en dat allemaal in 1 jaar tijd....quote:Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef Charmian het volgende:
Het is wel allemaal drama wat sommigen meemaken. Ik wist bijvoorbeeld niet dat de vader van die andere Jake vermist wordt. Hij heeft natuurlijk ook zijn zus verloren.
is het 'bij ons' weer begonnen?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
En het nieuwe seizoen is weer begonnen![]()
Indrukwekkende openingscene dit seizoen.
2 nieuwe boten dit seizoen, ben erg benieuwd wat die brengen:
http://dsc.discovery.com/fansites/deadliestcatch/boats/
Nee, bij ons duurt het nog wel even. In amerika is het weer begonnen, dus je zult het moeten downloaden mocht je willen kijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef kvd het volgende:
is het 'bij ons' weer begonnen?
Heb vorige week wel een stukje gezien over een akkefietje op Cornelia Marie...met een schipper die even dacht dat hij beter zou zijn dan Phil...was niet echt fijn om te zien
Captain Derrick had wel gelijk. Die Jake liep de boel flink te flessen. Met z'n pa kon dat nog omdat ze een emotionele band hadden, maar puur zakelijk gezien is het gewoon z'n eigen schuld.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef PirE het volgende:
Ik moest even lachen toen Jake zo langs die politieagent liep.
Het is wel jammer dat het allemaal in de soep loopt op de CM na de dood van Phi. Phil verdiend beter.
spoileralert over de Northwesternquote:Umm WOW, theres alot of people who thnk they know would be best for the Harris boys and Me as well, let me start off with what makes everyone so sure they would listen to me? I would run that boat EXACTLY the same way Derrick did, by the book, ZERO tolerance means ZERO tolerance, besides, if i was going to run a boat, i would run my own first... and the whole thing about soon retiring , as much as i love and miss my family, its because my neck and back are shredded to pieces after 24 yrs of crab fishing...im starting a remodeling company at home to help facilitate my soon to be half retirement....maybe....;-) but thanks for having confidence in me!!!!! its much appreciated...and doesnt go unoticed.but ya never know......stranger things have happened..;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
spoileralert over de NorthwesternSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
ik heb em al gezien belooft weer veel wat ik zo zagquote:
Hoe kun je dat nou gemist hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:12 schreef DrNick het volgende:
Ik zag net dat Phil Harris is overleden, dat heb ik gemist vorig seizoen
Geen ideequote:Op woensdag 18 april 2012 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou gemist hebbenInmiddels al meer dan 2 jaar geleden.
Nou ja, het is ook gewoon in het nieuws geweest hier in Nederland hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 21:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee
Nou, 2 jaar geleden, in Amerika misschien wel, maar toen ik vorig seizoen keek leefde hij nog hier.
Oh, dat heb ik gemist dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook gewoon in het nieuws geweest hier in Nederland hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |