hey dat is toevallig! ik niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:27 schreef justmattie het volgende:
Ow ja, ik zag dat jullie het over VI Oranje hadden, ik ben daar zaterdagavond geweest
Nee dit stond al langer vastquote:Op maandag 5 juli 2010 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey dat is toevallig! ik niet.
wat dacht je, moet toch wat tijdens mn ban?
Nee die DKV'er was gelijk weg.quote:
Jij als ex-mod niet denk ikquote:Op maandag 5 juli 2010 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik nu een topic met [ONZ SC] in de TT open krijg ik een LANGE ban he?:')
Wat?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:27 schreef justmattie het volgende:
Ow ja, ik zag dat jullie het over VI Oranje hadden, ik ben daar zaterdagavond geweest
Ik ben bij VI Oranje geweest.quote:
Ik ben wel de ex-mod die de ONZ SC menen een eigen SC aanbood in ELF toen de rest van de mods die SC dicht wilde hebben he?quote:
Denk het wel jaquote:Op maandag 5 juli 2010 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik nu een topic met [ONZ SC] in de TT open krijg ik een LANGE ban he?:')
Neh dan moet ik zwarte balkjes gaan plaatsen, want ik wil niet met mn kop op een forum en mn maatjes ook niet weet ik gewoon zonder ze te vragenquote:
Wat is dat?quote:
Je heult met de vijandquote:Op maandag 5 juli 2010 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben wel de ex-mod die de ONZ SC menen een eigen SC aanbood in ELF toen de rest van de mods die SC dicht wilde hebben he?![]()
Voetbaltalkshow elke dag om 22:20 op RTL7quote:
Ja dat kijk ik toch nietquote:Op maandag 5 juli 2010 12:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voetbaltalkshow elke dag om 22:20 op RTL7
En je kijkt wel naar het Nederlandse Elftalquote:
wtf dudequote:Op maandag 5 juli 2010 12:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Neh dan moet ik zwarte balkjes gaan plaatsen, want ik wil niet met mn kop op een forum en mn holmaatjes ook niet weet ik gewoon zonder ze te vragen
Jep.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
En je kijkt wel naar het Nederlandse Elftal
quote:
Dan moet je VI Oranje ook kennen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |