abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83755983
Zeker nooit verwacht dit. Zeker gezien het armoedige spel dat we ook nog eens laten zien

Maar goed, de punten zijn er
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 juli 2010 @ 10:56:09 #233
862 Arcee
Look closer
pi_83756195
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef Urquhart het volgende:
Zeker nooit verwacht dit. Zeker gezien het armoedige spel dat we ook nog eens laten zien

Dat valt wel een beetje mee, toch? Doelpunten zien er strak uit en Nederland scoort redelijk makkelijk en het gaat nog altijd om doelpunten maken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:58:11 #234
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83756263
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef Urquhart het volgende:

Maar goed, de punten zijn er
vond het ook wel meevallen, ja ze kakken in wanneer ze voorstaan maar dat is altijd zo. Daarnaast moeten ze eens stoppen met die domme terugspeelballetjes naar de keeper, ging weer bijna mis

Maar vond ze goed spelen, wel het gevoel dat ze er echt voor gaan.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:59:18 #235
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83756296
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83756770
Vreemd genoeg zie ik nu geen echte reden meer waarom we de finale niet zouden winnen. Niet dat ik denk dat Duitsland of Spanje makkelijk zijn, maar ik maakte me meer zorgen over Uruguay.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 juli 2010 @ 11:13:49 #237
862 Arcee
Look closer
pi_83756817
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:12 schreef HiZ het volgende:
Vreemd genoeg zie ik nu geen echte reden meer waarom we de finale niet zouden winnen. Niet dat ik denk dat Duitsland of Spanje makkelijk zijn, maar ik maakte me meer zorgen over Uruguay.

Oh, ik precies andersom. Bij Uruguay voelde ik geen spanning vooraf, maar tegen Duitsland zijn we duidelijk de underdog, vind ik.

Aan de andere kant: kansloos zijn we niet, ook niet tegen Spanje, dus het gaat retespannend worden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_83768912
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:13 schreef Arcee het volgende:

[..]

Oh, ik precies andersom. Bij Uruguay voelde ik geen spanning vooraf, maar tegen Duitsland zijn we duidelijk de underdog, vind ik.

Aan de andere kant: kansloos zijn we niet, ook niet tegen Spanje, dus het gaat retespannend worden.
Ik overweeg het volgende; bij Duitsland zie ik een stijl die sterk lijkt op de 'oude' Nederlandse stijl, die dan weer voor een flink deel werd/wordt bepaald door Ajax. En hoeveel (ex-)Ajax-spelers zitten er in het Nederlandse team?
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:25:14 #239
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83769206
Dit toernooi heeft Duitsland wel beter gespeeld dan Nederland vind ik, en zo vooraf heb ik er een hard hoofd ik dat NL DU kan verslaan. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar over de vorige wedstrijden zou ik Duitsland een terechte winnaar vinden.

Natuurlijk hoop ik Nederland, en met wat geluk... Het gaat niet om het spel maar om de doelpunten uiteindelijk.

En als Spanje van DU wint, zou Nederland wel de terechte winnaar zijn. Ik heb geen hoge pet op van Spanje.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83804195
Spanje dus, maar NL zit in een dusdanige flow dat het best kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')