abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83585851
Mijn eerste showcase, maar IJsland is te mooi om het niet te doen.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

[ Bericht 0% gewijzigd door Kimbell op 02-07-2010 21:39:10 ]
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_83586754
Foto 3 is de beste, in mijn mening.

Foto 2.. Beetje zonde van het gras wat dicht bij je lens zit, maar het heeft aan de andere kant ook wel weer wat. Dan heb ik het over die waas links.

Maar; leuke showcase!
pi_83587569
Hmm, hoewel er zeker leuke platen tussen zitten (#1 is best prettig, net zoals #7, #8 en #10), vind ik de showcase op de een of andere manier als geheel geen IJsland uitstralen. Zeker de foto van het paard bijvoorbeeld vind ik er totaal niet in passen en had ook op elke andere plek ter wereld gemaakt kunnen zijn. Is niet meteen een verkeerde foto overigens hoor, maar geen 'IJsland showcase'-foto.

Daarna worden de foto's over het algemeen al wat sterker vind ik. De (bijna?) zwart-witfoto's, die van de waterval met vogel t/m de dode vogel dus, vind ik prettig wegkijken en de op een na laatste foto is ook een leuke plaat die het land typeert.

Sterkste foto uit de serie heb je wat mij betreft voor het laatst bewaard, dat vind ik gewoon een érg strakke foto. Fraaie lichtval, leuke compositie en mooie kleuren.

Edit: Nog even een tip voor als je een showcase plaatst: nummer je foto's even, zodat het makkelijker is om ze te bespreken/beoordelen.
pi_83587620
Het is toch echt een IJslandertje hoor

[ Bericht 14% gewijzigd door Kimbell op 02-07-2010 21:29:16 ]
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_83588145
Foto 4 en foto 6
De rest spreekt me minder aan.
  maandag 5 juli 2010 @ 14:11:36 #6
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_83680461
Op foto 2 zit er iets voor de foto in de linkeronderkant dat door onscherp te zijn de foto imo nadelig beinvloedt. Ik vraag me af wat er ijslands aan een kruis is, maar dat terzijde.
Op foto 3 vind ik de waterval interessanter dan die takken ervoor.
Foto 4 is misschien interessanter te maken door het contrast op te schroeven.

Nummer 10 zou eigenlijk 2.60 meter hoog aan de muur moeten zien om de grootsheid te ervaren - die spreekt mij het meest aan.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')