Rekenen kan je ook al niet...quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef TwistedFlame het volgende:
[..]
je bent andere users niet je bent 17 Go away and come back later
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:43 schreef Musyn het volgende:
Persoonlijkheidsanalyse van TS buiten beschouwing gelaten... Ik denk dat jij hiermee 'zit' omdat je je (on)bewust vergelijkt met zijn vriendin qua jouw ex zijn smaak (zoals iemand anders al eerder heeft aangegeven in dit topic). (Dus in de zin van: "Als hij met zo iemand, die ik afstotelijk vind, een relatie nu heeft, wat zegt dit dan over mij?")
Wat je hiermee het beste kan doen is het uit jouw hoofd zetten, blij zijn met jouw relatie en blij zijn voor jouw ex met zijn relatie.
Verder nog, ik ken je niet, maar het deel van jouw persoonlijkheid dat je hier toont is zeker niet aantrekkelijk en als dit het gros is van jouw karakter, kan ik best aannemen dat hij nu eens wat anders wilt proberen dan alleen maar een mooi popje.
Narcisten
Je vraagt een narcist wat zij van zichzelf vind?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf in dit topic wel volwassen klinken dan?
lees 3 paginas terug . ik had hem gedumpt.quote:
One can try.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Je vraagt een narcist wat zij van zichzelf vind?
ahaha zo schattigquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Je vraagt een narcist wat zij van zichzelf vind?
Ik denk dat je meer succes zal hebben met matthijs van zijn geloof af te helpen dan met dit figuur.quote:
de helft van fok is 12 jaar oud blijkbaar,quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer succes zal hebben met matthijs van zijn geloof af te helpen dan met dit figuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Engels is je vijfde zeker?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef TwistedFlame het volgende:
nederlands is mijn 4e taal. je sprekt niet eens 1 taal. conversation over geloof ik.bye bye
Werkelijk?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer succes zal hebben met matthijs van zijn geloof af te helpen dan met dit figuur.
Als ik moet afgaan op de manier waarop TS hier haar standpunt probeert te verdedigen, denk ik dat je haar te hoog inschat door te verwachten dat ze überhaupt weet wat 'interpunctie' betekent.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Maar bij die andere talen hebben ze je ook nooit interpunctie geleerd en zo?
Mijn gok is dat je gewoon een kutpersoonlijkheid hebtquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef TwistedFlame het volgende:
Ik zag net op hyves dat mijn ex een vriendin heeft. En zij is echt heel erg dik en gewoon lelijk.
Ik heb absoluut geen gevoelens voor die ex. Ik zit zelf in een relatie. Maar voor 1 of andere reden zit het me toch dwaars. Gewoon omdat ik zelf goodlooking ben (hoor het vaak) en niet begrijp waarom hij met haar is. Hij zit er ook totaal niet blij uit op die foto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |