nemen... Vrouwen gaan toch op hun gevoel af, hoe dan ook...

Ik ben ook zo'n goede vent Dus als je een mooie vrouw bent, wie weet
  maandag 12 juli 2010 @ 02:42:54 #164
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_83943154
quote:
Op maandag 12 juli 2010 00:06 schreef lirpA het volgende:
Of TS nou een troll is of niet, ik wil toch mijn bijdrage leveren.

Zelf heb ik op mijn 18e mijn dochter gekregen. Ik kende haar vader toen 3 jaar, waarvan wij 2 jaar goede vrienden waren en het laatste jaar een relatie hadden. Wij hebben toen besloten om er samen voor te gaan en nu zij bijna 3 is gaat het nog altijd goed.
Echter hadden wij steun van onze familie (niet de goedkeuring, maar wel steun) en vrienden en hebben wij echt heel veel hulp gehad. Ik heb een goede, vaste baan, een woning, een auto, ben bijna meester in de rechten, hij studeert bedrijfskunde, geeft les en doet het ook prima. Omdat wij elkaar al goed kenden, familie hebben die ons helpt en gewend zijn geraakt aan hard werken en weinig slaap redden wij het. Onze dochter is een heerlijk kind, ontzettend slim en erg makkelijk qua slapen en eten en luisteren, stel dat je een huilbaby krijgt?. Wij kunnen gewoon uitgaan, omdat ik nichten heb die graag bij ons komen slapen om op haar te passen. In de ochtend moet ik wel gewoon weer opstaan om voor haar te zorgen. Vakanties met vrienden zijn leuk, ik betaal altijd twee extra tickets, één voor mijn dochter en één voor mijn moeder/schoonmoeder om op haar te kunnen passen. Het is ontzettend veel extra geregel en gedoe.
Ik zou er niet aan moeten denken om het alleen te moeten doen.
In een situatie als die van TS: niet doen! Het is zwaar en alleen red je het bijna niet.
Ik heb ook kennissen die jong moeder zijn geworden en die gaan van tijdelijke woning naar schuldhulpverlingsinstantie naar dieper in de put. Een verhaal als het mijne is helaas een uitzondering, jeugdzorg heeft het al druk genoeg.
kijk, van zo'n voorbeeld word ik nu nog eens gelukkig.
Ik denk dat LirpA en partner geluk hebben gehad met de steun van hun familie, maar hoe dan ook het is goed om te lezen dat het ook anders kan
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 12 juli 2010 @ 02:52:26 #165
269373 Futureone
Got shit on your face.
pi_83943268
grapje
Hot Tub Time Machine
pi_83947434
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zijn er natuurlijk nog altijd zelf bij. Je kunt ook met condoom neuken natuurlijk.
Wat kun je eraan doen als je vriendin tegen je liegt?
  maandag 12 juli 2010 @ 10:44:51 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83947655
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:39 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Dan is ze dus niet betrouwbaar, en de verantwoordelijkheid voor anti-conceptie neerleggen bij iemand die niet betrouwbaar is, is niet handig, en getuigt van een gebrek aan inzicht......
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83949145
waarom meisjes van 19 iemand van 27 wil is voor mij nog steeds de vraag. sowieso snap ik niet waarom meisjes altijd reteoude kerels willen. "die zijn zelfstandig" jaja.. ze zoeken niet voor niets hun verleiding bij jonge naive meisjes..
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83949727
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:25 schreef Rick_dB het volgende:
waarom meisjes van 19 iemand van 27 wil is voor mij nog steeds de vraag. sowieso snap ik niet waarom meisjes altijd reteoude kerels willen. "die zijn zelfstandig" jaja.. ze zoeken niet voor niets hun verleiding bij jonge naive meisjes..
Andersom zou wel kunnen? Ben het met je eens hoor in veel van die gevallen gaat het ook om vreemde relaties. Maar echt niet bij iedereen... (Al is TS wel een beetje gek )
  maandag 12 juli 2010 @ 11:40:41 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83949836
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:25 schreef Rick_dB het volgende:
Studie al afgemaakt, baan met een inkomen boven het wettelijk minimum, zelfstandige woonruimte.....
Eigenlijk alles wat ze ooit willen hebben en zijn, en bij een relatie met iemand die het allemaal al heeft krijg je het dus in de schoot geworpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83949876
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:38 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Andersom zou wel kunnen? Ben het met je eens hoor in veel van die gevallen gaat het ook om vreemde relaties. Maar echt niet bij iedereen... (Al is TS wel een beetje gek )
andersom vind ik het persoonlijk ook niet kunnen. Ik snap niet wat je kan voelen voor een man van 27 als je zelf 19 ben. Ook zou ik toch goed nadenken als ik 27 ben en een meisje van 19 achterna zit. het meisje zit of nog op school, of heeft geen diploma en werkt dus bij de buurtsuper, terwijl ikzelf dan al fulltime werk en mn huishouden op orde wil krijgen
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83950418
Tja ik had het met mn ex. Ben 20 en ben bezig met mijn eigen bedrijf, studeren was niks voor mij. Mijn ex is 27 en heeft een goede baan. Het is in ieder geval niet door het leeftijdsverschil uitgegaan. Al met al kan het in sommige gevallen wel naar mijn mening, maar in TS' geval?
pi_83980478

maandag 12 juli 2010 @ 23:55:04 #174
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83982489
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Deed hij ook, en ze was zogenaamd aan de pil.
Maar ja, op het juiste moment een gaatje prikken in het condoom is zo gedaan natuurlijk.

Sommige wijven ( vrouwen kan je ze gewoonweg niet noemen) zijn echt heel sneaky.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:15:51 #175
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83987996
snakelady hebben wij dezelfde broer?
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:18:37 #176
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_83988037
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 02:25 schreef snakelady het volgende:
Net als vele anderen hoop ik en denk ik dat dit gewoon onzin is.

ten eerste behoort de keuze om voor een kind te gaan van 2 kanten te komen, zowel de vader als de moeder.
Daarnaast is een stabiele relatie en zekerheid in je leven ook van groot belang.

toen ik 19 was wilde ik ook al graag een kindje, mijn man ( toen nog vriend) niet, dus heb gewacht tot hij er ook aan toe was.
We zijn nu 10 jaar verder en hebben 2 prachtige meiden en daarnaast ook een leuke en stabiele relatie.

Mijn broer is er ook ingeluist door zijn ex, waar hij toen nog niet echt een vaste relatie mee had, hij wilde het toch omwille van het kind proberen, later is er nog eentje bijgekomen en nu zijn ze uit elkaar en zitten ze in een ingewikkelde echtscheidingsprocedure.

Een kind opvoeden is leuk, maar ook zwaar en moeilijk, daarvoor is een goede en stabiele achterban gewenst.
Dan heeft je broer haar niet hard genoeg van de trap gegooid.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:22:25 #177
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_83988101
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:39 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Dan moet je er zelf een knoop in laten leggen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_83988163
Helaas ben je nu wel te oud voor dat toffe programma van sbs6!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')