Spelen we tegen 2 landen tegelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Haha, hoor jezelf nou. Van der Vaart had ik graag zien spelen, jammer dat ik dat niet mag zeggen hier op Fok! Want ja, zogenaamde ideale schoonzonen moeten spelen he.
Wat hoop ik zo enorm dat Uruguay Ghana EN Nederland afslacht.![]()
Dan zou ik nu gewoon ophouden met kijken. En je er druk over maken. En e rover te postenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niets. Ik heb helemaal niets meer met het Nederlands elftal.
Waarom heeft hij zijn oranje tag nogsteeds? Hij is alles behalve fan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon lekker weg jongen, echt. Log uit en emigreer.
Dus alleen positivisme mag hier op Fok! met betrekking tot het Nederlands elftal?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hou op, niemand houdt van negativiteit. Je verandert er niets door en je kan beter gewoon iets leuks gaan doen.
Als Nederland de beker pakt dan krijgt die man een standbeeldquote:
Ik pleeg wel zelfmoord.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik nu gewoon ophouden met kijken. En je er druk over maken. En e rover te postenBeter voor de bloeddruk. Van jou. EN van vele medefokkers
Kijk en dat is trollen. Want waarom hoop je dat dan? OMdat het spelverloop niet aan je ideaal beeld voldoet? Kijk je mag best vinden dat ze geen behoorlijk voetbal speelde. En je mag ook nog best vinden dat er een zeker geluk bij deze overwinning kwam kijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Wat hoop ik zo enorm dat Uruguay Ghana EN Nederland afslacht.![]()
Waarom zou hij dat moeten? Omdat hij een afwijkende mening heeft? ( die in mijn mening realistischer is dan het gezegde dat we nu al in de finale staan ). Mensen zoals jij, die geen mening van anderen accepteren , die zouden moeten emigreren. God, wat heb ik daar een hekel aan. Alleen omdat zijn mening afwijkt is hij al een troll...hilarisch gewoonquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon lekker weg jongen, echt. Log uit en emigreer.
Iedereen kent je mening nu wel. En het is geen fijne bijdrage nee, al helemaal niet van een trol.Je was al negatief toen nederland nog tegen denemarken moest spelen, rot toch op. Je hebt ze nooit een kans gegund.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dus alleen positivisme mag hier op Fok! met betrekking tot het Nederlands elftal?![]()
![]()
Rusland EK2008, anyone? ....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar die halve finale lijkt dus eigenlijk gewoon een formaliteit te worden
Nee de constante roep om verlies is trollen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat moeten? Omdat hij een afwijkende mening heeft? ( die in mijn mening realistischer is dan het gezegde dat we nu al in de finale staan ). Mensen zoals jij, die geen mening van anderen accepteren , die zouden moeten emigreren. God, wat heb ik daar een hekel aan. Alleen omdat zijn mening afwijkt is hij al een troll...hilarisch gewoon
Inderdaad. Helemaal mee eens. Je kan het dan geen mooi spel vinden, maar je woont hier.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk en dat is trollen. Want waarom hoop je dat dan? OMdat het spelverloop niet aan je ideaal beeld voldoet? Kijk je mag best vinden dat ze geen behoorlijk voetbal speelde. En je mag ook nog best vinden dat er een zeker geluk bij deze overwinning kwam kijken.
Maar de hoop uitspreken dat ze gaan verliezen is simpelweg het plezier van andere mensen proberen te vergallen. Als ik FA was had ik je er tot na het wk gewoon vanaf geschopt.
Ja of spanje of argentiniequote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had dit niet verwacht nee. Ik dacht dat het 1-0 zou blijven.
Laten we nu niet te makkelijk denken over de volgende wedstrijd tegen Urugay of Ghana.
Dan zou het best de finale Nederland-Duitsland kunnen worden.
Sorry dat lezen voor jou zo moeilijk is.quote:
Triest dat je het verschil niet kan zien tussen een mening en onnodig zieken/trollen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat moeten? Omdat hij een afwijkende mening heeft? ( die in mijn mening realistischer is dan het gezegde dat we nu al in de finale staan ). Mensen zoals jij, die geen mening van anderen accepteren , die zouden moeten emigreren. God, wat heb ik daar een hekel aan. Alleen omdat zijn mening afwijkt is hij al een troll...hilarisch gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |