QFT !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeiknummer.
Hier nog ff wat opruimen en dan weer richting 040. Daar voetbal kijken en daarna BBQ in Groesbeek. Of all places....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
QFT !
Bijna 30 graden. Zometeen ff snel boodschappen doen, dan richting sportschool en uiteraard ook ff voetballen checken
QFT!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:52 schreef Againzender het volgende:
Zo zeg, dit is zo'n heerlijk broeierig nummer
quote:Haai Marijke. Hoi. Ben je op Rock Werchter? Oh leuk. Muse. MUSEE. Hihihahahoehoe. Slaap lekker Marijke.
En daar heb je geen audioopname van?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:59 schreef Mr.DD het volgende:
Excuses voor Marijke Roskam. Belde haar vannacht in een licht aangeschoten toestand. Belde ze terug![]()
[..]![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:59 schreef Mr.DD het volgende:
Excuses voor Marijke Roskam. Belde haar vannacht in een licht aangeschoten toestand. Belde ze terug![]()
[..]![]()
Geen idee of ze toen op de radio was. Moet wel. Was ergens rond 1 uur.quote:
Prima vooruitzicht als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier nog ff wat opruimen en dan weer richting 040. Daar voetbal kijken en daarna BBQ in Groesbeek. Of all places....
Nice ! Congratzquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.bonnefanten.nl(...)ijvend_vrij_uitzicht
Gewonnen
Ik zou met dit weer gewoon in pak naar het werk gaan. Als ik werk zou hebben, heet dat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:14 schreef -Hans- het volgende:
Lange broek richting werk, maar neem op dit soort dagen wel een korte broek mee zodat ik me snel kan omkleden. Gelukkig doen ze bij mij op het werk niet moeilijk over t-shirts/korte broeken, enzo.
HEY DJ !
Pfff dat lijkt mij echt wel erg warm hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou met dit weer gewoon in pak naar het werk gaan. Als ik werk zou hebben, heet dat.
Nog niet heel concreet. Sinds gisteren officieel werkloos, dus zo ff wat papieren naar UWV versturen.. Dus nog ff hard doorzoeken naar wat nieuwsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff dat lijkt mij echt wel erg warm hoor. Nog geen nieuwe ontwikkelingen m.b.t. de zoektocht naar nieuw werk?
Hoop dat je snel weer wat nieuws weet te vindenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog niet heel concreet. Sinds gisteren officieel werkloos, dus zo ff wat papieren naar UWV versturen.. Dus nog ff hard doorzoeken naar wat nieuws.
Ik hoop 't ook. Is nu wel mooi geweestquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat je snel weer wat nieuws weet te vinden.
In de zomerperiode lijkt het mij nog wel te doen, maar straks met de herfst/winter is het een stuk minder.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoop 't ook. Is nu wel mooi geweest.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Zo! terug van het sporten. Heel vreemd, maar er waren maar 4 mensen....! extreem rustig. Nu ff relaxen en dan voetbal kieken.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe zal dat toch komen hans?
Zondag ga ik tussen 14.00-18.00 bootje varen met de jongere collega's van werk, focking lachen (en warm, pfff) @ giethoorn. Geen zonnebrand opdoen, want ik verbrand niet (snel)
Ook al verbrand je niet snel, op het water gaat het zeker 3x zo hard. Echt, factor 20, minstens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe zal dat toch komen hans?
Zondag ga ik tussen 14.00-18.00 bootje varen met de jongere collega's van werk, focking lachen (en warm, pfff) @ giethoorn. Geen zonnebrand opdoen, want ik verbrand niet (snel)
Ik had liever Ginger Ninja...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:49 schreef -Hans- het volgende:
Ze bellen nu met Bertolf ! Hij is MEGAHIT !
En ze draaien ook nooit meer wat van Aquaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had liever Ginger Ninja...
* Ofyles2 niet begrijpt waarom Deense bands/artiesten nu worden genegeerd. Eerst Aura Dione, nu Ginger Ninja...![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Voetbalverlsag?WTF? Alsik dat wil luisteren luister ik wel naar radio 1? Watis dit voor onzin?
As do het net leaze wost dan mast mar alles ut zettenquote:
OMG een vrouw die Frysk spreekt en haar zoon Rienk heeft genoemdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
As do het net leaze wost dan mast mar alles ut zetten![]()
nee, ik kan het niet schrijven![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OMG een vrouw die Frysk spreekt en haar zoon Rienk heeft genoemdTrouwen?
Met Alphabeat mag best geminderd worden...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ze draaien ook nooit meer wat van Aqua
van een andere hoek is ie nog grappiger, je zit van Bommel echt kijken van: wat doe je jochiequote:
Robben loopt ook alsof die moet poepen zegquote:
Whehequote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Robben loopt ook alsof die moet poepen zeg
quote:Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Noh!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag dat je uit Drachten komt dus het hoefde al niet meer
Heel slecht inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:46 schreef Sirolf het volgende:
Wel nogal FAIL dat Bart nog steeds oproept om je request te Twitteren.... terwijl dat dus plat ligt.
Draait nu al 12 minuten ongeveer weer stabiel. dus even niet meer klagenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:39 schreef gerbenp het volgende:
waarom buffert de 3fm cam hier zoveel, meer mensen last van? (Ziggo alles in 1 plus)
lolquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ONE LOUDER
Als ik dat doe worden de buren boos (rijtjeshuis):')
GELUID is helaas wegvallen door de heren van de tv regie, moesten zonodig onder de uuropener weer een intro starten. Zal dit weekend even wel het geluid omzetten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:14 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
komt van wel op 3fmvideo oid te staan
Ik geloof er geen ene flikker van dat ie het land uit is geweest, volgens mij hangt ie gwn een of andere smoes opquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:22 schreef FlorentijnH het volgende:
weggestuurd omdat ie alleen maar jody bernal, relight my fire en blof draaide![]()
vond het ook een heel bijzonder verhaalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ene flikker van dat ie het land uit is geweest, volgens mij hangt ie gwn een of andere smoes op
wat je zegtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:13 schreef gerbenp het volgende:
HALVE FINALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
* Ofyles2 dit weekeinde een rampende dampende sportweekeinde tegemoetkomt...
Ik vraag me af wat het publiek ervan zou vinden als Monique Smit (jaja, de echte) in het Engels zou zingen...quote:
Dat is in ieder geval ontspannend.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:03 schreef Briggy het volgende:
[..]* Briggy gaat het hele weekend op haar nieuwe tuinstoel liggen niksen
![]()
dan zouden haar laatste 3 fans ook weglopenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het publiek ervan zou vinden als Monique Smit (jaja, de echte) in het Engels zou zingen...
| 1 |
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:06 schreef Mdrop het volgende:
Niet terug gelezen, maar klopt het dat de webcam(s) uit staan, krijg hier tenminste geen beeld via
[ code verwijderd ]
Avond!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:06 schreef Mdrop het volgende:
Niet terug gelezen, maar klopt het dat de webcam(s) uit staan, krijg hier tenminste geen beeld via
[ code verwijderd ]
Avond!
VLC-problemen? Welke VLC-problemen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vaag, nu ook wel via WMP , VLC laat het afweten hier.
Oke, link is van 3fmfan.nl , maar werkt via WMP wel gewoon.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:09 schreef FlorentijnH het volgende:
![]()
bij mij doet ie het wel, gewoon via 3fm.nl
jou link werkt bij mij ook niet
Uit het niets (voor mij) maar wat een f*cking lekkere plaat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:25 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAATim Berg - Bromance (Avicii's Radio Lang)
't past ook zo goed bij dit weerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Uit het niets (voor mij) maar wat een f*cking lekkere plaat.
I'm from Barcelona, I know nothingquote:
Manuelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
I'm from Barcelona, I know nothing
Focking geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:56 schreef Mdrop het volgende:
Dat word morgen knippen in de opname, wat een GE-WEL-DIGE versie.
ik hoop dat hij wel vernieuwd is vergeleken met de vorige keer tijdens ekstra ekstra weekendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Operation DJ Sandstorm World Cup 2010 Mix:
1. Andre Hazes - Wij Houden Van Oranje
2. New Cool Collective - Machowe
3. Benjamin Herman - Durban Poison
4. Mafikizolo - Zikomo
5. Daft Punk - Harder Better Faster Stronger
as het maar koud is, leg het af hier (30+, oranje, bier, rose, niet goedquote:
je kent je klassiekersquote:
Dan smeltie tochquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
BBQ-box van Ekdom doet goed hier op de BBQ
wat een afstandsschot he?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
Zoals het er nu uitziet moeten we tegen Ghana in de halve finale
zeg ik ook altijd tegen mn vrouw, gelooft ze nietquote:
LOLquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd tegen mn vrouw, gelooft ze niet
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een faalhaas, zegt ie dat ie op 3FM is
Hier staat ook voetbal op, maar vond het niet spannend, dus ben maar weer ekstra weekend aan het kijken/luisteren @ pc. Ik vond het wel de moeite waard om naar ekstra weekend te kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:49 schreef alors het volgende:
Ik kijk voetbal, is EW een beetje leuk?
Jezus, hoe schrijf je in godsnaam een leuke solliciatiebrief die niet bol staat van de clichés?
Tweede helft lijkt nu wel wat leukerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier staat ook voetbal op, maar vond het niet spannend, dus ben maar weer ekstra weekend aan het kijken/luisteren @ pc. Ik vond het wel de moeite waard om naar ekstra weekend te kijken
Sollicitatiebrieven zo'n clichés kan niet?![]()
Inderdaad, maarja, je kan ook moeilijk een leeg A4'tje inleveren héquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Tweede helft lijkt nu wel wat leuker
Tsja, je schrijft toch allemaal onzin op om maar zo goed mogelijk uit de verf te komen ipv de waarheid? Zeker met bijbaantjes kan je toch geen serieus verhaal afsteken over dat het een uitdaging is of je enorm leuk lijktIk zou dubbel liggen als ik het zou moeten lezen en beoordelen
Daaromquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, maarja, je kan ook moeilijk een leeg A4'tje inleveren hé
WTF, check dit:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:03 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu voor elkaar naar een avondje spelen met de router.
chil, wat kun je dan veranderen aan je router dat je internet sneller is?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:03 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu voor elkaar naar een avondje spelen met de router.
DD-wrt, en ik heb al de snelheidsverhoging van 22 mbit van ziggoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:07 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
chil, wat kun je dan veranderen aan je router dat je internet sneller is?
(ja ik heb er niet veel verstand van)
Ziggo Den Haagquote:
wij hebben nu kpnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:12 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Mooi toch, Ik ben iig al blij dat ik bij Ziggo zit, was het ADSL van KPN spuugzat.
Plus is zat genoeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
wij hebben nu kpnmaar stappen wrs over naar ziggo alles in 1 plus
oja, die heb je toch nodig voor hogere snelheid ofzo?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja. Heb al een EuroDOCSIS 3 modem ook al
Gaat morgen richting Londonquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef alors het volgende:
Zit Kevin em al te chillen op Werchter ofzo?
Ejquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
verscrikkelijk warm tijdens het werken, heb mijn shirt kunnen uitwringen
Ja, voor boven de 30mbit iig wel. Je krijgt een ubee iig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:32 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
oja, die heb je toch nodig voor hogere snelheid ofzo?
waarvoor?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
WaT een wedstrijd !!! Rood voor Suarez. Ghana is de betere, maar zou het nu wel leuk vinden als Uruguay wint.
hij stopte de bal met zn handen op de doellijn, maar penalty werd gemistquote:
Suarez is de held van Uruguay als ze doorgaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:07 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
hij stopte de bal met zn handen op de doellijn, maar penalty werd gemist
edit: je zag het dus al, hij dacht ff dat ie keepertje was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |