Ach meid, dat zou echt een droom zijn die uitkomt!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:21 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat jullie motte doen? Kapper worre!.
Het frietkot hiertegenover is geinstrueerd. Om tien voor 5 komen we een paar bittergarnituurtjes halen.quote:
Ik zie alleen een beetje op tegen de klap die je krijgt als we straks naar buiten moeten maar goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehehe. Goed bezig, J, goed bezig.
Je kunt nu ook beter daar zijn dan thuis qua plakwarmte, dunkt me.
No shit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
ok, stofzuigen is officieel een slecht idee met dit weer....
Ohja! Eens kijken of ik de systeembeheerder nog lastig kan vallen, whehehe.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:03 schreef KingOfMars het volgende:
D'r bellen gewoon nog steeds mensen met werkgerelateerde vragen... hou nou op mensen. Ga weg. naar huis. Voetbal kijken. Ksssst. Weg.
Niet?!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga hier zo de beertender maar eens aanzwengelen. Volgens mij krijgen we die 3 vaatjes niet meer leeg voor het einde van de werkdag
.
Zo met de crt 16:9 Jquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ook leuk J. Zo met de flatscreen erbij enzo?
Das maar 12 liter en je drinkt makkelijk een vaatje pp .quote:
J ik drink wel een glaasje extra voor je.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:20 schreef KingOfMars het volgende:
Hier geen bier dus. Da's het enige jammere.
Mijzelve incluis, nog 3 man presentquote:
Ik weet het vrouwlief had eens een 6 pack gekochtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat rosébier is best goor, S. Alsof je cassis drinkt wat naar bier ruikt.
Verliezen J , nu lekker bitterballen ? om te vieren ?quote:
Tuurlijk gewoon doorvreten J!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Verliezen J , nu lekker bitterballen ? om te vieren ?
ik totaal niet. Ik denk echt dat we ergens ver tegen het eind de gelijkmaker sturen, tegen alle verwachtingen in. Brazilianen pissed off, rennen zich dood in de eerste verlenging en vlak voor tijd de 2-1.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb er een heel slecht gevoel over.
Blauw ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Zijn we net aan het voetballen op de gang, krijg ik vol een elleboog in mijn oog. Leuk man, voetballen met je collega's.
De tijd dat ik van slag was na het verliezen van een wedstrijd of kampioenschap of tournooi ligt al wat jaren achter mequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef Joene het volgende:
die swets die is veels te positief, doe nou es ook negatief man dan ben je vanavond nog een beetje te genieten
ik heb dat ook nooit zo gehad , al ben ik wel altijd even een uurtje iets minder vrolijk ofzo .quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De tijd dat ik van slag was na het verliezen van een wedstrijd of kampioenschap of tournooi ligt al wat jaren achter me
Ik kreeg meteen een smsje van mijn collega met: Jij was de enige die het zei! En je had de uitslag nog goed ook!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zei het toch ik zei het toch!!!
En de finale kan ons nu toch eigenlijk niet meer ontgaan.
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:42 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zag het echt niet meer zitten na die eerste helft maar man wat een tweede helft.
We werden ook echt helemaal weggespeeld en ik ben niet van het NL elftal gewend dat ze zich zo terug kunnen knokken. Geweldig!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Al die negatieve tweets gelijk
It's not over untill the fat lady's sings.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
We werden ook echt helemaal weggespeeld en ik ben niet van het NL elftal gewend dat ze zich zo terug kunnen knokken. Geweldig!.
Nog niet gehadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:56 schreef KingOfMars het volgende:
Krijgen jullie ook de hele tijd witte pagina's op FOK!?
Je moet wachten tot een uur of 11 of half 12 J. Heb ik gehoord hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:12 schreef Joene het volgende:
Dat zal ik dan ook niet doen J.
God het is wel geil weer zeg , zin om te neuken ook best enzo. Maar als ik denk an die viese klamme warmte denk ik weer laatmaar
Wow, hoe heb je je snelheid zo omhoog gekregen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:20 schreef Joene het volgende:
J , ik liep de 10 in 52 mindus ik wil 12,5 proberen .
Ja J. hoe heb je hem zo snel omhoog gekregen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wow, hoe heb je je snelheid zo omhoog gekregen?
Intervallen op de AV.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wow, hoe heb je je snelheid zo omhoog gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |