Hmmm was ik toen wel nuchter want dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe
ik morgen weer bbq enzo.
dus goede kans dat ik weer even nuchter ben als vorige week toen ik nog ff on kwam
ah stamkroeg is niet eens nodig denk ik. gewoon oranje aan en alles is nu een goede kroegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is een idee, al heb ik in Zoetermeer geen stamkroeg....
Vrouw interesseert zich niet voor voetbal
Kids wel maar die zitten niet langer stil dan 10 min.....
pm me maar je nummerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:50 schreef PatriQue89 het volgende:
wil iemand mij de standen door sms-en?![]()
niemand die ik ken kan kijken
Hmmm klinkt zowaar aantrekkelijk, een vrouw die wel van voetbal houdtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Rij door naar mij, mag wel hoor, wel kindjes hier ook
hehequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmmm was ik toen wel nuchter want dat weet ik niet meer
die meet in utrecht is afgeblazen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:50 schreef PatriQue89 het volgende:
wil iemand mij de standen door sms-en?![]()
niemand die ik ken kan kijken
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm klinkt zowaar aantrekkelijk, een vrouw die wel van voetbal houdt
moet je voor de gein vertellen hoe goed huntelaar is enzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm klinkt zowaar aantrekkelijk, een vrouw die wel van voetbal houdt
Nee dat zegt me niks, was ik off denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe
eh ms niet dan. of ms was je al off
weet nog dat ik binnen kwam en eerste vraag die kreeg op mijn begroeting was de vraag van cee, geloof ik, hoeveel kratjes
Leen de cabrio van D.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Maar ja eerst in die hete auto naar Almere
ja ik kwam ook niet erg vroeg on geloof ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat zegt me niks, was ik off denk ik
en nu ga ik alsnog naar utrechtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:55 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, dat idee had ik ook. dat er maar weinig mensen konden idd
Jep!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar je had sowieso al iets waardoor je in die buurt zou zijn toch?
quote:
mag je vast wel ff blijven hangen, en dan morgen door naar bennyquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:58 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dan moet ik eerst in de hitte helemaal naar D.
laters patriquequote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Kally, bedankt!
Tot vannacht!!
Ik hoop zo dat we winnen!!
![]()
![]()
je hebt nog en uurtjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:01 schreef Koen66 het volgende:
Kut 6km file..... 16:00 ga ik niet halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |