Hee Caipirinha!
Ehm, ik moet zeggen wat dat betreft zitten we in het buitenland gewoon met de gebakken peren... Alles is in Nederland en de US veel goedkoper, wat betreft online shoppen dan!
De prijzen van de boeken bij Bol.com, ik kan er in NL 4 bestellen voor de prijs van 1 boek hier in Argentinië!!! (en de levenskosten zijn hier echt een stuk lager..... ik snap het ook niet, wellicht wil men hier niet investeren in educatie ofzo....)
Anyway, heb hier online en in winkels gezocht, en kom toch tot de conclusie dat gewoon op Nederlandse sites bestellen en over laten komen, het allergoedkoopst is!
Maar wat ik dan aanraad is dat je het besteld en laat afleveren bij bijv je ouders of een vriend ofzo, en dat zij het dan ZELF naar jou opsturen.
Ik zat net in een ander onderwerp te lezen en ik zal hieronder de reactie ook plakken, die is ook handig voor jou nml

De tip van je vrienden t laten versturen heeft namelijk ook te maken met Douane zaken, het feit dat de bedrijfsnaam er dan niet opstaat, je geen belasting hoeft te betalen etc etc... hahaha
Jaja, echt een doorgewinterde emigrant!

Groetjes
Trudy
-----------
Waarom niet direct al deze problemen voorkomen en waardevolle spulletjes in stevige enveloppen versturen? Er zijn tegenwoordig luchtkussen enveloppen, met bubbeltjesplastic, met seal, met aluminium versterking... Noem het maar op! (zie bijvoorbeeld
www.enveloppenland.nl als je me niet gelooft, er zijn werkelijk zoveel mogelijkheden, ik keek mijn ogen uit

)
En wat ook wel waar is, en ik woon in Argentinië dus ik weet waar ik het over heb, je moet de mensen bij TNT ook geen reden geven te vermoeden dat de inhoud erg waardevol is. Met andere woorden, wees creatief bij het invullen van de inhoud sticker.... In plaats van externe harde schijf met al mijn reisfoto's, zet je dan gewoon 'Souvenirs' en zo kwam het eea gewoon van mijn ouders huisje bij mij thuis in Buenos Aires aan hoor! Met andere woorden, lieg niet...maar verdraai de werkelijkheid een beetje

Trudy