quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Skatties, wij winnen niet van Brazilië hoor
Zoals je hierboven kan zien heb ik al gezorgd voor vermaak tijdens mijn kluizenaars maanden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En de Duiters wél van de Argentijnen dus jij kunt je lol nog op.
Dat weten jij en ik, de rest is in de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Skatties, wij winnen niet van Brazilië hoor
bronquote:RIVM waarschuwt voor matige smog
BILTHOVEN - Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) verwacht vrijdag en zaterdag matige smog door ozon. Het is daarom verstandig zware lichamelijke inspanning te vermijden. Kinderen en mensen met ziekten aan de luchtwegen kunnen het beste zo veel mogelijk binnenblijven.
Dat meldde het RIVM donderdag. Waarschijnlijk wordt de drempel voor matige smog (180 microgram per kubieke meter) op beide dagen aan het einde van de middag of het begin van de avond overschreden. Op vrijdag is de smog naar verwachting het ergst rond het IJsselmeer, op zaterdag in het zuidoosten van het land.
Ik ben ook niet in ontkenning, ik was zelfs niet overtuigd dat we Slowakije "wel even" zouden inmaken, maar met Brazilië ben ik nog minder zeker....quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik, de rest is in de ontkenningsfase.![]()
Mijn oranje lipstick is ook al gesmolten Een voorteken?
Ja! Gewoon, omdat het een leuk excuus is voor gezelligheid.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik, de rest is in de ontkenningsfase.![]()
Ik hoop alsnog dat het een prachtige wedstrijd gaat wordenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja! Gewoon, omdat het een leuk excuus is voor gezelligheid.![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik dan weer nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop alsnog dat het een prachtige wedstrijd gaat wordenMet veel doelpunten het liefst
En ik vind dat we trots kunnen zijn op hoe ver ZE zijn gekomen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |