abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83547816
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef TwistedFlame het volgende:

[..]

je bent andere users niet je bent 17 Go away and come back later
Rekenen kan je ook al niet...
pi_83547829
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:43 schreef Musyn het volgende:
Persoonlijkheidsanalyse van TS buiten beschouwing gelaten... Ik denk dat jij hiermee 'zit' omdat je je (on)bewust vergelijkt met zijn vriendin qua jouw ex zijn smaak (zoals iemand anders al eerder heeft aangegeven in dit topic). (Dus in de zin van: "Als hij met zo iemand, die ik afstotelijk vind, een relatie nu heeft, wat zegt dit dan over mij?")

Wat je hiermee het beste kan doen is het uit jouw hoofd zetten, blij zijn met jouw relatie en blij zijn voor jouw ex met zijn relatie.

Verder nog, ik ken je niet, maar het deel van jouw persoonlijkheid dat je hier toont is zeker niet aantrekkelijk en als dit het gros is van jouw karakter, kan ik best aannemen dat hij nu eens wat anders wilt proberen dan alleen maar een mooi popje.

Narcisten

nee dit ben ik niet ,maar wie is zijn echte zelf online.
Ik heb al 2 andere soortgelijke post gelezen en ik denk dat dit inderdaad het meeste klopt. bedankt!
pi_83547854
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Rekenen kan je ook al niet...
nee ik zit niet meer op de vmbo
pi_83547901
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij vindt jezelf in dit topic wel volwassen klinken dan?
Je vraagt een narcist wat zij van zichzelf vind?
You sunk my battleship! :o
pi_83547974
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:41 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Precies dat dus!
lees 3 paginas terug . ik had hem gedumpt.
en nee zo ben ik niet in het echte leven. ben gewoon aardig.Ik noem ook mensne niet zomaar lelijk maar dat is zij gewoon. ik kan er niet omheen. is niet gemeen bedoeld.
pi_83547988
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef FBreijer het volgende:

[..]

One can try.
pi_83547993
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef FBreijer het volgende:

[..]

ahaha zo schattig
pi_83548097
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

One can try.
Ik denk dat je meer succes zal hebben met matthijs van zijn geloof af te helpen dan met dit figuur.
You sunk my battleship! :o
pi_83548164
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Ik denk dat je meer succes zal hebben met matthijs van zijn geloof af te helpen dan met dit figuur.
de helft van fok is 12 jaar oud blijkbaar,
pi_83548695
oke dit is best grappig
:3
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:40:44 #161
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_83556065
Troll , zo verknipt kan je niet zijn vanwege een nieuwe vriendin van een ex, waar je niks meer voor voelt.

(Fuck , wat een lange zin )
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_83559553
Volgens mij hebben echt veel vrouwen daar last van... Toen ik mijn huidige vriendin voorstelde aan mn ex (die overigens fucking dronken was) zei mn ex gelukkig ben je een lekker ding anders had ik me ook zo lelijk gevoeld of zo?. Of zoiets
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:31:42 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83560680
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef TwistedFlame het volgende:

nederlands is mijn 4e taal. je sprekt niet eens 1 taal. conversation over geloof ik.bye bye
En Engels is je vijfde zeker?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83560709
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Werkelijk? Dan is het wel heel erg met haar gesteld.
pi_83567142
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, vandaar. Maar bij die andere talen hebben ze je ook nooit interpunctie geleerd en zo?
Als ik moet afgaan op de manier waarop TS hier haar standpunt probeert te verdedigen, denk ik dat je haar te hoog inschat door te verwachten dat ze überhaupt weet wat 'interpunctie' betekent.
pi_83567349
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef TwistedFlame het volgende:
Ik zag net op hyves dat mijn ex een vriendin heeft. En zij is echt heel erg dik en gewoon lelijk .
Ik heb absoluut geen gevoelens voor die ex. Ik zit zelf in een relatie. Maar voor 1 of andere reden zit het me toch dwaars. Gewoon omdat ik zelf goodlooking ben (hoor het vaak) en niet begrijp waarom hij met haar is. Hij zit er ook totaal niet blij uit op die foto's.
Mijn gok is dat je gewoon een kutpersoonlijkheid hebt
pi_83584950
Zeg ts, ga je nog in op mijn opmerking, of hoe zit het?

Please?
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:09:59 #168
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_83706125
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
  dinsdag 6 juli 2010 @ 20:43:30 #169
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_83737857
Ts,

Ik heb een vergelijkbaar iets meegemaakt. Mijn ex had vrij snel een nieuwe vriendin nadat ik het uitgemaakt had. Het meisje is een heel ander type dan ik en niet bepaald moeders mooiste en daarnaast had hij het nog erg moeilijk met het uitgaan van de relatie.

Ik heb best lang wat frustraties gehad, "waarom gaat ie niet voor wat beters?" tot ik me eigenlijk besefte dat 1. hij waarschijnlijk andere behoeftes heeft in een relatie dan ik en 2. de reden voor de frustratie bij mezelf lag, en vergelijkbaar is wat iemand hier eerder postte. "Als hij met een 'minder knap meisje, dat het blijkbaar geen probleem vind om over hem te "moederen", een relatie kan hebben, heb ik dan niet genoeg mijn best gedaan?' Mijn conclusie was uiteindelijk dat ik geen zin heb om te moederen in een relatie, en zij dat verzorgende misschien wel heel erg prettig vind en ze daarom beter bij elkaar passen dan dat wij deden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')