ja maar dat zijn dan dus aanstellers...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet niks af aan het feit dat er mensen zijn die het wel heet vinden vandaag.
denk je dat dat helpt?quote:
Ik kan me voorstellen dat je met overmacht en haasten nog meer gutst dan je al sijpelt, en ik zei al: Ben nog niete cht buiten geweest. Maar woensdag in de efteling viel best mee. Net als dinsdag trainen. En afgelopen zondag parkpop ind e volle zon was wel heet, maar ging ook nog wel. Het "voelt" minder vervelend warm, maar dat zal wel door G-E's luchtvochtigheid komen,.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet niks af aan het feit dat er mensen zijn die het wel heet vinden vandaag.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je met overmacht en haasten nog meer gutst dan je al sijpelt, en ik zei al: Ben nog niete cht buiten geweest. Maar woensdag in de efteling viel best mee. Net als dinsdag trainen. En afgelopen zondag parkpop ind e volle zon was wel heet, maar ging ook nog wel. Het "voelt" minder vervelend warm, maar dat zal wel door G-E's luchtvochtigheid komen,.
Nou ja niet de vochtigheid van G_E, maar de opmerking. Nou ja, niet door de opmerking maar... ja. Nou ja.
Dat maak jij er weer van. Emo-kut.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dat zijn dan dus aanstellers...
but almost for Germaniaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:24 schreef Xiance het volgende:
TAMINA MINA ZANGALEWA
THIS TIME FOR AFRICAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
met 24 graden ziet het er bij jullie heerlijk koel uitquote:
Het obsedeert je wel hè?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met 24 graden ziet het er bij jullie heerlijk koel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |