Wat doe je!!! Dat kan toch niet?!quote:Op donderdag 1 juli 2010 05:25 schreef willemwaus het volgende:
Rest mij nog 1 ding te doen, jou 2 dagen te negeren
Ooh maar ik heb wel vriendjes voor je goudvis. Ovide oa.quote:Op donderdag 1 juli 2010 05:28 schreef willemwaus het volgende:
Je kan me altijd omkopen, ik ben nog op zoek naar een vriend je voor m'n goudvis
Arme Joopie,...kan ie er niet mee omgaan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 05:34 schreef willemwaus het volgende:
Seabert is een teringlijerzodra ie de kans krijgt gaat ie Joopie (mijn goudvis) sowieso opeten ..
Ovide klinkt beter ja maar ben toch bang dat dikbuik het ook niet gaat vinden met Joopie![]()
je moet denk toch iets beters bedenken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, daar heb ik geen mening over want ik heb The OC nog nooit gekeken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 05:41 schreef willemwaus het volgende:
Hmm net even gebeld met Joopie, hij zou tevreden zijn met nude-pics, ik vind het raar van hem, maar goed, eigenwijze goudvis is het!
Ben ik gay als ik The OC vet vindt?Net begonnen met kijken
Ok! Zal Karel op Joopie afsturenquote:Op donderdag 1 juli 2010 05:50 schreef willemwaus het volgende:
Dat is opzich niet zo verkeerd! Laat Joopie nou net iets hebben voor Dragqueens!
Ik moet helaas alweer van fok af omdat de dagdienst hierzo gaat beginnenweltrusten en vielleicht tot morgen
écht!!111!!!!!!!????quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:07 schreef Dalando het volgende:
HET IS 6 uur 7 seconde 8!!!![]()
![]()
![]()
xD
xD !!! ____!!!!
nope, nu niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |