Hij is wel tof, maar laat hem dan ergens anders zien dan in deze seriequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef xjoyce het volgende:
Bedanktt ;d
Ja klopt 7 past er niet echt tussen maar ik vond die zelf erg vet dat ik hem toch even wilde showen. ;p
Noh. Ik was gewoon verbaasd over je foto's, als ik eerlijk ben. Je hebt inderdaad een redelijk eng beeld gefabriceerd. Heb er foto-technisch op het moment niet de tijd om over te oordelen, zal dat op een later moment even doen.quote:[b]Op vrijdag 2 juli 2010 22:10 schreef xjoyce het volgende:
@ Einstein jij hebt volgens mij ook écht nergens een zinnig woord over te zeggen ofwel?
Uitgelopen make-up en dramatische blik zoals bij mijn laatste foto in 'portretten'?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef xjoyce het volgende:
haha ja het is wat over de top misschien. Het lijkt me ook gaaf om een keer een serie te maken met een meisje zonder al die tanden en bloed en wapens maar gewoon uitgelopen make-up en een dramatische blik haha.
Maar bedankt voor de tips etc kan ik zeker wat mee.
Om eerlijk te zijn vind ik 7 juist de enige foto die ik helemaal super vind. De rest is mij iets te geposeerd, maar bij 7 straalt er een soort rauwe dierlijkheid vanaf. Het bloed ziet er ook echt uit, plus dat het oog je pas bij de tweede blik opvalt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:59 schreef Xcalibur het volgende:
Toffe serie, lekker sfeertje
Alleen nummer 7 valt nogal uit de toon, ik zou hem uit de serie halen of zorgen dat ie in hetzelfde sfeertje past.
Bij de overige foto's stoort het me enigszins dat de achtergrond van kleur wisselt... maar dat zie je alleen in een serie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop