mensen die het racisme noemen dat geen enkel zuid-afrikaans land in de halve finale zit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:38 schreef Nystiq het volgende:
http://www.fifa.com/live/(...)300061508/index.html
Prachtig commentaar
Maar ik bedoelde over dat NL Uruguay gaat afslachten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:42 schreef minutenman het volgende:
[..]
mensen die het racisme noemen dat geen enkel zuid-afrikaans land in de halve finale zit.
Joris Mathijsen (Goirle, 5 april 1980)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:19 schreef Brerius het volgende:
[..]
Noem mij eens 1 Limburger of Brabander in het team
beiden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:42 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Is dit gewoon sneu of mag je hier ook om lachen?
strandjanet? WTF strandjanet?quote:Robben is zo een strandjanet hé, je mag er niet aankomen of hij ligt op de grond! Wat een Porseleinen voetballer
strandjanet (de ~ (v.), ~ten)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:50 schreef tarantism het volgende:
dude, epic
[..]
strandjanet? WTF strandjanet?
mahahahaha te geniaal. wat een held die Vlaming
Kijken wel. Wielrennen zelf begint ook al een probleem te wordenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:52 schreef vaarsuvius het volgende:
belgen moeten niet zeuren, ze mogen vanaf morgen weer lekker 3 weken naar het wielrennen kijken, dat kunnen ze wel
Wat ben jij een faler.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:19 schreef Brerius het volgende:
[..]
Noem mij eens 1 Limburger of Brabander in het team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |