Ik edit de TS wel even ja..quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Pakspul het volgende:
Moet het antwoord niet 'eens' of 'oneens' zijn? Of 'ja' of 'nee'
Ik bedoelde met TS topicstart maar oke, als ik 't ABN had gehouden was 't OP geweest ja.quote:
We hebben het over relaties. Niet over eenmalig neuken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef tarantism het volgende:
nou mooi niet dat ik een lekker spleetje laat lopen voor die stinkjoekel-vrienden van mij. Zijn er serieus mensen die dat doen?
Inderdaad. Als ik straks een vriendin heb zien ze mij ook niet meer terug.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef ErictheSwift het volgende:
Mijn ervaring met "bros before hoes"-fanatici is dat zij al-tijd de grootste drama's ervan maken maar je uitgerekend hen nooit meer bij jou aan de deur ziet zodra zij zelf aan de vrouw zijn.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:22 schreef Drexl het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik straks een vriendin heb zien ze mij ook niet meer terug.
Na 2 maand gaat het uit omdat zij het beu is dat je constant op haar lip zit en dan ben je helemaal alleenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:22 schreef Drexl het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef ErictheSwift het volgende:
Mijn ervaring met "bros before hoes"-fanatici is dat zij al-tijd de grootste drama's ervan maken maar je uitgerekend hen nooit meer bij jou aan de deur ziet zodra zij zelf aan de vrouw zijn.
Klopt. Over het algemeen overrulen hormonen met gemak de hersenen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Was natuurlijk niet aan jou gericht... Jou laat ik nooit in de steek!quote:
Aangenaam kennis te makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef Drexl het volgende:
[..]
Was natuurlijk niet aan jou gericht... Jou laat ik nooit in de steek!
Ontopic: Ik denk dat er überhaupt maar weinig vriendschappen zijn die een relatie overleven, of in elk geval niet aanzienlijk afzwakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |