uiteraard.quote:
Jouw vriendin is achterlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Die vriendin van mij ziet er vanaf. Ze wacht liever af of/tot er kaarten voor de normale prijs komen.
Gelukkig ben jij er nog met je rationele gedragingenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:28 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die zeiken dat iemand centen wil verdienen aan iets dat uitverkocht is, man hoe zielig![]()
[..]
Jouw vriendin is achterlijk
je weet wat ik dr voor vraag.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:32 schreef fraubitch het volgende:
ik zoek er nog 2. dus als je ze nog hebt!
Ik PM je even mijn rekening nummer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:45 schreef Banzaiaap het volgende:
En mensen die verwachten ze in de tweedehands verkoop te kunnen kopen voor de kostprijs (155eu) zijn toch echt te optimistisch. Die hoop heb ik allang opgegeven.
Moraalridders hier ook..
t is ook niet voor niksquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik PM je even mijn rekening nummer.
Heb je vast geen probleem mee om zomaar 40 euro aan mij te geven.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t is ook niet voor niks
zoals ik al 4x heb gezegd nu.. in een fucking winkel krijg je ook niks voor inkoops prijs. met kaarten precies t zelfde..
trouwens de kostprijs is 166 uit mn hoofd , service kosten ect
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Verspil geen moeite om mij ervan te overtuigen dat het netjes is om iemand 40 euro extra te laten betalen voor een kaartje.
Al die smoesjes waarom jij zo nobel zou zijn heb ik allang gehoord. En ja, 25% extra is een bizar bedrag. En inderdaad het gejank om prijs boven de tickets te doen is inderdaad afgelopen. Dat is gewoon wettelijk verboden binnekort.
155 euro, van een koopman mag je verwachten dat hij zijn inkoopprijs kentquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t is ook niet voor niks
zoals ik al 4x heb gezegd nu.. in een fucking winkel krijg je ook niks voor inkoops prijs. met kaarten precies t zelfde..
trouwens de kostprijs is 166 uit mn hoofd , service kosten ect
ik heb 164 betaald :/ uit mn hoofd iig. service kosten verzendkosten ect er bij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
155 euro, van een koopman mag je verwachten dat hij zijn inkoopprijs kent![]()
Jij vraagt er dus 200 euro per stuk voor
Dat ligt niet aan het topic hoor. Maar aan jouquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb 164 betaald :/ uit mn hoofd iig. service kosten verzendkosten ect er bij.
maarja care, dit topic is toch kansloos inmiddels
Tegen de tijd dat dr ooit een kwaliteits topic uit deze vingers komt rollen is er een tweede holocaust gaandequote:Op donderdag 1 juli 2010 13:47 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het topic hoor. Maar aan jou
De kaartjes kosten ¤155,- inclusief de ¤10,- 'servicekosten', laten opsturen door Eventim kost ¤2,- per verzending. Die 2 kaartjes kunnen dus nooit meer dan ¤312,- hebben gekostquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:32 schreef Jimbo het volgende:
ik heb 164 betaald :/ uit mn hoofd iig. service kosten verzendkosten ect er bij.
quote:
Je kan er max 8 tegelijk kopenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:34 schreef kikoooooo het volgende:
Volgend jaar koop ik er 10 op de eerste dag, en ik zet ze allemaal op Marktplaats
Ga je gang.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
2
Gefrustreerd omdat je geen kaartje kon krijgen?![]()
Volgend jaar koop ik er 10 op de eerste dag, en ik zet ze allemaal op Marktplaats
Want anders?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ga je gang.
Tegen die tijd mag je max 10% bovenop de prijs leggen.
Kun je een fikse boete krijgenquote:
En hoe denk je dat ze dat gaan handhaven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:15 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Kun je een fikse boete krijgen
En sowieso loop je de kans dat ze jouw kaarten ongeldig maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |