ga je niet op plein kijken dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Op tijd thuis voor de wedstrijd. Valt me nog mee hoe warm het is hier in huis gezien t feit dat ik de hele dag in bibberende airco zat.
Zo een pilsje en dan voetbal kijken. HuP!!
Geen zin in brandweren die me natspuitenquote:
terwijl jij juist een zwak hebt voor stoere sterke brandweer meneren die je dragen/waar je op z'n rug mag zittenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen zin in brandweren die me natspuiten
En niemand wilde mee
Ik heb hem nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga hem dat zelf eens in Strano vragen
Ik kijk Lost op mijn smartphone, werkt heerlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga m'n werklaptop voor 't eerst mee nara huis nemen denk ik
Filmpjes kijken op't balkon
Mijn vochtigheid is anders kei lekker! Hoor!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je met overmacht en haasten nog meer gutst dan je al sijpelt, en ik zei al: Ben nog niete cht buiten geweest. Maar woensdag in de efteling viel best mee. Net als dinsdag trainen. En afgelopen zondag parkpop ind e volle zon was wel heet, maar ging ook nog wel. Het "voelt" minder vervelend warm, maar dat zal wel door G-E's luchtvochtigheid komen,.
Nou ja niet de vochtigheid van G_E, maar de opmerking. Nou ja, niet door de opmerking maar... ja. Nou ja.
Vind ik te klein.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik kijk Lost op mijn smartphone, werkt heerlijk
ja geniet er nog maar even vanquote:
Ze zijn tenminste wel consequent met slecht spelen.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
Xit hier in mijn boxer en met mijn oranje opblaaskroon op en opblaashamer..![]()
David zit me aan te kijken van of ik wel goed bij mijn harses ben.
Net als of ik daar tijd voor heb om in het Vondel doelloos te gaan rondhangen. En dan al die mensen met een mandje met rosé en wat kaas. Vreselijk die mensen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja geniet er nog maar even van
straks het je alleen maar een vondel dat niet in de schaduw kan staan van Central
awwwquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
Xit hier in mijn boxer en met mijn oranje opblaaskroon op en opblaashamer..![]()
David zit me aan te kijken van of ik wel goed bij mijn harses ben.
Ben half wakker. Gisteren aardig doorgezakt. Ging kachel naar mijn nest. Ik weet niet hoe ik het presteer, maar als ik altijd lazerus naar mijn nest ga. Ik word altijd naakt wakker. Echt raar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |