Dat is after the catch episode 5. Die vond ik ergens op een torrentsite, Hierzo dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:31 schreef dapluiz het volgende:
Iemand deze aflevering al ergens kunnen vinden ?
Deadliest Catch S00E16 - The Good Captain Phil
Behoorlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:47 schreef DrMarten het volgende:
Net de laatste aflevering gezien....... wauw, heftig
Ik had het idee dat die kapitein niet wist of ie het wel mocht vertellen als "invaller". Zal wel niet zo zijn, maar zo kwam het over.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Behoorlijk
O.a. toen Sig even ging buurten op de CM
Meer van: "Fuck, hij weet het nog niet. Hoe moet ik 'm dat ooit vertellenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had het idee dat die kapitein niet wist of ie het wel mocht vertellen als "invaller". Zal wel niet zo zijn, maar zo kwam het over.
Wel heftig om zulke kerels zo vol emotie te zien.
Ik vind ep15 juist heftiger dan 16, aangezien 16 een soort biografie is en daardoor wat "lichter"quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:10 schreef metallicattim het volgende:
Net ep15 gekeken, ep16 wacht ik maar eff mee, want dat trek ik op dit moment echt niet...
Je kijkt al 6 jaar naar die gasten en je krijgt het gevoel dat je ze "kent" weet je wel. Die laatste 10 min. waren verschrikkelijk, maar ook wel mooi op een bepaalde manier...
Kloptquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:02 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ik vind ep15 juist heftiger dan 16, aangezien 16 een soort biografie is en daardoor wat "lichter"
Ik ga 'm vanavond kijken, als ie online staatquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:49 schreef dapluiz het volgende:
Ben ik de enige die de laatste aflevering heeft gezien ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |