Yes! Dat zou betekenen dat ik over magquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hoort thuis op een Nederlandse universiteit met je zesjes.
Jep.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte, die mbo-opleiding die je nu doet.. moet je daar 18 voor zijn?
Nee, want het niveau is waarschijnlijk wel een stukje hoger op de uni. Dus, sorry.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Yes! Dat zou betekenen dat ik over mag
Maar dan moet ik helemaal op youtube gaan zoeken.. Ik kan niet direct bekijken viahier.quote:
Type in: Lady Gaga - Alejandro en dan die van LadyGagaVevo (is meteen de 2e ofzo).quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar dan moet ik helemaal op youtube gaan zoeken.. Ik kan niet direct bekijken viahier.
Is dit een verkapte wik-is-homo-sneer naar mij toequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
WIK IN LADY GAGA'S VIDEO CLIP!! OP 7.01
Nee! Maar even serieus, hij lijkt echt op jou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte wik-is-homo-sneer naar mij toe![]()
?
Ja, er valt echt veel van zijn/hun ogen en mond te zien, zegquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
Zijn haren, neus, mond en ogen. Damn, precies Wik gewoon!
Ik heb het niet over die dansers. Ik heb het over die gast die pas veel later in de clip verschijnt (begin te kijken vanaf 7.02).quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, er valt echt veel van zijn/hun ogen en mond te zien, zeg![]()
Dat is waar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef IHVK het volgende:
Wik is homo sneer naar mij toe zou wel raar zijn hè
Die Nazi-wannabequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die dansers. Ik heb het over die gast die pas veel later in de clip verschijnt (begin te kijken vanaf 7.02).
Daaromquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar misschien moet ik het als compliment zien, Lagy Gaga kiest vast geen lelijke mensen uit om in haar clips te spelen.
Hij lijkt wel idd, er is nog genoeg carrière om te maken Wikquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij niet op Wik lijkt dan weet ik het ook niet meer.
Eindelijk iemand die het ook ziet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij lijkt wel idd, er is nog genoeg carrière om te maken Wik
Is er geen muzikale schone die op jou lijkt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook ziet.
Het schijnt wel dat ik vaak boos kijk, dus dat kan dan wel kloppen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook ziet.
OMG.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
EMel huilt momenteel. Want ze is over. wtf...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar zie jij het zelf niet dan? Ik heb wel vaker dat ik een dubbelganger van iemand vind en dat diegene het dan totaal niet met mij eens is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat ik vaak boos kijk, dus dat kan dan wel kloppen.
Hey, hiquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef maartjeh het volgende:
^$#@$#@$ aaargh mannen en hun laksheid met inschrijven/administratie.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is er geen muzikale schone die op jou lijkt?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat een dotje kan het ook zijn hequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
godsamme zeg. ik moet 'm altijd achter z'n kont aan zitten met dat soort dingen en dat vind ik helemaal niet erg maar nu is hij ergens echt te laat mee en kunnen dingen niet meer doorgaan.quote:
Geef hem op zijn flikkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
godsamme zeg. ik moet 'm altijd achter z'n kont aan zitten met dat soort dingen en dat vind ik helemaal niet erg maar nu is hij ergens echt te laat mee en kunnen dingen niet meer doorgaan.
Haha geloof mij, in deze situatie vind hij het als erg genoeg zonder dat ik boos op 'm word. Wat ik toch wel ben maar dat weet 'ie wel.quote:
Niet echt. Hooguit de mond als ik boos kijk. Misschien zie je spokenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar zie jij het zelf niet dan? Ik heb wel vaker dat ik een dubbelganger van iemand vind en dat diegene het dan totaal niet met mij eens is.
O.us is het iig wel met mij eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet echt. Hooguit de mond als ik boos kijk. Misschien zie je spoken. Maar ik heb waarschijnlijk een ander beeld van mijzelf.
Hahaha omgquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
WIK IN LADY GAGA'S VIDEO CLIP!! OP 7.01
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij vindt ook dat hij op Wik lijkt?
Je hebt nu speciaal een foto gepakt waar je het minst op hem lijkt. Doe die ene foto die je laatst als pasfoto op facebook had. Of die ene die je mij maanden terug stuurde, die van heel dichtbij was genomen, om je blauwe ogen te showen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Jullie vergelijken mij met een SM-nazi, dat vind ik niet leuk.
Ik geloof het niet.
Ik geloof het alleen maar meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Jullie vergelijken mij met een SM-nazi, dat vind ik niet leuk.
Ik geloof het niet.
Ik heb er juist net één genomen waar ik hetzelfde probeerde te kijken. Dan zie je wel enige gelijkenis.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt nu speciaal een foto gepakt waar je het minst op hem lijkt. Doe die ene foto die je laatst als pasfoto op facebook had. Of die ene die je mij maanden terug stuurde, die van heel dichtbij was genomen, om je blauwe ogen te showen.![]()
Maar zelfs op deze foto vind ik je op hem lijken.
Say whatquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt nu speciaal een foto gepakt waar je het minst op hem lijkt. Doe die ene foto die je laatst als pasfoto op facebook had. Of die ene die je mij maanden terug stuurde, die van heel dichtbij was genomen, om je blauwe ogen te showen.![]()
Maar zelfs op deze foto vind ik je op hem lijken.
Haha ja we hadden het toen over zijn ogen en toen stuurde hij een foto waar zijn ogen heel duidelijk op te zien waren.quote:
Ok. er is enige gelijkenis, maar het is in de verste verte géén doppelganger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ja we hadden het toen over zijn ogen en toen stuurde hij een foto waar zijn ogen heel duidelijk op te zien waren.En hij had laatst een foto op zijn facebook waar hij ook heel duidelijk op die Alejandro lijkt.
Maak dan maar een nieuwe en perse van je ogen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet nieuw, wel nieuwer dan die andere en niet perse van mijn ogen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maak dan maar een nieuwe en perse van je ogen.
Bij de opticien hebben ze een supermooie liggen die met speciale camera is gemaakt, kan je elk vlekje enzo zienquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maak dan maar een nieuwe en perse van je ogen.
Wowquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij de opticien hebben ze een supermooie liggen die met speciale camera is gemaakt, kan je elk vlekje enzo zien![]()
Maar digitale camera accu is leeg zie ik nu en met mobiel kan ik niet goed scherpstellen. Ik heb wel een hoofd-foto, maar die wil je dus niet
Sorry hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:46 schreef Rookert het volgende:
Oh, en let een beetje op je toon zeg mademoiselle
Hoe lang?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Ayca het volgende:
Trouwens nu we het over doppelgangers van Wik hebben, ik zag er laatst ook eentje, had wel iets langer haar![]()
Jaa, we krijgen geen andere cijfers meer.quote:
hij lijkt ECHT ja..quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij niet op Wik lijkt dan weet ik het ook niet meer.
Geloof in jezelf. Gefeliciteerd nog.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaa, we krijgen geen andere cijfers meer.Ik dacht dat ik niet over was omdat geschiedenis vandaag niet goed ging vor mijn gevoel. 1/3 ongeveer niet ingevuld en de andere vragen was ik niet zeker over. maar toch een 6,7, dan telden denk ik de vragen die ik wel goed had zwaarder ofzo.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weet je hoe raar ik me nu voel
Dat eerste zei m'n moeder vandaag ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geloof in jezelf. Gefeliciteerd nog.
Feliquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaa, we krijgen geen andere cijfers meer.Ik dacht dat ik niet over was omdat geschiedenis vandaag niet goed ging vor mijn gevoel. 1/3 ongeveer niet ingevuld en de andere vragen was ik niet zeker over. maar toch een 6,7, dan telden denk ik de vragen die ik wel goed had zwaarder ofzo.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weet je hoe raar ik me nu voel
Ja we gaan samen keihard werken toch.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Feli![]()
![]()
![]()
En volgend jaar echt je best doen he!Je wilt dit niet nog een keer meemaken.
Dan is je moeder, net als ik, een wijs persoon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat eerste zei m'n moeder vandaag ook.Dankjewel.
Zekerquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja we gaan samen keihard werken toch.
Emelquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat is ze zeker. Was ik maar zo gedisciplineerd en wijs als zij. Maarja.. ik heb geduld, wijsheid komt met de jaren, zeggen ze.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan is je moeder, net als ik, een wijs persoon.
En dezelfde opleiding!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zeker![]()
Kunnen we toch naar dezelfde uni.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En dezelfde opleiding!Er is geen academische kappersopleiding, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom, je bent nog jong. Je hoort eigenlijk nog breezers te drinken en jonko's te roken op een bankje in het park.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is ze zeker. Was ik maar zo gedisciplineerd en wijs als zij. Maarja.. ik heb geduld, wijsheid komt met de jaren, zeggen ze.
Dankjewel lieve Julide.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Emel![]()
![]()
! Ik ben blij voor jou
! Gefeliciteerd!
Grappig hoor Rookert tss..quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er is geen academische kappersopleiding, sorry
Deed jij dat Wik?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom, je bent nog jong. Je hoort eigenlijk nog breezers te drinken en jonko's te roken op een bankje in het park.
Ik was alleen nieuwsgierig hoe je eruit zagquote:
Roddelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was alleen nieuwsgierig hoe je eruit zag. Dat hoef niet. Hihi, dankzij Ayça weet ik wel meer
.
Je valt erbuiten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, tja. We hebben niets bijzonders gezegd. Blijkbaar wist iedereen het al, behalve ik.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En dezelfde opleiding!Zullen ook gelijk samenwonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, okquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik wel ergens ermee leuren
quote:
EN NU GA JE SLAPEN.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:47 schreef Ayca het volgende:
Jiggly puf, jiggly puf....
Heb opeens dit in mijn hoofd
Viva La Bamquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:47 schreef Ayca het volgende:
Van Pokemon toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:47 schreef Ayca het volgende:
En bedankt hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
Bortecinem, heeft Ayça mijn nieuwe pic doorgestuurd aan jou? Ik vertrouw haar niet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Nee. Morgen of overmorgen ga ik wel pizza maken.
Helemaal mee eens. De Italiaanse keuken is absoluut mijn favo keuken. De Turkse keuken komt daarna.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Italiaanse keuken is zo ... geweldig gewoon
LOL wanneer ze daar zitten te picknicken op het voetbalveld.quote:
Sorry, ben ondertussen ook bezig met andere dingen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:36 schreef Ayca het volgende:
Waarom gaat dit topic dood als het over de Italiaanse keuken gaat?
Ja, typisch. Overal picknickenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
LOL wanneer ze daar zitten te picknicken op het voetbalveld.
lolquote:
Wat een baasquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
lol
En kijk Guus Hiddink 2 sec. in beeld
Mét Nederlandse muziek (focus - hocus pocus) aan het einde.quote:
Die is leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:14 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk, nu lukt het wel.
Hey, dat wist ik nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mét Nederlandse muziek (focus - hocus pocus) aan het einde.
Haha, die heb ik van Ayçaquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mét Nederlandse muziek (focus - hocus pocus) aan het einde.
?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef Ayca het volgende:
Borte (als je er bent) jij had een hele tijd terug zo'n anti SOAD liedje gepost, heb jij die nog?
Nee dat was hem nietquote:
Ik wel. Maar toch ga ik het weer doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Julis het volgende:
Dit liedje heb ik vandaag nog niet beluisterd. Dat ga ik nu doen.
Ik herinnerde me opeens die zin, vandaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
'Madem ki Türksün dünyaya goster ki ürksün'
Wel een goede zin.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wel. Maar toch ga ik het weer doen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Julis het volgende:
Dit liedje heb ik vandaag nog niet beluisterd. Dat ga ik nu doen.
Wuutt ik zou gek wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb trouwens 24 ongelezen berichten in mijn inbox maar die zitten helemaal achter in mijn inbox, geen zin om ze te verwijderen. Maar toch erger ik mij aan dat envelopje. Uff.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Se se se se, se se se. Aaah ahh ahhh ahh ooh ooh ooh ooh.
Koerdisch kan soms echt ongelofelijk lelijk klinken. Net een ezel dude.
Komt door jullie nutteloze posts met Genus. Ik verwijder jullie berichtjes altijd zonder te lezen.quote:
Ohjaquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Komt door jullie nutteloze posts met Genus. Ik verwijder jullie berichtjes altijd zonder te lezen.![]()
Eh okequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, en we delen toch alles verder.
Nee johquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, lijkt Tjeerd niet op een Tatar?
Hmm even kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel, op zijn laatste foto. Daar heeft hij een beetje spleetoogjes. ;P
Nee, je bent gewoon een Turk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:08 schreef Rookert het volgende:
Borte wil gewoon Aziatische trekjes zien, het was de bril hoor
Dit kan geen toeval zijn!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha en hij lijkt op een Tatar uit de Volga!
Ik kom er later op terug.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dik, Schrik, Lik, Mik, Klik, Pik, Fik, Tsjik?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:22 schreef ModernFamily het volgende:
We gingen truth or dare op iPhone op terras doen.
Ik ging steeds voor dare om die ene chick te kunnen zoenen
Ook heb ik lipgloss op m'n lippen moeten smeren![]()
!
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dik, Schrik, Lik, Mik, Klik, Pik, Fik, Tsjik?
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:22 schreef ModernFamily het volgende:
We gingen truth or dare op iPhone op terras doen.
Ik ging steeds voor dare om die ene chick te kunnen zoenen
Ook heb ik lipgloss op m'n lippen moeten smeren![]()
!
De wat?quote:
Ach, met deze temperaturen komt het vanzelf weer keer goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:13 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Beetje kusjes geven en aan haar zitten, meer kwam er niet echt uit
No shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sahin. Het was geen geheim.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
GB ik weet eindelijk wat jouw achternaam is.
Hè, hoe wist je dat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij heeft een echte Turkse snor, dat is zeker.
Awkward silencesquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:41 schreef GenusButeo het volgende:
Kijk ze over mij praten als ik weg ben.
Je hebt gelijk, of zoals ze in het Turks zeggen: "Sende hep olumlu olumsuz biseyler diyon ha".quote:
Het is in alle talen hetzelfdequote:Op donderdag 1 juli 2010 19:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, of zoals ze in het Turks zeggen: "Sende hep olumlu olumsuz biseyler diyon ha".
Echt hè. Die Wik... Echt eng gewoon.quote:
O, ik lees jouw berichten altijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Komt door jullie nutteloze posts met Genus. Ik verwijder jullie berichtjes altijd zonder te lezen.![]()
Ja, na 8 maanden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Gelukkig is dit complot ook weer onderuitgehaald voor het ons schade toe heeft kunnen brengen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:
Genus heeft pics van iedereen gezien en wij niet van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |