quote:
Ben hier gestopt met lezenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:48 schreef qwerty101 het volgende:
TS werkt in een supermarkt, namelijk de c1000.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:48 schreef qwerty101 het volgende:
Ik weet het ik ben maar een c1000 medewerkertje.. maar c1000 personeel heeft ook gevoel hoor.
Alles wat dikgedrukt is isquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:48 schreef qwerty101 het volgende:
Nu erger me ik er zo aan dat er altijd van die bejaarde mensen komen met hun grote kettingen met daaraan een kruis en die shit, en natuurlijk een bontjas met een uber grote bond kraag.
En dan vragen ze me iets, en omdat TS altijd zo beleefd is, rent hij na het magazijn om te kijken of we het product hebben, maar helaas niet. TS rent weer de winkel door en verteld deze klant het slechte nieuws.
En deze vrouw zegt `jammer` en loopt gewoon weg
Ik weet het ik ben maar een c1000 medewerkertje.. maar c1000 personeel heeft ook gevoel hoor.
HAHAHAHAHAHAHAHAH !!1!1!!!11!!EINZ1!!!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:57 schreef Mummiepak het volgende:
Waar werk je TS?
Dan zal ik je de volgende keer naar 5 producten laten zoeken en over je heen pissen als je terug bent.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef Flashbag het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAH !!1!1!!!11!!EINZ1!!!!!!!
C1000quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:48 schreef qwerty101 het volgende:
kom maar jonge!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:57 schreef Mummiepak het volgende:
Waar werk je TS?
Dan zal ik je de volgende keer naar 5 producten laten zoeken en over je heen pissen als je terug bent.
Soms vroegen de klanten dan hoezo ik zo lang weg was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:53 schreef Playahh het volgende:
Trouwens, vroeger ging het bij mij in de supermarkt juist heel anders.
Klant stond bij een leeg schap en vroeg me of het desbetreffende product nog achter lag.
Wist ik zeker dat het er niet lag, dus ik vertel dat aan de klant.
Die staat erop dat ik ga kijken.
Dus ik loop naar achter, en ga daar een joint roken, poepen, koffie drinken, of chillen.
en dan na 5 minuten kom ik terug en zeg dat het er niet staat.
Niet echt, ik word betaald om de schappen vol te houdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:20 schreef Rasher het volgende:
Je wordt ervoor betaald om klaar te staan voor de klanten, wat wil je nog meer? Kutkneus, ben blij dat je mag werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |