Ik heb een stoffen bankquote:
Je hamster?!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:26 schreef Joene het volgende:
Zo even binnen nog / weer even kijken naar de brand in hhwaard op hvn
Overigens misschien verbaast het je J , ik ben ook niet zo loperig naar de buren
Je moet ook niet met je goddelijke nakende lichaam op de neplerenbank gaan zitten J.quote:
Nee gewoon kutlui J.quote:
Ik ga straks nog maar even de 7xx kanalen af J!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:28 schreef Joene het volgende:
Oh ik ben zoals jullie niet zal verbazen niet bijna nakend ! ik was tenslotte zojuist nog in den tuin , en zometeen weer ik ga lekker tot 3 uur opblijven ofzo in elk geval zolang het zo klam is.
Oh daar heb ik alt.binaries.noemmaarwatopvoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ga straks nog maar even de 7xx kanalen af J!
Ik ben al misselijk van de japanse mix.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:29 schreef Tally het volgende:
As ik op blijf tot 3 uur dan prop ik me zo vol met vreten
Ik krijg een vreetkick nu
Ik ben Mora (partyhapjes) , Beckers (frikadellen) en Heineken ook zeer dankbaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Heineken, Smiths en de pizzaboer.
Ik heb me vandaag juist netjes gehouden!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben al misselijk van de japanse mix..
Ik heb gewoon een complete grillworst met kaas aan brokken gesneden en 400 gram Old Amsterdam aan repen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben al misselijk van de japanse mix..
Ik heb eigenlijk geen avondeten op. Vandaar. Nouja, een halve zak chips en wat bittergarnituurquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag juist netjes gehouden!
Net maar een worteltje gepakt
Ouwe kaas heb ik nu ook zin in ouwe.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een complete grillworst met kaas aan brokken gesneden en 400 gram Old Amsterdam aan repen.
Roti. Ik heb heerlijke roti gegeten bij Omaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen avondeten op. Vandaar. Nouja, een halve zak chips en wat bittergarnituur. Goed be-zig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |