Ik moet die laatste wel gelijk geven; Robben ging érg snel liggen steeds. Bloedirritant.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:36 schreef xXvx het volgende:
Een greep uit de reacties op een Belgisch forum van de wedstrijd NED - BRA:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ach...de Belgen zullen wel altijd jaloers blijven op Nederland omdat wij ze op elk vlak overtreffen
wees gerust, uw tijd kan niet anders dan bijna voorbij zijn hierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een belg die het over niveauverlaging heeft, toegegeven, hoewel onbedoeld, grappig ben je wel!.
Doodsverwensing.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:38 schreef Talho het volgende:
[..]
wees gerust, uw tijd kan niet anders dan bijna voorbij zijn hier
u zo laten trollen![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:38 schreef Talho het volgende:
[..]
wees gerust, uw tijd kan niet anders dan bijna voorbij zijn hier
u zo laten trollen![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:51 schreef Talho het volgende:
de slimmere Nederlanders zitten blijkbaar toch op ons eigen forum
toch is lezen zou ik zo zeggenNederlanders die klagen over mods op een Belgisch forum en over jullie arrogantie
http://www.9lives.be/foru(...)010-deel-2-a-89.html
echt thumbs up
Ja inderdaad. De twee grootste trolls hier op heel het forum gaan nu jullie forum verneuken. Wees er blij mee.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:51 schreef Talho het volgende:
de slimmere Nederlanders zitten blijkbaar toch op ons eigen forum
toch is lezen zou ik zo zeggenNederlanders die klagen over mods op een Belgisch forum en over jullie arrogantie
http://www.9lives.be/foru(...)010-deel-2-a-89.html
echt thumbs up
quote:
Hmm.quote:wat een klasse dat nederland al getoond heeft, elke wedstrijd zo goed spelend !
quote:en die snijder en zijn wijfie, echte klasse![]()
Mijn papa zegt ook altijd 'penanties'quote:en ik heb gelezen dat jullie aan het oefenen zijn op penanties, dus nu kan holland niet meer verliezen ! de wereldbeker is binnen !!!!!!
Kijk, zo kan het ook hé. Een beetje positief staan tegenover ons en je hebt al gelijk zo'n mooie vrouw als Cee die gelijk van je houdt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef HollandFan het volgende:
Hoi hoi, belg hier !
Hup holland Hup
wat een klasse dat nederland al getoond heeft, elke wedstrijd zo goed spelend !
en die snijder en zijn wijfie, echte klasse![]()
en ik heb gelezen dat jullie aan het oefenen zijn op penanties, dus nu kan holland niet meer verliezen ! de wereldbeker is binnen !!!!!!
Ik zou het graag introduceren in het dagelijks leven, maar spreek je het dan uit als "strandSjanet" of zoals het er staat?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:12 schreef MaLo het volgende:
Het woord Strandjanet blijft wel een pareltje, dat wel
Ik weet het niet, strandzjanee misschien? Oh nee, Vlamingen houden niet van Frans(-talig) dus dat zal het wel niet zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:19 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik zou het graag introduceren in het dagelijks leven, maar spreek je het dan uit als "strandSjanet" of zoals het er staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |