Leuk idee, maar het is zo over de top dat ik het juist weer wat komisch vind worden. Het mag voor mijn smaak wat subtieler zoals bij 2. Doordat ze hier niet in de lens kijkt, trekken haar ogen niet alle aandacht. Je hebt overal ook dezelfde achtergrond gebruikt, en dat is ook wat jammer (ik weet niet of je uberhaupt alternatieven had hoor

).
Even snel wat feedback per feauteau.
@1; vignettering is OK, maar iets teveel licht op haar gezicht imo, waardoor haar ogen en huis bijna naar wit trekken. (En doe dingen als armbandjes af als ze niet nodig zijn op de foto

)
@2; beste uit de serie. Lekker zombie movie pose en nabewerking. Let op vouwen in de huid bij haar oksel als je stijve of strakke kleding aan hebt.
@3; te 'in your face' en vlak qua dof en belichting voor mijn smaak. PRobeer eens een zoomburst bewerking

@4; ik weet niet welke emotie het hier is. Blik en pose doen me wat onzeker aan. Als je je model wat verder voor de muur kan zetten, kan je veel makkelijker je model met dof isoleren als je niet met erg lichtsterke lenzen schiet.
@5; Nummer 2 uit de serie. Alleen heb je haar elleboog eraf gehaald, en aan de andeere kant wel de ruimte gegeven. Andersom had meer mijn keuze geweest denk ik.
@6; Blik is wel ok. Let op stopcontacten die uit haar hoofd groeien

. Je had het bloed hier wel iets heftiger mogen doen, en dan in de nabewerking lichter mogen maken zodat het wat meer opvalt.
@7; lekkere rauwe plaat, maar wellicht iet sterker als ze verlekkerd naar het mes had gekeken ipv de lens.
@8; kijk, dat bedoel ik met dof. Wellicht vierkant croppen om de loop nog prominenter te maken?
Ben trouwens benieuwd wat je voor het bloed gebruikt hebt!
Je ziet wel dat je een idee doorgedacht hebt, en je best hebt gedaan met dingen als lenzen, bloed, mes, etc. Nabewerking pas je ook goed toe, al moet je opletten dat een heel diverse nabewerking in je serie, je serie wel rommelig kan maken. Dit is ook iets wat ik veel deed, en waar men me hier terecht op wees.