Nou ja het is niet zo dat ik gezakt ben ofzo, m'n docenten hebben gewoon niet op tijd (voor mij) m'n opdrachten nagekeken.quote:
Deed je toch sowieso nietquote:Speciaal voor Rauzer zal ik geen alcohol nuttigen vanavond..
Ik vraag het je 2 x, geef eens gewoon antwoord danquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja het is niet zo dat ik gezakt ben ofzo, m'n docenten hebben gewoon niet op tijd (voor mij) m'n opdrachten nagekeken.
SOms wel hoor, als ik bij anderen ben, drink ik gewoon een biertje. Maar thuis mag ik niet drinkenquote:
Dat heb ik toch direct gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vraag het je 2 x, geef eens gewoon antwoord dan
komt er dus op neer dat je nog geen uitslag hebt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat heb ik toch direct gedaan! Meteen na je eerste vraag al zei ik het
!
Je zei nee, en nu zeg je dat het aan de leraren ligtquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat heb ik toch direct gedaan! Meteen na je eerste vraag al zei ik het
!
Voor jou TT eenquote:
Geeft niks. Het is hier geen regel dt de laatste het volgende topic opentquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
Oh sorry Bos, ik had net een post klaar toen het topic dicht was dus opende ik er zelf maar een!
Ik zei vorige week dat ik misschien m'n diploma zou krijgen, als ik al m'n nog openstaande opdrachten op tijd af zou hebben en op tijd zouden zijn goedgekeurd. Dat eerste is gelukt (quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zei nee, en nu zeg je dat het aan de leraren ligt![]()
Ik ben echt blonT hoor
Weet ik Ik doe bijna nooit aan PI'squote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze was eerst
Rauzer vond je blijkbaar niet snel genoeg
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zei vorige week dat ik misschien m'n diploma zou krijgen, als ik al m'n nog openstaande opdrachten op tijd af zou hebben en op tijd zouden zijn goedgekeurd. Dat eerste is gelukt (), dat tweede helaas niet. Desondanks wel vakantie nu
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |