quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:25 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:-knip-
Die makakken hier in Antwaarpen zijn echt ambetant is een zin die ik wel n's uitspreekquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Enige minpuntje is dat je het woord 'ambetant' niet hebt gebruikt in je post, dat woord mag ik graag gebruiken in het dagelijks leven, heerlijk. Of is het alweer zwaar ouderwetsch?
precies, den helft is supporter voor NL en dan worden ze nog is uitgescheten ook (belgisch woord! wa reactie gaan we nu weer horen)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:30 schreef KarbonkeI het volgende:
Natuurlijk heb je overal van die mongolen, maar ik ken zat Belgen die Oranje-supporters zijn. En echt geen successupporters hoor.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:33 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Die makakken hier in Antwaarpen zijn echt ambetant is een zin die ik wel n's uitspreek
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:35 schreef HollandFan het volgende:
[..]
precies, den helft is supporter voor NL en dan worden ze nog is uitgescheten ook (belgisch woord! wa reactie gaan we nu weer horen)
alle NLers ne cursus "hoe word ik arrogant en gehaat in andere landen" gevolgd ?
ge kunt chauvinistisch zijn geen probleem, maar u pijlen richten naar een ander land /zucht
Regenfrakskequote:Maar allez waarom reageert ge zo ambetant?Moet ge maar zeggen he..als ge moet wenen... dan kan ik mijn regenfrakske aantrekken amai!
ambetanterikken kindjer oeik van moken équote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:33 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Die makakken hier in Antwaarpen zijn echt ambetant is een zin die ik wel n's uitspreek
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:42 schreef Thermo18 het volgende:
Dit vond ik wel een hele mooie zin op dat forum:
[..]
Regenfrakske![]()
LOLquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Klopt het dat 'helicopter' daar nog steeds 'wentelwiek' wordt genoemd of is dat ook zo'n urban legend dat ik al sinds jongs af aan voor waarheid aanzie?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:45 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
ze kunne allemoal menne zak oepblaze die ajuinvreters en makakken !
Denk dat het eerder dat is.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee dus?Jammer. 't Zou ook wel een leuk afrikaans woord zijn.
Dank u!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef Mujahedine het volgende:
de j moet op z'n frans, zoals het frans voor ik. StrandJEanet...
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:50 schreef Bonzai. het volgende:
Nederlanders die over frustratie beginnen zeuren![]()
Portugal ... remember?
de j op zijn frans ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dank u!
Wat een topwoord, ik ga het gebruiken.
Nee hollanders kunnen geen jus d'orange uitspreken dat wordt altijd jus deransquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:07 schreef HollandFan het volgende:
[..]
de j op zijn frans ?wat zijn hollanders daar nu mee, die spreken geen letter frans
jus d'orange is het enigste da ze kenne![]()
HAHAHA WAT EEN GOEIquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:07 schreef HollandFan het volgende:
[..]
de j op zijn frans ?wat zijn hollanders daar nu mee, die spreken geen letter frans
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hollanders kunnen geen jus d'orange uitspreken dat wordt altijd jus derans
een belg die over een taalprobleem begintquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:07 schreef HollandFan het volgende:
[..]
quote:
goutte me derriere, gekquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:07 schreef HollandFan het volgende:
[..]
Taal problemen =/= taalvaardigheid.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:25 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
een belg die over een taalprobleem begint![]()
Ja, iedereen zal zo wel z'n redenen hebbenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd tussen 2 landen direct, met naaipartijen. Ik bedoel, wat boeit MIJ het nou dat (bijv) Argentinie iets wint als het niet van ons is? Niets, maar deze immer frusti reservelimburgers worden zelfs boos als wij winnen, das een beetje triest he?
ok jullie hebben na dagenlang nadenken en zoeken iets gevonden waar belgie beter is dan nederland....het vaker winnen van het nationaal dictee hahaha, van harte gefeliciteerd ermee en ik zou de volgende winnaar massaal laten huldigen op dat plein in brussel, want van het voetbal of welke andere belangrijke discipline dan ook moeten jullie het allang niet meer hebben!quote:
Fok het forum der laaggeschooldenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:44 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ok jullie hebben na dagenlang nadenken en zoeken iets gevonden waar belgie beter is dan nederland....het vaker winnen van het nationaal dictee hahaha, van harte gefeliciteerd ermee en ik zou de volgende winnaar massaal laten huldigen op dat plein in brussel, want van het voetbal of welke andere belangrijke discipline dan ook moeten jullie het allang niet meer hebben!
belgie, het TOP Oss van Europa![]()
dan rot je toch gewoon op hier, dwaas. als het je niet bevalt!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:53 schreef HollandFan het volgende:
nog altijd niks tegen de hollanders ze =) gewoon tegen dit mongoleforum
nee, niet jaloezie......quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef HollandFan het volgende:
zeker die mongolen die denken dat het om jaloezie gaat
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:55 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nee, niet jaloezie......
.....frustratie![]()
![]()
9lives het forum gastenboek voor gefrustreerde belgenquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:59 schreef VDBisgod het volgende:
Belgen jaloers op Nederlanders.Natuurlijk. lol
Volgens mij zijn jullie gefrustreerd. Al dat 'voetbaltalent' en steeds naast de prijzen pakken.
Helemaal niet, wij zijn trots op onze nationaal elftal die ondanks het feit dat Nederland maar een klein land is de laatste 20 jaar toch gewoon bij de wereldtop hoort. Maar goed, dat zal ook wel weer arrogant zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:59 schreef VDBisgod het volgende:
Volgens mij zijn jullie gefrustreerd. Al dat 'voetbaltalent' en steeds naast de prijzen pakken.
Wie het kleine niet eert............quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:59 schreef VDBisgod het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Belgisch gezin riskeert zware boete na vertoning WK voetbal
Kijk, zo zijn wij dan weer, en jullie...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |