quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een gedoe om muziek op je telefoon te krijgen.
Nja het kan ook zonder iTunes heb ik begrepen, maar ik ben weer te lui om dat uit te zoekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een gedoe om muziek op je telefoon te krijgen.
Sharepod!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja het kan ook zonder iTunes heb ik begrepen, maar ik ben weer te lui om dat uit te zoeken
Upgrade je iPhone naar een iPadquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:26 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Sharepod!
Heel simpel!
Btw jammer dat dit soort spellen niet te spelen zijn op zon scherm.... , althans ik kan het niet...
Hebben jullie dit al getest ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als jullie het zo gedownload hebben laat aub even weten of het geluid bij jullie ook gewoon doorgaat wanneer je de iPhone via de knop gemute hebt.
Ik kan het geluid alleen zachter zetten door het volume helemaal omlaag te gooien met die andere 2 knopjes.
Ik heb van die in-ear gevallenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Heel slecht voor je oren, die harde muziek uit die flutoordopjes.
Dit jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef fs180 het volgende:
HHAHA ts heeft een apple gekocht, en nu heeft hij er twee nodig omdat de helft niet werkt
De enige baas in dat verhaal is Steve Jobs die zich bij elke verkoop kapot lacht dat mensen zoveel geld op zijn bankrekening gooien.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Mensen met iPhone + iPod zijn baas boven baas
Die kinderen die overal denken 'baas' te zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Mensen met iPhone + iPod zijn baas boven baas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |